Κάθε χρόνο στις 3 Δεκέμβρη, λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, θυμόμαστε τα άτομα με αναπηρία. Τα άτομα με αναπηρία, όμως, ζουν μαζί μας όλο το χρόνο. Μιλάμε για αυτά, εκδηλώνοντας αισθήματα συμπάθειας και συμπόνιας, αγοράζουμε πράγματα από τα bazaar που διοργανώνουν και .... γυρίζουμε το κεφάλι από την άλλη. Μιλάμε πολλές φορές εκ μέρους τους για τη θέληση και τα χαρίσματά τους. Τα ακούμε όμως όταν μιλάνε τα ίδια; Πώς είναι να είσαι ανάπηρος; Πώς αισθάνονται οι οικογένειές τους; Τι δυσκολίες αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους; Σε τι μοιάζουμε;
Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012
Μήνυμα του Συλλόγου Διδασκόντων στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Νάξου για την 3η Δεκέμβρη: Διεθνής και Εθνική Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία
![]() |
| Τους ρώτησα αν υπάρχουν ράμπες αναπήρων και αν είναι οι δημόσιοι χώροι προσπελάσιμοι στο νησί τους και με κοιτούσαν σαν εξωγήινο! |
- Αν προλάβατε να απαντήσετεναι, ξανασκεφτείτε το!
Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ «ΤΕΚΜΗΡΙΟΥ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ»
| -Μη στεναχωριέστε παιδιά δε θα απολύσουμε κανέναν, απλά δε θα δουλεύετε και δε θα πληρώνεστε. |
Η εγκύκλιος Φ.
277 / 412 / 144706 / Δ2 / 19-11-2012 του Υπουργείου Παιδείας, και σε εφαρμογή των διατάξεων του Νόμου 4093/2012,
καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και προέδρους των Υπηρεσιακών Συμβουλίων να
συντάξουν λίστα με ονόματα εκπαιδευτικών, οι οποίοι χωρίς άλλη διαδικασία θα
τίθενται αμέσως σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας. Με την εγκύκλιό του αυτή, το Υπουργείο
Παιδείας απαιτεί άμεσα τη συλλογή στοιχείων (ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, παράπτωμα, αριθμό πράξης ή παραπεμπτηρίου
εγγράφου, ημερομηνία κοινοποίησης εγγράφων στον εκπαιδευτικό) όχι μόνο για
πράξεις για τις οποίες έχει επιβληθεί η ποινή της προσωρινής ή οριστικής παύσης
αλλά και για πράξεις που έχουν παραπεμφθεί σε Υπηρεσιακό Συμβούλιο αλλά
εκκρεμούν ως προς την εκδίκασή τους. Δηλαδή, οι «προγεγραμμένοι» εκπαιδευτικοί δεν θα είναι μόνο εκείνοι, στους
οποίους έχουν επιβληθεί ποινές οριστικής ή προσωρινής παύσης για τα πειθαρχικά
παραπτώματα που αναφέρονται στο κείμενο του νόμου και της εγκυκλίου, αλλά κι’
εκείνοι των οποίων οι υποθέσεις εκκρεμούν.
Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012
ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΝΑΞΟ
Οι παλαιότεροι θυμούνται σίγουρα τη γερμανική κατοχή, την
πείνα, το αιματοκύλισμα των λαών και την άγρια λεηλασία του τόπου από τους ναζί
και τους ντόπιους συνεργάτες τους, τους ταγματασφαλίτες και τους δοσίλογους. Η
κληρονομιά του φασισμού στην ανθρωπότητα είναι οι πόλεμοι, οι γενοκτονίες, η
στρατοκρατία, η σκλαβιά, η υποταγή και ο φόβος.
Δυστυχώς και σε αυτή την περίοδο κρίσης εκκολάπτεται το αυγό
του φιδιού και τα φιδάκια κάνουν και πάλι την εμφάνισή τους, αυτή τη φορά με το
πρόσωπο της χρυσής αυγής. Η ναζιστική και φασιστική βαρβαρότητα που ταλαιπώρησε
τόσο τον τόπο από τον Μεταξά, την κατοχή και την μετεμφυλιακή περίοδο, με τις
παρακρατικές συμμορίες που αλώνιζαν και δολοφονούσαν αγωνιστές, μέχρι την
χούντα και τις αρχές της μεταπολίτευσης ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΕΙ.
Η ανησυχία για τα φαινόμενα εκφασισμού μέρους της κοινωνίας
και του κράτους και για την άνοδο των νεοναζί έχει ενεργοποιήσει πολλές
αντιδράσεις σε όλη την επικράτεια. Χιλιάδες δράσεις, δίκτυα και αντιφασιστικά
μέτωπα έχουν συσταθεί.
Έτσι λοιπόν κι εδώ στη Νάξο έχει ξεκινήσει η προσπάθεια για
τη δημιουργία αντιφασιστικού δικτύου. Μια από τις πρώτες κινήσεις ήταν η
εκδήλωση στις 17 Νοεμβρίου στον αυτοδιαχειριζόμενο χώρο «Αντιμάμαλο». Η
συμμετοχή στη συνέλευση ήταν ικανοποιητική και η δέσμευση ανθρώπων με
διαφορετική πολιτική, εργασιακή και κοινωνική προέλευση πολύ ενθαρρυντική.
Αποφασίστηκαν τα παρακάτω:
Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012
ICH BIN EIN BERLINER
Ίσως το έχετε δει οι περισσότεροι αλλά και όσοι και όσες δεν το είδατε αξίζει να το δείτε.
Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012
Διδασκαλία β’ ξένης γλώσσας στα δημοτικά σχολεία
Από το καλό στο καλύτερο τα πράγματα στην παιδεία. Διαβάστε την ανακοίνωση που έστειλαν οι επιστημονικοί φορείς των φορέων γαλλικής και γερμανικής φιλολογίας ύστερα από την εγκύκλιο που έστειλε το υπουργείο παιδείας.
| -Πέρσι έκανα Γερμανικά και φέτος κάνω Γαλλικά αλλά τα καταφέρνω καλά: Παρλεβού φρανσέ; Μακαρόνια Φρικασέ! |
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...
