Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Πέμπτη 09/01/14

Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Πέμπτη 09/01/14 
και πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας έξω από 
το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου ενάντια στα σεμινάρια της αυτοαξιολόγησης
    Αφού πραγματοποιήθηκαν εν τάχει το Δεκέμβριο τα σεμινάρια αυτοαξιολόγησης με τηλεδιάσκεψη στους προϊσταμένους των σχολείων στις Μικρές Κυκλάδες, σε λίγες μέρες, στις 9 και στις 14 Ιανουαρίου, πρόκειται να πραγματοποιηθούν στη Νάξο και στην Αμοργό αντίστοιχα, σεμινάρια διευθυντών και προϊσταμένων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.  
    Το Δ.Σ. του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων, αντίθετο στο πνεύμα της αυτοαξιολόγησης, προπομπού της αξιολόγησης, που προωθεί εν μέσω κρίσης, μνημονίων, φτώχειας και μισθολογίων ανέχειας την κατηγοριοποίηση και στοχοποίηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων, αποφάσισε ομόφωνα να προχωρήσει σε προκήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 20, παρ.1 του Ν.1264/82), την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014, από τις 9:30 έως τις 12:30 και την πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας, την ίδια ώρα, έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου, όπου θα πραγματοποιηθεί στις 10:00 το σεμινάριο για την αυτοαξιολόγηση από τον σχολικό μας σύμβουλο.
Η δημόσια δωρεάν παιδεία, που δήθεν οι κυβερνήσεις εξαγγέλλουν στις προγραμματικές τους προκηρύξεις, δεν επιτυγχάνεται με αξιολογήσεις, που στοχεύουν στην πραγμάτωση των χρόνιων σχεδίων για: α) συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, β) μαζικές απολύσεις «πεπερασμένων» ή «ανεπαρκών» εκπαιδευτικών, γ) χειραγώγηση της εκπαίδευσης, δ) μνημονιακού τύπου απαλλαγή από τα χρονίζοντα  προβλήματα στην παιδεία.
    Ορμώμενοι από τις αντιδράσεις άλλων εκπαιδευτικών συλλόγων και τη μαζική παρέμβαση και συμμετοχή συναδέλφων από όλες τις περιοχές της Ελλάδας, που κατάφεραν να μπλοκάρουν τα σεμινάρια «αξιολόγησης» και «αυτοαξιολόγησης», εφαρμόζοντας την από 26 Νοεμβρίου 2013 απόφαση της Δ.Ο.Ε. (αρ.πρωτ.:437) για συνδικαλιστική κάλυψη, με κήρυξη τρίωρων στάσεων εργασίας σε κάθε απόπειρα πραγμάτωσης αντίστοιχων σεμιναρίων σε οποιοδήποτε σύλλογο της Ελλάδος, έφθασε η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΕΙΡΑ να πάρουμε θέση!
    Καλούμε τους διευθυντές και προϊσταμένους των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων να μη συμμετέχουν στα επιμορφωτικά σεμινάρια για την αξιολόγηση, αλλά να συμμετάσχουν μαζί μας στην παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το 3ο Δ.Σ. Νάξου.
    Καλούμε τον σχολικό σύμβουλο, έστω και την ύστατη στιγμή, να ακυρώσει τα προγραμματισμένα στην περιφέρειά του σεμινάρια.
    Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους – μέλη του συλλόγου μας και της ΔΟΕ, την Πέμπτη 09/01/14 και ώρα 09:30 να συμμετέχουν στη συγκέντρωση έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου, για να δείξουμε έμπρακτα την αντίθεσή μας στην πραγματοποίηση αυτών των σεμιναρίων.
   Καλούμε τις διευθύνσεις των σχολείων υπεύθυνα να ενημερώσουν τους γονείς και κηδεμόνες για τυχόν συμμετοχή των εκπαιδευτικών των παιδιών τους στην 3ωρη στάση εργασίας, καθώς οι διδακτικές ώρες των απεργούντων εκπαιδευτικών δεν συμπληρώνονται από μη απεργούντες εκπαιδευτικούς.
ΚΑΝΕΙΣ διευθυντής και προϊστάμενος στο σεμινάριο
ΟΛΟΙ την Πέμπτη 09:30 π.μ. έξω απ’ το 
3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου
Έναρξη συγκέντρωσης ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ 
ενάντια στην αξιολόγηση που προωθείται



Η απόφαση της ΔΟΕ για τρίωρη στάση εργασίας: 

Έπειτα από το αίτημα πολλών συλλόγων και για την καλύτερη οργάνωση συγκέντρωσης των υπογραφών στο συγκεκριμένο κείμενο της Δ.Ο.Ε. ενάντια στην προωθούμενη αξιολόγηση, το Δ.Σ. της ΔΟΕ αποφάσισε να παρατείνει την ημερομηνία κατάθεσής τους από τους συλλόγους προς τη ΔΟΕ μέχρι και την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014.  
Εδώ βρίσκεται το έγγραφο συγκέντρωσης υπογραφών κατά της αξιολόγησης:



Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Πέμπτη 09/01/14 - ΑΦΙΣΑ


Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ

Ο αγώνας διαρκείας που ξεκίνησαν όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο ενάντια στις μνημονιακές πολιτικές -πολιτικές που διαλύουν τις Δημόσιες και Κοινωνικές Υπηρεσίες, καταργούν τα εργασιακά δικαιώματα και οδηγούν στην απόλυση και την ανεργία τους εργαζόμενους- συνεχίζεται με νέες κινητοποιήσεις για δεύτερη συνεχή εβδομάδα.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., μετά τη μεγάλη επιτυχία της 48ωρης Απεργίας και των Απεργιακών Συγκεντρώσεων της προηγούμενης εβδομάδας, συνεχίζει τον αγώνα με νέα 48ωρη Απεργία, αύριο και μεθαύριο, 24 και 25 Σεπτεμβρίου.
Σήμερα που οι σχεδιασμοί Κυβέρνησης και Τρόικας για νέες απολύσεις εργαζομένων στο Δημόσιο Τομέα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και θίγουν το σύνολο των χώρων του Δημοσίου, σήμερα που η Κυβέρνηση εμμένει στην εφαρμογή του πιο ανελέητου σχεδίου αποσάθρωσης εργασιακών, μισθολογικών, ασφαλιστικών-συνταξιοδοτικών, συλλογικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, η ανάγκη ανατροπής αυτής της πολιτικής εκφράζεται μέσα από τη μαζική και δυναμική συμμετοχή ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας στους αγώνες.

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

Η άγρια επίθεση στα εργασιακά, ασφαλιστικά, κοινωνικά και όποια άλλα δικαιώματα έχουν κατακτήσει με αίμα στο παρελθόν  οι εργαζόμενοι, είναι σε πλήρη εξέλιξη  και σαρώνει τα πάντα. Απολύσεις  σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, μισθοί πείνας, δυσβάστακτοι φόροι, χαράτσια, ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας, είναι μόνο μερικά χαρακτηριστικά της καταστροφικής και απάνθρωπης πολιτικής που ασκείται από την εξουσία.  

Η κυβέρνηση ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, με δεκανίκια την ΔΗΜΑΡ, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και άλλους πρόθυμους προσκυνημένους παρατρεχάμενους, ακολουθώντας πιστά τις εντολές της τρόικας, δεν έχουν άλλο στόχο από το να μετατρέψουν τη χώρα σε ένα  προτεκτοράτο με κατοίκους δούλους των λίγων και ισχυρών .  

Η μεγάλη επιτυχία της απεργίας των καθηγητών άνοιξε τον δρόμο, αλλά ταυτόχρονα έδειξε ότι  αγώνας για ψωμί ,παιδεία, υγεία, ελευθερία σήμερα, όχι μόνο  συνεχίζεται αλλά  πρέπει  και να κλιμακωθεί.

        Καλούμε όλους τους συλλόγους, σωματεία, ομάδες πολιτών και μεμονωμένα άτομα  που πιστεύουν  ότι η ανθρώπινη αξιοπρέπεια έχει καταρρακωθεί, ότι έχουμε υποχρέωση να αντισταθούμε σε όλα αυτά για να μην ζήσουμε  σκυφτοί  σαν δούλοι, να δώσουν δυναμικό  παρόν στην απεργιακή συγκέντρωση που θα γίνει την Πέμπτη  19  Σεπτεμβρίου και ώρα 11:00π.μ.  στην Πλατεία Μανδηλαρά στην Παραλία της Νάξου.

(Προσυγκέντρωση στις 10:30π.μ. στο Λύκειο Νάξου)

ΕΛΜΕ Νοτίων Κυκλάδων
Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου & Μικρών Κυκλάδων
Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων
Σωματείο Βάσης Εργαζομένων Νοσοκομείου Νάξου, Αμοργού  & Μικρών Κυκλάδων (Σ.Β.Ε.Ν.Ν.Α.Μι.Κ.)
Ανοιχτή Συνέλευση Νάξου

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Θέμα: Ένσταση κατοίκων Δανακού Νάξου για την απόφαση συγχώνευσης του Δημοτικού Σχολείου Δανακού

Στο Δανακό σήμερα Τρίτη 18/06/2013 συγκεντρωθήκαμε όλοι οι γονείς των παιδιών που φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο Δανακού και με την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας, καθώς και της διδάσκουσας στο δημοτικό σχολείο, θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε και να επισημάνουμε τις δυσκολίες που θεωρούμε πως θα επιφέρει η κατάργηση της σχολικής μονάδας του Δανακού και η συγχώνευσή της με το Δημοτικό Σχολείο Φιλωτίου:

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Δυναμικοί κοινωνικοί αγώνες για την υπεράσπιση των δημόσιων αγαθών

    Το Υπουργείο Παιδείας και η μνημονιακή συγκυβέρνηση, τη σχολική χρονιά που διανύσαμε, άνοιξαν για τα καλά το δρόμο προκειμένου να «περάσουν» πιο άνετα τα μέτρα τους, την επόμενη σχολική χρονιά. Με τις συνεχείς εγκυκλίους, που έφθαναν στα σχολεία με μορφή καταιγίδας, έκαναν πλέον φανερούς τους στόχους τους: διάλυση του δημόσιου σχολείου, μαζικές απολύσεις εκπαιδευτικών.
   Ξεκίνησαν με την αξιολόγηση, τις πειθαρχικές διώξεις, τις επιθεωρήσεις, την αύξηση ωραρίου, την επίταξη απεργών… δημιουργώντας έτσι ένα κλίμα αυταρχισμού, φόβου και υποταγής στα σχολεία κι ύστερα μίλησαν ξεκάθαρα για καταργήσεις οργανικών θέσεων μέσα από συγχωνεύσεις και υποβιβασμούς σχολείων. Σχετικά με το τελευταίο, αν υλοποιηθεί η πρόταση του υπουργείου, μόνο στις Κυκλάδες χάνονται 140 οργανικές θέσεις και χιλιάδες σε ολόκληρη τη χώρα. Πρόκειται για μια κατακρεούργηση των σχολικών μονάδων που οδηγεί στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην ανεργία.
    Τώρα, στην εκπνοή της σχολικής χρονιάς μαθαίνουμε για τη συγχώνευση του Δημοτικού Σχολείου Δανακού στο Δημοτικό Σχολείο Φιλωτίου, ενώ πριν λίγο καιρό μας διαβεβαίωναν μέσα από συνεντεύξεις ότι καμία αλλαγή δεν πρόκειται να συμβεί στα σχολεία της Νάξου, τουλάχιστον για φέτος. Αποφασίστηκε λοιπόν να κλείσει ένα Δημοτικό σχολείο ξαφνικά και μάλιστα στο τέλος της σχολικής χρονιάς ώστε να μην υπάρχουν αντιδράσεις.

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ


Το Υπουργείο Παιδείας και η μνημονιακή συγκυβέρνηση, τον τελευταίο χρόνο προσπαθούν να επινοήσουν τον καταλληλότερο μηχανισμό που θα επιτρέψει τις μαζικές απολύσεις εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, οδηγώντας την εκπαίδευση στο μεσαίωνα και το σκοταδισμό, εις βάρος πάντα των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών.
       Πρώτα ήρθε η αξιολόγηση, οι συνεχείς πειθαρχικές διώξεις, οι επιθεωρήσεις και το γενικότερο κλίμα φόβου, ανθρωποφαγίας και αυταρχισμού που επιχειρείται να καθιερωθεί στους εργασιακούς χώρους. Τον προηγούμενο μήνα, το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο, με την οποία προσπαθεί να επιβάλλει τις απολύσεις των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω των καταργήσεων και υποβαθμίσεων σχολείων.  

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Αντιδράσεις για τις υποβαθμίσεις σχολείων και από την Πάρο

Ανακοίνωση κατά των επικείμενων συγχωνεύσεων εξέδωσαν τόσο ο σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Πάρου και Αντιπάρου όσο και η ένωση συλλόγων γονέων και κηδεμόνων Πάρου. 
Η ανακοίνωση του συλλόγου εκπαιδευτικών:

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ανακοίνωση του συλλόγου μας για τις επερχόμενες συγχωνεύσεις


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΣΥΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΗΞΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
Το υπουργείο παιδείας προσηλωμένο πιστά στους στόχους της τρικομματικής κυβέρνησης, προχωράει ακόμα ένα βήμα προς την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου:
Σε έγγραφο που απέστειλε στους περιφερειακούς διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (44506 /Δ4/02-04-2013) υποστηρίζει ότι από έλεγχους  του survey διαπιστώθηκε ότι «μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων έχει αυξημένη οργανικότητα, η οποία  είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό». Έτσι εν όψει της έκδοσης των υπουργικών αποφάσεων για τις σχολικές μεταβολές της Π.Ε. (δηλαδή ποια σχολεία θα καταργηθούν και θα συγχωνευθούν), κάλεσε τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης να του καταθέσουν άμεσα τις προτάσεις τους.
Μετά την πρωτοποριακή καταγραφή του survey (τ.μ/μαθητή), τώρα έρχεται κάτι καινούριο σύμφωνα με το παράδειγμα της εγκυκλίου: Ένα 12/θ με 240 μαθητές θα έπρεπε να είναι 10/θ γιατί 240:25 μας κάνει 10! Το επόμενο βήμα θα είναι να μετακινούνται οι μαθητές σε άλλες τάξεις από αυτή που φοιτούν για να υπάρχει ομοιομορφία στον αριθμό μαθητών της κάθε τάξης!
o   Επειδή, όμως, τα παιδιά δεν είναι αχλάδια που πρέπει να στοιβάξουμε στα κουτιά του «ΕΥ ΖΗΝ»,
o   Επειδή η υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας σταματημό δεν έχει,
o   Επειδή έχουμε ευθύνη απέναντι στους μαθητές τις μαθήτριες και τα παιδιά μας,
Καλούμε

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

SOS Συνάντηση για τις αμιαντοσκεπές


Αγαπητοί γονείς, εκπαιδευτικοί και συμπολίτες μας,

Τα παιδιά μας κινδυνεύουν καθημερινά, καθώς εκτίθενται διαρκώς στον καρκινογόνο αμίαντο. Δίπλα ακριβώς στο 3ο Δημ. Σχ. βρίσκεται η τεράστια αμιαντοσκεπή του κτηρίου της αποθήκης του ΚΕΠΠΥΕΛ Νάξου. Στο 2ο Δημ. Σχ. υπάρχουν τρεις αμιαντοσκεπές κάτω από τις οποίες στεγάζονται τρεις τάξεις και παίζουν όλα τα παιδιά του 2ου και του συστεγαζόμενου 4ου Δημ. Σχ. στα διαλείμματα. Η διάβρωση των αμιαντοσκεπών με την επίδραση της υγρασίας και της αλμύρας, τόσα χρόνια μετά από την τοποθέτησή τους και χωρίς καμία μέριμνα για συντήρηση, είναι τόσο μεγάλη που είναι οφθαλμοφανής. Μέσω του αέρα οι ίνες αμιάντου σκορπίζονται σεμεγάλη ακτίνα γύρω από τις αμιαντοσκεπές και δηλητηριάζουν όχι μόνο τα παιδιά που φοιτούν στο 3ο, στο 2ο και στο 4ο Δημ.Σχ. αλλά και τα παιδιά του 1ου, του 2ου, του 6ου, και του 7ου Νηπιαγωγείου, του Λυκείου και επιπλέον όσα αθλούνται στο Δημοτικό Στάδιο και στο Κλειστό Γυμναστήριο. Ο κίνδυνος βέβαια αφορά και σε όλους εμάς που ζούμε και κινούμαστε γύρω από το 3ο και το 2ο Δημ. Σχ. Χώρας Νάξου.
Σύμφωνα με έρευνες εκτιμάται ότι ως το 2020, η εισχώρηση ινών αμιάντου στον ανθρώπινο οργανισμό θα αποτελεί την κύρια αιτία θανάτου από καρκίνο. Η ασθένεια αυτή, ή άλλες ανίατες ασθένειες που προκαλούνται από τον αμίαντο, δεν εκδηλώνονται άμεσα. Εμφανίζονται από 20 έως 45 χρόνια ύστερα από την έκθεση του ανθρώπου στις ίνες του.

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Για τα γεγονότα της Πάρου

Καταγγελία των συλλόγων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κυκλάδων με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα της Πάρου:

Αφαίρεση αμιαντοσκεπών στη Χώρα Νάξου.


Ακολουθεί επιστολή που στάλθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες και που συνυπογράφουν διάφοροι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων σχολείων της Χωρας Νάξου, καθώς επίσης και ο σύλλογός μας. Η επιστολή αφορά στην απομάκρυνση των αμιαντοσκεπών που βρίσκονται κοντά στα σχολεία μας.


ΘΕΜΑ : Αφαίρεση αμιαντοσκεπών στη Χώρα Νάξου.

            Ύστερα από συνάντηση των Δ.Σ. των κάτωθι υπογραφόντων συλλόγων κρίνουμε απολύτως αναγκαίο να τεθεί ως επείγον το θέμα της ύπαρξης αμιαντοσκεπών στο κτήριο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χώρας Νάξου καθώς και στο κτήριο της αποθήκης του ΚΕΠΠΥΕΛ Νάξου που βρίσκεται δίπλα στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Χώρας Νάξου. Θέτουμε ως επιτακτικό το αίτημά μας για άμεση και ασφαλή απομάκρυνση και αντικατάσταση  των αμιαντοσκεπών αυτών. Στο παρελθόν οι σύλλογοι γονέων του 2ου και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Χώρας Νάξου έχουν γνωστοποιήσει το πρόβλημα στις αρμόδιες αρχές, με επιστολές τους ζητώντας αντικατάσταση των αμιαντοσκεπών, χωρίς όμως να λάβουν επίσημη απάντηση και κυρίως χωρίς να δοθεί καμία λύση.

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Εκδήλωση του αντιφασιστικού δικτύου στο Φιλώτι


Ενημέρωση σχετικά με τη συμμετοχή μας στο αντιφασιστικό δίκτυο Νάξου


Όλοι μας γνωρίζουμε,  είτε από την ιστορία, είτε από προσωπικές μνήμες, τι σημαίνει φασισμός καθώς και την κληρονομιά που έχει αφήσει στην ανθρωπότητα: πολέμους, γενοκτονίες, αιματοκυλίσματα, σκλαβιά, μισαλλοδοξία, άγρια εκμετάλλευση, υποταγή, ανελευθερία, φόβο…
      Είναι γεγονός, ότι σε περιόδους κρίσης, ο φασισμός βρίσκει πρόσφορο έδαφος για να εξαπλωθεί. Δυστυχώς, μια τέτοια περίοδο διανύουμε και σήμερα και το πρώτο σύνθημα που έρχεται στο νου κάθε υγιούς ανθρώπου είναι: ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ!
       Η έντονη ανησυχία για τη ραγδαία εξάπλωση του φασισμού στην κοινωνία και το κράτος, οδήγησε στη δημιουργία πλήθους αντιφασιστικών δικτύων και μετώπων σε όλη την Ελλάδα.
       Τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, ως συνέχεια της ομόφωνης απόφασης που πήρε η Γενική Συνέλευση να εγκριθεί ψήφισμα κατά του φασισμού και πιο συγκεκριμένα της χρυσής αυγής, αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στη συγκρότηση του Αντιφασιστικού Δικτύου στη Νάξο.
        Την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2012 συστάθηκε το Αντιφασιστικό Δίκτυο Νάξου με τη συμμετοχή σωματείων, συλλόγων, συλλογικοτήτων, αντιφασιστών και αντιφασιστριών και παραμένει ανοιχτό σε οποιαδήποτε άλλη συμμετοχή.

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Έξω η Χρυσή Αυγή από τα σχολεία


Με αφορμή επερώτηση βουλευτή της Χρυσής Αυγής προς τον Υπουργό Παιδείας για το πρόγραμμα: «Ως πρόσφυγας μπροστά στη μετανάστευση», που πρόκειται να υλοποιηθεί σε τμήματα σχολείου της Ν. Φιλαδέλφειας, και την απαίτησή του να ελεγχθεί το πρόγραμμα λόγω του τίτλου του και να αποδοθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες, το Δ.Σ. της ΔΟΕ:

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Ομιλία με θέμα "Βία στην εφηβεία και αξίες"

Λάβαμε και σας κοινοποιούμε την ακόλουθη πρόσκληση από την ομιλία που διοργανώνουν οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων των γυμνασίων της Χώρας Νάξου.


Οι Σύλλογοι γονέων & κηδεμόνων 1ου & 2ου Γυμνασίου Νάξου 
έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην ομιλία της
κας Βικτωρίας Πρεκατέ (εκπαιδευτικού, ψυχολόγου)
με θέμα "Βία στην εφηβεία και αξίες
που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 6 μ.μ. 
στο αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου Νάξου

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Γενική απεργία την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου


Αν δεν αντισταθούμε τώρα,  πότε;

Οι εκπαιδευτικοί συντονισμένοι μπορούμε να σηκώσουμε με αποφασιστικότητα και αξιοπρέπεια ψηλά το κεφάλι μας, να πάρουμε την υπόθεση της ζωής και των αγώνων μας στα χέρια μας. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΙΣ 11:30 ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΜΕ Ν.ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...
ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ, ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ

Εγώ δε φοβάμαι αξιολόγηση, έχω μεγάλη εμπειρία.
Αξιολογώ τους πάντες από τον καναπέ μου!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Σχετικά με τις άδειες αναπληρωτών


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
«Όποιος αρρωσταίνει πάνω από 15 ημέρες χάνει τη διδακτική του προϋπηρεσία
 δεν πληρώνεται και απολύεται!»
Μια χαρά είμαι παιδιά! Μόνο που πριν από 15 μέρες
είχα ένα ατύχημα. Ποιοθ θα διαβάθει ορθογραφία;
Με την εγκύκλιο 155734/Δ1 10-12-2012 της Διεύθυνσης Προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας που υπογράφει η αναπληρώτρια προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης κυρία Ευδοκία Καρδαμίτση καθορίζεται το πλαίσιο αναρρωτικών αδειών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και των αδειών λόγω επιπλοκών κύησης (επαπειλούμενη κύηση).
Με βάση το πλαίσιο αυτό: όποιος αναπληρωτής εκπαιδευτικός παίρνει αναρρωτική άδεια πάνω από 15 μέρες χάνει την εκπαιδευτική του προϋπηρεσία, δεν πληρώνεται και ...απολύεται!! Με την ίδια εγκύκλιο κάθε έγκυος αναπληρώτρια εκπαιδευτικός με επαπειλούμενη εγκυμοσύνη που παίρνει αναρρωτική πάνω από 15 μέρες χάνει τη διδακτική της προϋπηρεσία!
Συγκεκριμένα: