Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Επιμορφωτική Ημερίδα 19/2/2016

Επιμορφωτική Ημερίδα με θέμα 
"Ενδείξεις πρώιμων δυσκολιών προφορικού και γραπτού λόγου στην προσχολική 
και πρώτη σχολική ηλικία: ανίχνευση και παρέμβαση"
19/2/2016
Εισηγητές: Βασίλης Ηλιόπουλος, λογοθεραπευτής
Μαρουδιά Σταυριανού, φιλόλογος και ειδική παιδαγωγός



 





Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Ημερίδα με θέμα: «Ενδείξεις πρώιμων δυσκολιών προφορικού και γραπτού λόγου στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: Ανίχνευση & παρέμβαση»





Τα τελευταία χρόνια γίνεται συχνά λόγος για την εμφάνιση έντονων δυσκολιών στον προφορικό και γραπτό λόγο, στα παιδιά προσχολικής ηλικίας, αλλά και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σημαντικά προβλήματα τόσο μάθησης, όσο και κοινωνικά και συναισθηματικά. Λαμβάνοντας υπόψη τις πολυεπίπεδες επιπτώσεις των δυσκολιών αυτών για το παιδί, είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία η πρώιμη ανίχνευση και παρέμβαση τους, με στόχο την εξομάλυνση και αν είναι δυνατόν την αντιμετώπιση τους.
Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων, διοργανώνει την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου στις 6.30 μ.μ. στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου, ημερίδα με θέμα: «Ενδείξεις πρώιμων δυσκολιών προφορικού και γραπτού λόγου στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: Ανίχνευση & παρέμβαση». Η ίδια εκδήλωση θα επαναληφθεί στην Αμοργό τους επόμενους μήνες. Ομιλητές της εκδήλωσης είναι ο Βασίλης Ηλιόπουλος, Λογοθεραπευτής και η Μαρουδιά Σταυριανού, Φιλόλογος και Ειδική Παιδαγωγός.

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Κινητοποίηση ενάντια στη διημερίδα για την αξιολόγηση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΑΞΟΥ,
ΑΜΟΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Νάξος, 23/05/2014

Θέμα:  Κινητοποίηση ενάντια στη διημερίδα για την αξιολόγηση
Ο αναπληρωτής Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, συνειδητά επιχειρεί, ύστερα και από την επιμορφωτική συνάντηση που προσπάθησε να ολοκληρώσει στη Σαντορίνη με θέμα «Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης» (τη δεύτερη ημέρα το πρόγραμμα της διημερίδας δεν πραγματοποιήθηκε ύστερα από κινητοποίηση των συναδέλφων) να φέρει προ τετελεσμένων τους διευθυντές, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες, ανακοινώνοντας «εσπευσμένα» την πραγματοποίηση διημερίδων για την ΑΕΕ σε χρονική στιγμή που η έγκαιρη ενημέρωση των παιδιών, των γονέων και των εκπαιδευτικών είναι σε πολλά σχολεία αδύνατη.   
Άραγε, δε γνωρίζει ο κύριος διευθυντής Εκπαίδευσης ότι με την τακτική του αυτή διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία πολλών σχολείων ή αυτό θα ισχύσει μόνο όταν συνάδελφοι θα θελήσουν να ασκήσουν το συνδικαλιστικό τους δικαίωμα για 3ωρη στάση εργασίας;
Παράλληλα, ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας, παραμερίζοντας την ιδιότητά του ως εκπαιδευτικού και πρώην συνδικαλιστή, αδιαφορεί για τις κινητοποιήσεις του κλάδου και την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας για την επιχειρούμενη αξιολόγηση και καλεί να παρευρεθούμε στη διημερίδα που διοργανώνει ο ίδιος για την ΑΕΕ. 
Στο κάλεσμα αυτό του διευθυντή Εκπαίδευσης, ο σύλλογός μας απαντά:
·         Κανείς διευθυντής να μην παρευρεθεί στη διημερίδα του αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης.
·         Ενεργοποιούμε στις 27 και στις 28 Μαΐου την πάγια 48ωρη απεργία που έχει κηρύξει η ΔΟΕ για τους διευθυντές των σχολικών μονάδων με το Α.Π.  866/21-05-2014 έγγραφό της, σε όσες περιοχές πραγματοποιείται η σχετική διημερίδα.
·         Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας την Τρίτη 27/05 (από τη ΔΟΕ) και την Τετάρτη 28/05 (από το σύλλογό μας) από 08:00 – 11:00 για όλους τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να πραγματοποιήσουμε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου και να ματαιώσουμε με τη στάση μας την πραγματοποίηση της διημερίδας.

Όλοι την Τρίτη 27/05 και την Τετάρτη 28/05 στις 08:00
έξω από το 3ο Δημ. Σχολείο Νάξου

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Απολογισμός στάσης εργασίας της 14ης Ιανουαρίου 2014 και παράστασης διαμαρτυρίας στη Χώρα Αμοργού ενάντια στα σεμινάρια για την αυτοαξιολόγηση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΑΞΟΥ,
ΑΜΟΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Ταχ. Δ/νση:  Χώρα Νάξου
Ταχ. Κωδ. : 84300

Αμοργός, 14/01/2014


Θέμα: Απολογισμός στάσης εργασίας της 14ης Ιανουαρίου 2014 και παράστασης διαμαρτυρίας στη Χώρα Αμοργού ενάντια στα σεμινάρια για την αυτοαξιολόγηση

Μετά την ακύρωση του σεμιναρίου στη Νάξο για την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου που προωθεί η κυβερνητική πολιτική των μνημονίων, της φτώχειας και των μισθολογίων ανέχειας, και η εκπαιδευτική κοινότητα της Αμοργού είπε το δικό της ΟΧΙ.   Οι συνάδελφοι της Αμοργού μας υποδέχτηκαν ζεστά και στάθηκαν αποφασισμένοι έξω από το Δημοτικό Σχολείο της Χώρας (με εξαίρεση μίας συναδέλφου) γυρνώντας την πλάτη στα σεμινάρια ανάξια-λόγου των κυβερνήσεων που προσπαθούν να παραγράψουν την για δεκαετίες ανικανότητά τους στον τομέα της παιδείας.
Τα σεμινάρια για την αυτοαξιολόγηση δεν στόχευαν σε τίποτα περισσότερο από το να υποτιμήσουν τη νοημοσύνη μας, καθώς σκοπός τους ήταν "να δώσουν τη δυνατότητα στα μέλη της σχολικής κοινότητας να αποκτήσουν μια συνολική εικόνα της κατάστασης του σχολείου και να διαμορφώσουν, μαζί με ομάδες εκπαιδευτικών, ένα Σχέδιο Δράσης για τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, μέσα από την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών."  Δε χρειαζόμαστε την αυτοαξιολόγηση για να εντοπίσουμε τα προβλήματα στα σχολεία μας.  Τα χρόνια προβλήματα τα ξέρουμε, τα επισημαίνουμε και γνωρίζουμε πολύ καλά πώς τα αντιμετωπίζει η πολιτεία.  Το πάγιο αίτημα δεκαετιών για αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ, δεν αποτελούσε παρά σενάριο επιστημονικής φαντασίας για όλες τις κυβερνήσεις που διαφέντεψαν τον τόπο τούτο.  Αντ’ αυτού, έρχεται τώρα η πολιτεία και ζητάει και ΤΑ ΡΕΣΤΑ.  Παράλληλα, όλοι οι σύλλογοι διδασκόντων αγωνίζονται καθημερινά για την καλύτερη μόρφωση και την παιδεία των μαθητών τους, με τις δυνατότητες που τους παρέχονται, ενώ οι σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ των συναδέλφων που «υπόσχεται» η αυτοαξιολόγηση θα κλονιστούν μόνο με την είσοδο της αξιολόγησης στους κόλπους των σχολείων.
Η δημόσια δωρεάν παιδεία, που δήθεν οι κυβερνήσεις εξαγγέλλουν στις προγραμματικές τους προκηρύξεις, δεν επιτυγχάνεται με αξιολογήσεις, που στοχεύουν απροκάλυπτα στην πραγμάτωση των χρόνιων σχεδίων για: α) συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, β) μαζικές απολύσεις «πεπερασμένων» ή «ανεπαρκών» εκπαιδευτικών, γ) χειραγώγηση της εκπαίδευσης, δ) μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών, δ) μνημονιακού τύπου απαλλαγή από τα χρονίζοντα προβλήματα στην παιδεία, όπου η ευθύνη του κράτους μετακυλά στην ευθύνη του γονέα, του εκπαιδευτικού, του μαθητή, της σχολικής μονάδας.
Οι κυβερνητικές πολιτικές για την παιδεία έχουν ήδη αξιολογηθεί με την υποβάθμιση, αδρανοποίηση και υποστελέχωση σχεδόν όλων των εκπαιδευτικών δομών (Ινστιτούτα Επιμόρφωσης, ΚΕΔΔΥ, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, κατάργηση Διδασκαλείων, απόλυση διοικητικών υπαλλήλων των Ανώτατων Ιδρυμάτων κ.α.). 
Οφείλουμε να προασπίσουμε το δημόσιο σχολείο, στο οποίο θα επικρατεί η ποιοτική παιδεία και όχι η αναζήτηση χορηγών, ο περιορισμός της παιδαγωγικής ελευθερίας των εκπαιδευτικών, ο έλεγχος της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας, μέσα από τυποποιημένα και ποσοτικά κριτήρια.
Χαιρετίζουμε τους συναδέλφους του συλλόγου μας στη Νάξο και στην Αμοργό, καθώς με την καθολική τους συμμετοχή ενάντια στα επιμορφωτικά σεμινάρια, ματαίωσαν την αυτοαξιολόγηση στην περιφέρειά μας.  Παράλληλα, ζητούμε συγγνώμη από τους συναδέλφους των Μικρών Κυκλάδων, που λόγω της αιφνιδιαστικής πραγματοποίησης των σεμιναρίων για την αυτοαξιολόγηση τον Δεκέμβριο, δεν εμποδίσαμε από κοινού, με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, την πραγματοποίηση των τηλεδιασκέψεων στα σχολεία τους.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να βρίσκονται σε συσπείρωση και επαγρύπνηση για να αντιμετωπίσουμε με τον ίδιο αποτελεσματικό τρόπο μελλοντικές απόπειρες της πολιτείας που θα προσβάλλουν την αξιοπρέπεια και την παιδαγωγική ελευθερία, που θα απειλούν το δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά μας δικαιώματα. 



Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων Νάξου,

Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων


Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Απολογισμός στάσης εργασίας της 9ης Ιανουαρίου 2014 και κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας την Τρίτη 14/01/14 και πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας έξω από το Δημοτικό Σχολείο Χώρας Αμοργού ενάντια στα σεμινάρια της αυτοαξιολόγησης


   Ο σύλλογος δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων, μετά από τον προγραμματισμό σεμιναρίων αυτοξιολόγησης ανά την Ελλάδα και την κινητοποίηση των συλλόγων των εκάστοτε περιφερειών, αποφάσισε να προκηρύξει 3ωρη στάση εργασίας και παράσταση διαμαρτυρίας στις 9 Ιανουαρίου, με τη συνδικαλιστική κάλυψη της ΔΟΕ, εν όψει του σεμιναρίου αυτοαξιολόγησης που είχε προγραμματιστεί από τον Σχολικό Σύμβουλο της 3ης Περιφέρειας Κυκλάδων στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου.
   Το πρωί της 9ης Ιανουαρίου, στις 09:30, έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου,  συναντήσαμε και τους συναδέλφους από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ο σύμβουλος των οποίων είχε προγραμματίσει και αυτός την ίδια μέρα την πραγματοποίηση του αντίστοιχου σεμιναρίου.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, διευθυντές, προϊστάμενοι, δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές  ΑΚΥΡΩΣΑΜΕ την πραγματοποίηση του σεμιναρίου για την αυτοαξιολόγηση!  Οι εξαιρέσεις που αποτέλεσαν 1-2 συνάδελφοι, που θέλησαν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο, δεν στάθηκαν ικανές να αλλάξουν την κατάσταση, με αποτέλεσμα ο Σχολικός Σύμβουλος, με την αποχώρησή του στις 12:30 από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου, να παραδεχτεί εμμέσως ότι το σεμινάριο για την αυτοαξιολόγηση που προωθεί η κυβερνητική πολιτική ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ αρνητικά από την εκπαιδευτική κοινότητα της Νάξου.
   Χαιρετίζουμε τους συναδέλφους για την καθολική τους συμμετοχή σε αυτή την πρωτόγνωρη για τη Νάξο κινητοποίηση, που οδήγησε στη ματαίωση της ενημερωτικής συνάντησης για την αυτοαξιολόγηση στη Νάξο.
   Συνεχίζουμε δυναμικά τον αγώνα μας με την κήρυξη συνεχόμενων 3ωρων στάσεων εργασίας στην Αμοργό από 10:00 έως 13:00 από το σύλλογο δασκάλων Νάξου Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων και από 13:00 έως 16:00 από τη ΔΟΕ και την παράλληλη πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας έξω από το Δημοτικό Σχολείο Χώρας Αμοργού.
Καλούμε τους διευθυντές και προϊσταμένους των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων Αμοργού να μη συμμετέχουν στα επιμορφωτικά σεμινάρια για την αξιολόγηση, αλλά να συμμετάσχουν μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς στην παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Δημοτικό Σχολείο Χώρας Αμοργού.
Καλούμε τον σχολικό σύμβουλο, έστω και την ύστατη στιγμή, να ακυρώσει το προγραμματισμένο στην περιφέρειά του σεμινάριο για την αυτοαξιολόγηση, αφουγκραζόμενος την αντίθεση των εκπαιδευτικών στην περιφέρειά του.
   Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους – μέλη του συλλόγου μας και της ΔΟΕ, την Τρίτη 14/01/14 και ώρα 10:00 να συμμετέχουν στη συγκέντρωση έξω από το  Δημοτικό Σχολείο Χώρας Αμοργού, για να δείξουμε έμπρακτα την αντίθεσή μας στην πραγματοποίηση αυτών των σεμιναρίων.
   Καλούμε τις διευθύνσεις των σχολείων υπεύθυνα να ενημερώσουν τους γονείς και κηδεμόνες για τυχόν συμμετοχή των εκπαιδευτικών των παιδιών τους στις 3ωρες στάσεις εργασίας, καθώς οι διδακτικές ώρες των απεργούντων εκπαιδευτικών δεν συμπληρώνονται από μη απεργούντες εκπαιδευτικούς.
ΚΑΝΕΙΣ διευθυντής και προϊστάμενος στο σεμινάριο
ΟΛΟΙ την Τρίτη 10:00 π.μ. έξω απ’ το Δημοτικό Σχολείο Χώρας Αμοργού
Έναρξη συγκέντρωσης ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ενάντια στην αξιολόγηση που προωθείται



Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   Η ΤΑΜΙΑΣ
  


ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ                                ΕΛΕΝΗ ΦΑΡΚΩΝΑ