Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙ ΤΟ ΥΠΑΙΘ

Το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. καλεί τις/τους συναδέλφισσες/συναδέλφους Δ/ντριες και Δ/ντές Δημοτικών Σχολείων και τις Προϊστάμενες των Νηπιαγωγείων να απέχουν από κάθε διαδικασία αξιολόγησής τους (συνεντεύξεις με τους Δ/ντές εκπαίδευσης και τους σχολικούς συμβούλους που πραγματοποιούνται αυτό το χρονικό διάστημα) στο πλαίσιο της εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης που προσπαθεί να υλοποιήσει το ΥΠΑΙΘ.
                Καλούμε τους συναδέλφους να συνταχθούν με την απόφαση του Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. για απεργία – αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ Η ΝΙΚΗ



Από τη Δ.Ο.Ε. 

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας Αμοργού

Λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο μήνυμα από τους/τις συναδέλφους της Αμοργού:

Σήμερα, 25 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 19.00 συγκεντρωθήκαμε στο δημοτικό σχολείο Χώρας Αμοργού, προκειμένου να συζητήσουμε σχετικά με το θέμα της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης. Χωρίς να θέλουμε να υποκαταστήσουμε τη γενική συνέλευση του συλλόγου Νάξου-Αμοργού και μικρών Κυκλάδων, του οπoiου είμαστε μέλη, συζητήσαμε αναλυτικά το όλο θέμα της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης. Η συμμετοχή των συναδέλφων ήταν μαζική (21 στους 24) και η συντριπτική πλειοψηφία αυτών τάχθηκε κατά της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης και δήλωσε την αντίθεσή της ως  προς αυτή. 
Αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος στην απεργία αποχή που έχει κυρήξει η ΔΟΕ με την 1201/31-10-2014 απόφασή της και να απέχουμε από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13)των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης -αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και από κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 40204/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν.3848/10, ν.3679/10), δηλώνοντας οτι δεν δεχόμαστε ούτε να αξιολογήσουμε ούτε να αξιολογηθούμε.
Χαιρετίζουμε αγωνιστικά το Δ.Σ. του συλλόγου μας και σας καλούμε για μαζική αντίσταση και ανατροπή της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης χειραγώγησης.


   

ΟΤΑΝ  Η ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ -
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΗΡΑΣ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

  Πραγματοποιήθηκε σήμερα η Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Θήρας με θέμα την Αξιολόγηση. Η Γενική Συνέλευση στην οποία συμμετείχε το συντριπτικό ποσοστό του 70% των εγγεγραμμένων μελών, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις σχετικές εξελίξεις, τον αντιεπιστημονικό,  ολοκληρωτικό  και  τιμωρητικό χαρακτήρα της αξιολόγησης που προωθεί το ΥΠΑΙΘ, καλλιεργώντας το φόβο και τη χειραγώγηση μέσα στα σχολεία, εξέφρασε δυναμικά και αποφασιστικά την αντίθεσή της στην επιχειρούμενη εφαρμογή της Αξιολόγησης και έλαβε ομόφωνα την παρακάτω, δεσμευτική για όλα τα μέλη, απόφαση:

  «Αποφασίζουμε να λάβουμε  μέρος στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ με την 1201/31-10-2014 απόφασή της  και να απέχουμε από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου  (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10), δηλώνοντας ότι δεν δεχόμαστε ούτε να αξιολογήσουμε ούτε να αξιολογηθούμε».

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

                               Ο Πρόεδρος                                                  Ο Γ. Γραμματέας



                    Χριστόφορος Παπαϊωάννου                                     Γιώργος Τόνας


Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Στην Ικαρία...

Απόψε, 19/11/2014, έγινε η συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου με τις προϊστάμενες όλων των νηπιαγωγείων της Ικαρίας, οι οποίες κλήθηκαν από τη Σχολική Σύμβουλο Προσχολικής Αγωγής κα. Μοσχοβάκη να στείλουν στοιχεία (portfolio) για την ατομική τους αξιολόγηση.
Οι προϊστάμενες/οι Νηπιαγωγείων είναι οι πρώτοι 5.573 εκπαιδευτικοί, στις οποίες επιχειρείται να εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση. Παρόλο ότι δεν περιλαμβάνονταν  στη λίστα των αξιολογητών-στελεχών και δεν αξιολογούν, ωστόσο καλούνται τώρα να αξιολογηθούν. Το ΥΠΑΙΘ με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να εισάγει στην αξιολόγηση έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι προϊστάμενες του 1ου και του 2ου Νηπιαγωγείου Αγίου Κηρύκου, του 1ου  και του 2ου Νηπιαγωγείου Ραχών, του Νηπιαγωγείου Ευδήλου και του Νηπιαγωγείου Καραβοστάμου.
Οι συναδέλφισσες καλύπτονται πλήρως από την απεργία-αποχή από κάθε αξιολογικό έργο για την εφαρμογή των συλλογικών αποφάσεων του Συλλόγου και του κλάδου για μπλοκάρισμα της αξιολόγησης.
Η συζήτηση κατέληξε σε ομόφωνη απόφαση συμμετοχής στην απεργία-αποχή και τη μη υλοποίηση κανενός βήματος της αξιολογικής διαδικασίας.
Όταν κληθούν σε συνεντεύξεις ή συναντήσεις σχετικές με την αξιολόγηση, οι συναδέλφισσες θα υλοποιήσουν την απεργία-αποχή και ο Σύλλογος θα κηρύξει στάση εργασίας, ώστε όλοι μαζί να ματαιώσουμε συλλογικά και αυτό το βήμα.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο Πρόεδρος          Η Γραμματέας
                                                                        
  Φώτης Μαντζώρος             Βάσω Κοτζαμαρλή

Στην Πάτρα...

Σύσσωμος ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Πάτρας ακύρωσε τις συναντήσεις των Διευθυντών και προϊσταμένων τριών εκπαιδευτικών περιφερειών με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τους Συμβούλους για την αξιολόγηση. Συγκεκριμένα την Τρίτη 18-11-2014 δεν πραγματοποιήθηκαν μετά από κινητοποίηση του Συλλόγου  οι 3 συναντήσεις εργασίας της προαξιολογικής διαδικασίας, όπως προβλέπεται από το ΠΔ 152, που αφορούσαν συνολικά 29 διευθυντών πολυθεσίων σχολείων, 9 ολιγοθεσίων δημοτικών και 49 προϊσταμένων νηπιαγωγείων. Δε συμμετείχε κανείς στην συνάντηση εργασίας. Μετά την άρνηση του Δ/ντή Εκπ/σης Αχαΐας να ακυρώσει και τις υπόλοιπες συναντήσεις εργασίας ο Σύλλογος Πάτρας κήρυξε για την Τετάρτη και Πέμπτη ξανά στάσεις εργασίας και κινητοποίηση μπροστά από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ τον αγώνα!

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Ανακοίνωση του συλλόγου για την αξιολόγηση

Υπενθυμίζουμε στους/ στις συναδέλφους διευθυντές και προϊστάμενους ότι τόσο η ΑΔΕΔΥ όσο και η ΔΟΕ έχουν κηρύξει απεργία - αποχή από κάθε διαδικασία που αφορά την αξιολόγηση και την Α.Ε.Ε. από 2-11-2014 μέχρι και 23-12-2014.

«δε θέλω να βρω κανένα μπελά. Είναι εντολή και πρέπει να υπακούσω»
Η απεργία - αποχή τους καλύπτει, δε διατρέχουν κανένα πειθαρχικό κίνδυνο με το να μην συμμετέχουν στην όποια διαδικασία αξιολόγησης. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρακράτησης χρημάτων αφού εκτελούν πλήρως το εκπαιδευτικό τους έργο και όλα τους τα καθήκοντα  ως εκπαιδευτικοί. Απέχουν μόνο από τις διαδικασίες φάρσα που υλοποιεί σε καθεστώς νομικά έωλο το Ι.Ε.Π. (Από την ανακοίνωση της ΔΟΕ)

«Έλα μωρέ , ένα κλικ θα κάνεις μόνο… Μια ηλεκτρονική υπογραφή…»
Συνάδελφοι ένα κλικ είναι που όμως προχωράει τα σχέδιά τους για την αξιολόγηση, για αυτή τη βόμβα που θέλουν να στα θεμέλια της δημόσιας παιδείας.
Μην τους κάνεις κλικ. Κάν’ τους delete και block!

«ναι αλλά θα βελτιώσω το μισθό μου. Ξέρεις τι δύσκολα που τα βγάζω πέρα;»
  • Η αξιολόγηση έχει προκαθοριστεί: από όσους εκπαιδευτικούς «αξιολογηθούν» θετικά μόνο ένα ποσοστό θα περνάει στον επόμενο βαθμό (το 100% από τον ΣΤ΄ στον Ε΄ βαθμό, το 90% από τον Ε΄ στον Δ΄, το 80% από τον Δ΄ στον Γ΄, το 70% από τον Γ΄ στον Β΄, το 30% από τον Β΄ στον Α΄, νόμος 4024/11, άρθρο 7 παρ. 6).
  • Αυτό το ποσοστό όμως είναι το ανώτερο. Στην πραγματικότητα ο Υπουργός Οικονομικών θα αποφασίζει ποιο θα είναι το ποσοστό και θα το «μειώνει ανάλογα με τις δημοσιονομικές δυνατότητες» (νόμος 4024/11, άρθρο 7, παρ. 6).
  • Ακόμα, όμως, και αν όλ’ αυτά τα εμπόδια τα ξεπεράσεις, καμία βαθμολογική – μισθολογική βελτίωση δεν θα έχεις. Σύμφωνα με το νόμο 4263/14 (μεσοπρόθεσμο), μέχρι το 2016 η βαθμολογική ωρίμανση είναι «παγωμένη». Μετά δε το 2016, αυτή θα γίνεται σταδιακά για μια τριετία, μέχρι το 2018, αν δεν υπάρξει βέβαια κάποιο νέο μεσοπρόθεσμο μέχρι τότε, με βάση τις κατευθύνσεις Κυβέρνησης – ΕΕ - ΔΝΤ (Τρόικας).
  • Εξωφρενική είναι επίσης και η παρ. 4 του άρθρου 8 του νόμου 4024/11, που προβλέπει ότι ο εκπαιδευτικός που κρίνεται αρνητικά «τιμωρείται» και δεν έχει δικαίωμα να διεκδικήσει την προαγωγή του τα επόμενα δύο χρόνια.
  • Ετοιμάζουν νέες υποψηφιότητες για διαθεσιμότητες – απολύσεις. Ο εκπαιδευτικός «ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται ….. στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο ….. μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό» (άρθρο 95 του νόμου 3528/2007).
  • Από την άλλη μεριά, γνωρίζουμε πολύ καλά τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης για νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο,που θα σφαγιάζει ακόμα περισσότερο τους μισθούς, στη λογική της σύγκλισης με τον ιδιωτικό τομέα. (Από την ανακοίνωση της ΔΟΕ)
απέχουμε από κάθε διαδικασία αξιολόγησης συμμετέχοντας στην Απεργία – Αποχή που κήρυξε η ΔΟΕ και δεν προβαίνουμε στην επιβεβαίωση στοιχείων στην πλατφόρμα αξιολόγησης.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ

Διευκρινίσεις για την υλοποίηση της απόφασης για απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης



Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
  Όπως αναφέραμε και στο έγγραφό μας της Δευτέρας 10-11-2014 σε σχέση με την εφαρμογή της αξιολόγησης μετά από την εγκύκλιο του υπουργού Παιδείας, η απεργία – αποχή που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλύπτει τους συναδέλφους, οι οποίοι και δε διατρέχουν πειθαρχικό κίνδυνο με το να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης. Οι εκπαιδευτικοί απέχουν μόνο από τις διαδικασίες φάρσα που συνεχίζει να υλοποιεί σε καθεστώς νομικά έωλο το Ι.Ε.Π. και όχι από την εκτέλεση όλων των άλλων εκπαιδευτικών και υπηρεσιακών καθηκόντων τους.
   Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ,επισημαίνει, διευκρινιστικά, τα παρακάτω  :
   Στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων  που πραγματοποιούνται για τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης οι συνάδελφοι  δηλώνουν (προφορικά) ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ και απέχουν από τη συνεδρίαση για το συγκεκριμένο και μόνο θέμα της ημερήσιας διάταξης ενώ συμμετέχουν κανονικά στη συνεδρίαση για τα υπόλοιπα θέματα που (τυχόν) υπάρχουν για συζήτηση.
  Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχει στην απεργία-αποχή, δεν υπάρχει απαρτία και ο σύλλογος διδασκόντων δεν προχωρά στην υλοποίηση της όποιας διαδικασίας σχετίζεται με την αυτοαξιολόγηση. Σε αντίθετη περίπτωση ο κάθε συνάδελφος, ανεξαρτήτως του αν η πλειοψηφία συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση έχει το δικαίωμα να απέχει στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην απεργία - αποχή.
  Σε ότι αφορά τους διευθυντές δημοτικών σχολείων και προϊστάμενες – προϊσταμένους νηπιαγωγείων και ολιγοθέσιων σχολείων που το ΥΠΑΙΘ τους καλεί να αξιολογηθούν, μπορούν να καταγράψουν τη συμμετοχή στους στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στο βιβλίο πράξεων διευθυντή – προϊσταμένου ως εξής : «Δε συμμετέχω στις διαδικασίες της αξιολόγησης, υλοποιώντας την με α.π. 1201/31-10-2014  απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. την οποία εξωδίκως κοινοποίησε στους κ.κ. Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών.»

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Απεργία – αποχή από την αξιολόγηση

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Με αποφάσεις των συλλογικών μας οργάνων προχωρούμε στην προκήρυξη Απεργίας –Αποχής από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όπως και κάθε διαδικασίας αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση.
Στο πλαίσιο υλοποίησης αυτής της απόφασης καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να απέχουν από όσες διαδικασίες προβλέπονται στην πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (155922/Γ1–30–09–2014) και το ΠΔ 152/2013. Καλούμε τους συναδέλφους, χωρίς φόβο, να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα:

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

Της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ξενοφώντος, αριθμός 15 Α, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.


ΠΡΟΣ

1)      Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ανδρέα Λοβέρδο,
2)      Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη, που εδρεύει στην Αθήνα

********

Το Διοικητικό  Συμβούλιο της Δ.Ο.Ε. , σε συνεδρίασή του στις 22-10-2014, ΑΦΟΥ ΕΛΑΒΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ:
1. Το γεγονός ότι τα νομοθετήματα των τελευταίων τριών χρόνων (ν.3848/2010, 4024/2011 και προσφάτως π.δ.152/2013) αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, συνδέοντας τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση μέσω αυθαίρετων ποσοστώσεων, υποβαθμίζουν την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, οδηγούν σε κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τελικώς οδηγούν σε απολύσεις, όπως απέδειξε το πρόσφατο παρελθόν των εκπαιδευτικών, που υπηρετούσαν στην τεχνική εκπαίδευση.

2. Το γεγονός, ότι το Υπουργείο παρά την πλήρη, ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έκθεση των απόψεων της Δ.Ο.Ε. αναφορικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, δεν έχει μέχρι σήμερα, αναλάβει καμία πρωτοβουλία, προκειμένου να εισάγει ένα πλαίσιο ανατροφοδοτικής, γνήσιας παιδαγωγικής διαδικασίας ουσιαστικής αποτίμησης τόσο του εκπαιδευτικού έργου, όσο και συνολικά της εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα έχει ως στόχο την ανίχνευση των προβλημάτων και τον σχεδιασμό των αναγκαίων παρεμβάσεων προς την κατεύθυνση της ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του δημοσίου σχολείου.

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Σχετικά με την απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης

  Η απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., η οποία και ανακοινώθηκε με εξώδικο στο ΥΠΑΙΘ στις 25-9-2014, για απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης, έρχεται ως συνέχεια των αποφάσεων και της τακτικής που ακολούθησε η Δ.Ο.Ε. κατά την περσινή συνδικαλιστική χρονιά αλλά και των αποφάσεων του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ για το ίδιο θέμα.
  Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι σαφής η πρόθεση της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ να συνεχίσει την ίδια αδιέξοδη τακτική των μονομερών ενεργειών στο θέμα της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης. Αυτό αποδεικνύεται με τα όσα ορίζει η από 3-9-2014 εγκύκλιος της Διεύθυνσης Σπουδών του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την ανάρτηση του προγραμματισμού και των σχεδίων εργασίας των νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων στο παρατηρητήριο της ΑΕΕ αλλά και η πρόσκληση Περιφερειακών Διευθύνσεων (με την ίδια αστήρικτη νομικά διαδικασία) προς τους διευθυντές των σχολείων που δε συμμετείχαν στην εξ’  αποστάσεως επιμόρφωση για την αξιολόγηση τον Ιούνιο, να το κάνουν τώρα. Στο επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται και η υλοποίηση της απόφασης για πρόσκληση σε συμμετοχή στη διαδικασία της αξιολόγησης των διευθυντών σχολικών μονάδων και όσων εκπαιδευτικών το επιθυμούν.

  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς, σε υλοποίηση της απόφασής του, να μη συμμετέχουν σε καμία από τις παραπάνω διαδικασίες και να μη συναινέσουν στην εφαρμογή της ΑΕΕ – αξιολόγησης που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση σχολείων κι εκπαιδευτικών, στη στασιμότητα και τις απολύσεις.

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

Της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ξενοφώντος, αριθμός 15 Α, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.


ΠΡΟΣ

1)      Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ανδρέα Λοβέρδο,
2)      Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη, που εδρεύει στην Αθήνα

********

Το Διοικητικό  Συμβούλιο της Δ.Ο.Ε. , σε έκτακτη συνεδρίαση του στις 23-9-2014, ΑΦΟΥ ΕΛΑΒΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ:
1. Το γεγονός ότι τα νομοθετήματα των τελευταίων τριών χρόνων (ν.3848/2010, 4024/2011 και προσφάτως π.δ.152/2013) αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, συνδέοντας τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση μέσω αυθαίρετων ποσοστώσεων, υποβαθμίζουν την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, οδηγούν σε κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τελικώς οδηγούν σε απολύσεις, όπως απέδειξε το πρόσφατο παρελθόν των εκπαιδευτικών, που υπηρετούσαν στην τεχνική εκπαίδευση.

2. Το γεγονός, ότι το Υπουργείο παρά την πλήρη, ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έκθεση των απόψεων της Δ.Ο.Ε. αναφορικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, δεν έχει μέχρι σήμερα, αναλάβει καμία πρωτοβουλία, προκειμένου να εισάγει ένα πλαίσιο ανατροφοδοτικής, γνήσιας παιδαγωγικής διαδικασίας ουσιαστικής αποτίμησης τόσο του εκπαιδευτικού έργου, όσο και συνολικά της εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα έχει ως στόχο την ανίχνευση των προβλημάτων και τον σχεδιασμό των αναγκαίων παρεμβάσεων προς την κατεύθυνση της ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του δημοσίου σχολείου.

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Εισήγηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προς τις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων

Α. ΕΙΣΗΓΗΣΗ 
  Η αδιέξοδη πολιτική που από το 2010, με πρόσχημα τη σωτηρία της χώρας, εφαρμόζουν οι ελληνικές κυβερνήσεις κατ’ εντολή της  Τρόικα (Δ.Ν.Τ., Ε.Κ.Τ., Ε.Ε.), έχει δημιουργήσει συνθήκες απελπισίας για τους εργαζόμενους και γεννά καθημερινά στρατιές ανέργων και ανθρώπων που «ζουν» κάτω από το όριο της φτώχιας. Οι φοροεπιδρομές που εξαπολύονται κατά μισθωτών και συνταξιούχων, εντείνουν τα τεράστια προβλήματα που έχει επιφέρει η συνεχιζόμενη άγρια περικοπή μισθών και συντάξεων των τελευταίων ετών και η πολιτική της συρρίκνωσης των Δημοσίων Υπηρεσιών και του κοινωνικού κράτους .
  Ο χώρος της εκπαίδευσης βιώνει μια σκληρή πραγματικότητα διαθεσιμοτήτων, βίαιων και άδικων μετατάξεων και απολύσεων με παντελή απουσία διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών, με χιλιάδες αναπληρωτές να προσλαμβάνονται, αποκλειστικά σχεδόν,  μόνο μέσα από κονδύλια του ΕΣΠΑ.
  Οι εκπαιδευτικοί δέχονται επίθεση σε όλους τους τομείς της υπαλληλικής και προσωπικής τους ζωής με παραβίαση κάθε έννοιας νομιμότητας ενώ ο διοικητικός αυταρχισμός με πειθαρχικές διώξεις είναι συνεχώς στην ημερήσια διάταξη.
  Κι όλα τα παραπάνω, μέσα στο εδώ και χρόνια διαμορφωμένο, τοπίο της υποχρηματοδότησης των σχολικών μονάδων κάτι που κάνει εξαιρετικά δύσκολο το να καλύψουν βασικούς τομείς λειτουργίας τους (γραφική ύλη, πετρέλαιο θέρμανσης) αλλά και της κατάργησης εκπαιδευτικών κατακτήσεων όπως η αναλογία 1:25 στα τμήματα.
  Σε όλη τη διάρκεια της περσινής συνδικαλιστικής χρονιάς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με όλες τις ενέργειες και τις αποφάσεις του κινήθηκε στην κατεύθυνση της ανάδειξης της αντίθεσης του Κλάδου των εκπαιδευτικών στην επιχειρούμενη εφαρμογή της αξιολόγησης που χειραγωγεί, κατηγοριοποιεί σχολεία και εκπαιδευτικούς και οδηγεί στη μισθολογική – βαθμολογική καθήλωση και τις απολύσεις.
  Η νέα πολιτική ηγεσία, παρά τις προσδοκίες που προσπάθησε να καλλιεργήσει για την υιοθέτηση πολιτικής διαλόγου και συναίνεσης, πολύ γρήγορα αποκάλυψε τις προθέσεις της που δεν είναι άλλες από τη συνέχιση της εφαρμογής της ίδιας αντιπαιδαγωγικής – αντιεπιστημονικής αξιολόγησης που υπηρετεί αποκλειστικά τη «λογική» της «αξιολόγησης» ως εργαλείο μισθολογικής- βαθμολογικής στασιμότητας και απολύσεων.
  Η αυταρχική πολιτική της κυβέρνησης σε όλο το δημόσιο τομέα για εφαρμογή της αξιολόγησης των ποσοστώσεων που κορυφώθηκε με την τελευταία απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου για κήρυξη της απόφασης του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ για απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης ως παράνομης και καταχρηστικής δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της.
  Η νέα σχολική χρονιά θα χαρακτηριστεί από την προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ  να επιβάλλει την αξιολόγηση – χειραγώγηση. 
    Όλα τα παραπάνω, άρρηκτα συνδεδεμένα με την υιοθέτηση μιας σκληρής  αντιεκπαιδευτικής και αντιλαϊκής πολιτικής, είναι απαραίτητο να βρουν απέναντί τους τη δυναμική αντίσταση του εκπαιδευτικού κινήματος. Οφείλουμε, όλοι μαζί, να συνεχίσουμε και να δυναμώσουμε αυτόν τον αγώνα για  να ανατρέψουμε την πολιτική των μνημονίων της κυβέρνησης και της Τρόικας, που πλήττουν τους εκπαιδευτικούς και όλους τους εργαζόμενους, τη δημόσια  εκπαίδευση αλλά και το σύνολο των κοινωνικών αγαθών και κατακτήσεων.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Κηρύσσει απεργία – αποχή

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Αξιολόγηση – χειραγώγηση. Συνεχίσουμε και εντείνουμε τον αγώνα, λέμε ΟΧΙ στον αυταρχισμό της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ

Σε όλη τη διάρκεια της περσινής συνδικαλιστικής χρονιάς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με όλες τις ενέργειες και τις αποφάσεις του κινήθηκε στην κατεύθυνση της ανάδειξης της αντίθεσης του Κλάδου των εκπαιδευτικών στην επιχειρούμενη εφαρμογή της αξιολόγησης που χειραγωγεί, κατηγοριοποιεί σχολεία και εκπαιδευτικούς και οδηγεί στη μισθολογική – βαθμολογική καθήλωση και τις απολύσεις. Μέσα από μια σειρά κειμένων υπογραφών, απεργιακών κινητοποιήσεων, ενεργειών άρνησης υλοποίησης των εντολών εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης ο Κλάδος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αντιστάθηκε δυναμικά και απάντησε με τη στάση του στις μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας.
                 Η νέα πολιτική ηγεσία, παρά τις προσδοκίες που προσπάθησε να καλλιεργήσει για την υιοθέτηση πολιτικής διαλόγου και συναίνεσης, πολύ γρήγορα αποκάλυψε τις προθέσεις της που δεν είναι άλλες από τη συνέχιση της εφαρμογής της ίδιας αντιπαιδαγωγικής – αντιεπιστημονικής αξιολόγησης που υπηρετεί αποκλειστικά τη «λογική» της «αξιολόγησης» ως εργαλείο μισθολογικής- βαθμολογικής στασιμότητας και απολύσεων.
               Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα το ζήτημα της αξιολόγησης με την ίδια ακριβώς μεθόδευση απασχόλησε τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Οι αποφάσεις του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ για απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης έρχονται να ενισχύσουν σημαντικά τη στρατηγική της Δ.Ο.Ε. και να θωρακίσουν τους εκπαιδευτικούς που στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς καλούνται να καταθέσουν τους φακέλους τους ώστε να αξιολογηθούν.
  Η τελευταία απόφαση (21-8-2014) του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ σε ότι αφορά την εκπαίδευση αναφέρει ότι «το Γ.Σ. με ψήφους 45 Υπέρ και 20 παρόντες αποδέχθηκε την εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και με απόλυτη πλειοψηφία ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ  την προκήρυξη Απεργίας – Αποχής από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10)…η  απεργία θα εκκινήσει την 30η Αυγούστου 2014 έπειτα, δηλαδή, από την πάροδο τεσσάρων εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση εξωδίκου δηλώσεως της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στα αρμόδια Υπουργεία, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και λοιπές υπηρεσίες, δια της οποίας γνωστοποιούνται το περιεχόμενο της αποφάσεως αυτής και τα αιτήματα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ενώ σε περίπτωση μη ικανοποίησης αυτών θα συνεχιστεί μέχρι τη λήξη της διαδικασίας αξιολόγησης...»
               Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι η προσπάθεια της κυβέρνησης να χαρακτηρίσει τις αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ παράνομες και καταχρηστικές και να επιτύχει την έκδοση δικαστικής απόφασης που να επιβάλλει την αναστολή εφαρμογής τους έπεσε στο κενό αποτυγχάνοντας παταγωδώς. Τόσο η 2395/2014 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών όσο και η πιο πρόσφατη 4843/2014 απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Αθηνών δικαίωσαν πανηγυρικά την ΑΔΕΔΥ.
                 Η νέα σχολική χρονιά που ξεκινά θα χαρακτηριστεί από την προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ  να επιβάλλει την αξιολόγηση – χειραγώγηση. Ήδη μέσα στο καλοκαίρι κλήθηκαν Περιφερειακοί Διευθυντές, Διευθυντές Εκπαίδευσης και Σχολικοί Σύμβουλοι να υποβάλουν φάκελο αξιολόγησής τους. Στις επόμενες ημέρες, σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΥΠΑΙΘ, το ίδιο θα κληθούν να κάνουν, σε πρώτη φάση, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια όσοι εκπαιδευτικοί το επιθυμούν.
                 Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πιστό στη μέχρι τώρα πορεία του και ενισχυμένο από τις αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ καλεί τους συναδέλφους να αρνηθούν να υλοποιήσουν τους ολέθριους, για τη δημόσια εκπαίδευση, σχεδιασμούς της πολιτικής ηγεσία του ΥΠΑΙΘ. Τους καλεί να μείνουν συνεπείς στο δρόμο που όλοι μαζί χαράξαμε με την ακύρωση στην πράξη – ευτελισμό της διαδικασίας της Α.Ε.Ε. αλλά και της δυναμικής στάσης αποχής των Διευθυντών των σχολικών μονάδων από τις επιμορφώσεις για την αξιολόγηση.
  Τους καλεί να μην υποβάλουν φακέλους για την αξιολόγησή τους ώστε να  ακυρώσουν τις προσπάθειες του ΥΠΑΙΘ για την επιβολή της αξιολόγησης των ποσοστώσεων και των απολύσεων. Οι αποφάσεις της Δ.Ο.Ε. και της ΑΔΕΔΥ παρέχουν πλήρη κάλυψη. Δεν έχουμε τίποτε να φοβηθούμε. Η απάντηση μας πρέπει να είναι δυναμική και η άρνηση ηχηρή.
                 Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με σειρά περιφερειακών συσκέψεων που ξεκινούν από τη Θεσσαλονίκη στις 6 Σεπτεμβρίου αλλά και μέσα από την πραγματοποίηση Γενικών Συνελεύσεων και Ολομέλειας Προέδρων, σε συντονισμό με την ΟΛΜΕ, θα συγκεκριμενοποιήσει όλα τα αγωνιστικά βήματα τόσο για την ακύρωση της προσπάθειας εφαρμογής της αξιολόγησης όσο και του συνόλου της πολιτικής που οδηγεί στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.


ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ο αγώνας για την ακύρωση στην πράξη της Α.Ε.Ε. συνεχίζεται

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., από την πρώτη στιγμή που η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, με μονομερείς ενέργειες και με παντελή απουσία ουσιαστικού διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα, αποφάσισε να επιβάλει τη διαδικασία της ΑΕΕ της σχολικής μονάδας  σε σύνδεση με την ατομική αξιολόγηση, στάθηκε ξεκάθαρα απέναντί της και με σειρά αποφάσεων και ενεργειών στόχευσε και στοχεύει στην ακύρωση της επιχείρησης χειραγώγησης του κλάδου των εκπαιδευτικών. Δεν ακολούθησε τον παραδοσιακό και «εύκολο» συνδικαλιστικά δρόμο της απόφασης για κάλεσμα των συναδέλφων «να μην πειθαρχήσουν». Δεν τον ακολούθησε τόσο από άποψη για τον τρόπο λειτουργίας των συνδικαλιστικών οργάνων όσο και με για το λόγο ότι ανάλογες ενέργειες άλλων οργάνων, δίχως να είναι αυτή η πρόθεσή τους, δεν απέτρεψαν τη δρομολόγηση των διαδικασιών της ΑΕΕ από πολύ νωρίς. 

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Κινητοποίηση ενάντια στη διημερίδα για την αξιολόγηση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΑΞΟΥ,
ΑΜΟΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Νάξος, 23/05/2014

Θέμα:  Κινητοποίηση ενάντια στη διημερίδα για την αξιολόγηση
Ο αναπληρωτής Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, συνειδητά επιχειρεί, ύστερα και από την επιμορφωτική συνάντηση που προσπάθησε να ολοκληρώσει στη Σαντορίνη με θέμα «Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης» (τη δεύτερη ημέρα το πρόγραμμα της διημερίδας δεν πραγματοποιήθηκε ύστερα από κινητοποίηση των συναδέλφων) να φέρει προ τετελεσμένων τους διευθυντές, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες, ανακοινώνοντας «εσπευσμένα» την πραγματοποίηση διημερίδων για την ΑΕΕ σε χρονική στιγμή που η έγκαιρη ενημέρωση των παιδιών, των γονέων και των εκπαιδευτικών είναι σε πολλά σχολεία αδύνατη.   
Άραγε, δε γνωρίζει ο κύριος διευθυντής Εκπαίδευσης ότι με την τακτική του αυτή διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία πολλών σχολείων ή αυτό θα ισχύσει μόνο όταν συνάδελφοι θα θελήσουν να ασκήσουν το συνδικαλιστικό τους δικαίωμα για 3ωρη στάση εργασίας;
Παράλληλα, ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας, παραμερίζοντας την ιδιότητά του ως εκπαιδευτικού και πρώην συνδικαλιστή, αδιαφορεί για τις κινητοποιήσεις του κλάδου και την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας για την επιχειρούμενη αξιολόγηση και καλεί να παρευρεθούμε στη διημερίδα που διοργανώνει ο ίδιος για την ΑΕΕ. 
Στο κάλεσμα αυτό του διευθυντή Εκπαίδευσης, ο σύλλογός μας απαντά:
·         Κανείς διευθυντής να μην παρευρεθεί στη διημερίδα του αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης.
·         Ενεργοποιούμε στις 27 και στις 28 Μαΐου την πάγια 48ωρη απεργία που έχει κηρύξει η ΔΟΕ για τους διευθυντές των σχολικών μονάδων με το Α.Π.  866/21-05-2014 έγγραφό της, σε όσες περιοχές πραγματοποιείται η σχετική διημερίδα.
·         Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας την Τρίτη 27/05 (από τη ΔΟΕ) και την Τετάρτη 28/05 (από το σύλλογό μας) από 08:00 – 11:00 για όλους τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να πραγματοποιήσουμε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου και να ματαιώσουμε με τη στάση μας την πραγματοποίηση της διημερίδας.

Όλοι την Τρίτη 27/05 και την Τετάρτη 28/05 στις 08:00
έξω από το 3ο Δημ. Σχολείο Νάξου

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Κήρυξη 48ωρης απεργίας και 3ωρης στάσης εργασίας

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη του την πραγματοποίηση διημερίδων στα «πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Επιμόρφωσης  Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης» που αφορά  τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων σε όλους τους νομούς της χώρας
αποφασίζει τα παρακάτω

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Κοινή ανακοίνωση των συλλόγων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ΕΛΜΕ στο Ν. Κυκλάδων

H περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου και οι διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για ακόμη μια φορά, προωθούν  τον σύγχρονο επιθεωρητισμό. Με την απόφαση υπ. 4789/ 9-5-2014 του Δ.Σ του ΙΕΠ ξεκινάει, από το Νότιο Αιγαίο και την Πελοπόννησο, ο νέος κύκλος των επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους διευθυντές σχολικών μονάδων στο Π.Δ. για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Μετά τα σεμινάρια παρωδία έξω από το υπουργείο Παιδείας, με τη συνδρομή των ομάδων ΔΙΑΣ, την σκυτάλη παίρνουν τώρα οι κατά τόπους διευθύνσεις με στόχο την υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. 

Το Π.Δ. για την ατομική αξιολόγηση είναι ένα μείγμα νεοφιλελεύθερων και νεοσυντηρητικών εκπαιδευτικών συνταγών αγγλοσαξονικής έμπνευσης, που επιδιώκει να συνδέσει την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με τη μισθολογική καθήλωση, την εργασιακή επισφάλεια και τις απολύσεις. Το Π.Δ βασίζεται στον ατομικισμό, τον ανταγωνισμό και τη διοικητική  αυθαιρεσία, καλλιεργεί την πειθάρχηση και την υποταγή, ενοχοποιώντας τον εκπαιδευτικό για τις κοινωνικές και μορφωτικές συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης.

Προωθείται το φθηνό σχολείο της αγοράς, ένα σχολείο στο οποίο η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και των μαθητών αντιμετωπίζονται ως εμπορεύματα και στερούνται δικαιωμάτων, ένα σχολείο όπου κυριαρχεί η ανασφάλεια, ο ασφυκτικός έλεγχος της ελευθερίας της σκέψης, ο φορμαλισμός, η αυτολογοκρισία, η αυθαιρεσία και η υποταγή στους εκάστοτε ισχυρούς.

Από αυτή την άποψη, οι σύλλογοι Π.Ε και οι ΕΛΜΕ που υπογράφουμε αυτή την ανακοίνωση δηλώνουμε ότι θα αγωνιστούμε να καταργήσουμε στην πράξη την αξιολόγηση και θα ματαιώσουμε, με κάθε συνδικαλιστικό μέσο (απεργία, στάσεις εργασίας), τα σεμινάρια της ντροπής.

·         Καλούμε τους συναδέλφους / ισσες διευθυντές / ντριες να μη συμμετέχουν στη διαδικασία της “επιμόρφωσης” και να συνταχθούν με το εκπαιδευτικό κίνημα.

·         Καλούμε όλους τους συναδέλφους / ισσες να συνεχίσουν τη μάχη ενάντια στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση στην κατεύθυνση της ανατροπής του σύγχρονου επιθεωρητισμού και της υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε ΘΗΡΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΪΡΗΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ Π. ΚΑΛΛΙΕΡΟΣ , ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΡΟΥ-ΤΗΝΟΥ-ΜΥΚΟΝΟΥ, ΣΥΛΛΛΟΓΟΣ Π.Ε ΝΑΞΟΥ-Μ.ΚΥΚΛΑΔΩΝ, Α ΕΛΜΕ ΚΥΚΑΔΩΝ – ΕΛΜΕ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ,  ΕΛΜΕ ΘΗΡΑΣ ,  ΕΛΜΕ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ



Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Κήρυξη 48ωρης απεργίας και 3ωρης στάσης εργασίας στη Θήρα και την Ίο

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη του το έγγραφο του Αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης Π.Ε. Ν. Κυκλάδων με το οποίο στα « πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Επιμόρφωσης  Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης-Μάρτιος-Απρίλιος 2014» καλεί τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων νήσου Θήρας και Ίου να συμμετέχουν σε διημερίδα, τη Δευτέρα 12 και Τρίτη 13 Μαΐου 2014 αφού «έχουν  προετοιμαστεί διαβάζοντας το Π.Δ. 152/ 5-11-2013 για την αξιολόγηση»
αποφασίζει τα παρακάτω

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Υλοποίηση των αποφάσεων για αποτροπή της Α.Ε.Ε. στην πράξη

   Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια των  αποφάσεών του ( 30/3/2014 και 7/4/2014) για την αποτροπή, στην πράξη,  της εφαρμογής  της Α.Ε.Ε.,  η οποία άμεσα συνδέεται με την αξιολόγηση – χειραγώγηση τονίζει τα παρακάτω :
·         Έχει ήδη κηρυχθεί (και βρίσκεται σε εξέλιξη) διαρκής στάση εργασίας για όλους τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για όλο το χρονικό διάστημα ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, όταν καλούνται σε συνεδρίαση της ομάδας εργασίας στην οποία, ως «επιστρατευμένοι», συμμετέχουν.
·         Επειδή έχει καταγγελθεί ότι ασκούνται πιέσεις για πραγματοποίηση του έργου των ομάδων σε χρόνο εκτός ωραρίου εργασίας (π.χ. σε χρόνο που οι εκπαιδευτικοί δε βρίσκονται στο σχολείο), υπενθυμίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν προσφέρει κανείς εκπαιδευτικός έργο εκτός του ωραρίου εργασίας του. Κανένας δεν μπορεί και δε νομιμοποιείται να μας υποχρεώσει σε κάτι τέτοιο.
·         Οι εκπαιδευτικοί που έχουν οριστεί σε ομάδες εργασίας φροντίζουν να προγραμματίσουν τις συνεδριάσεις των ομάδων τους, σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.
  • Κυρίαρχο όργανο για τη σύνταξη των οριστικών εκθέσεων των σχολικών μονάδων είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων.
  • Σχετικά με τον αριθμό των συνεδριάσεων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της Γενικής Εκτίμησης υπενθυμίζουμε ότι στο σχετικό υλικό της Α.Ε.Ε. τόμος ΙΙ σελίδα 15 αναφέρεται πως «Εκτιμάται ότι με συντονισμένες συζητήσεις των συμμετεχόντων και προετοιμασμένες εισηγήσεις των ομάδων, η ολοκλήρωση της διαδικασίας δεν απαιτεί περισσότερες από 2-4 συνεδριάσεις.» . Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που τίθεται στον ίδιο τόμο, η όλη διαδικασία είναι εκτός προγραμματισμού, κάτι που από μόνο του αποτελεί παράγοντα ελαχιστοποίησης του κύρους και του ουσιώδους χαρακτήρα της όλης διαδικασίας.
  • Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., όπως έχει αποφασίσει αι ανακοινώσει, πρόκειται να κοινοποιήσει, στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, στους συναδέλφους κείμενο - απάντηση σχετικά με τη διαδικασία της Α.Ε.Ε. ώστε με συντεταγμένο τρόπο ο κλάδος να σταθεί απέναντι στις πιέσεις του Υπουργείου Παιδείας.
  • Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει ζητήσει και αναμένει από  τα Δ.Σ. των τοπικών Συλλόγων να προχωρήσουν στην καταγραφή των αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων ώστε να υπάρξει συνολική εικόνα για το πόσα σχολεία πήραν αποφάσεις με βάση το σχέδιο πρακτικού της Δ.Ο.Ε., πόσα σχολεία συγκρότησαν ομάδες εργασίας σε εθελοντική βάση και σε πόσους Συλλόγους Διδασκόντων υιοθετήθηκε η στάση που πρότεινε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σχετικά με την ανάθεση (από τους Διευθυντές/ντριες - Προϊσταμένους/ες) συμμετοχής στις ομάδες εργασίας με ανάδειξη του παράνομου χαρακτήρα της εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
   Ο αγώνας για την ανατροπή των σχεδιασμών της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου συνεχίζεται και κορυφώνεται. Ήδη το Υπουργείο ετοιμάζεται και προχωρά στην οργάνωση και εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης. Στα πλαίσια μιας «έξυπνης» τακτικής εφησυχασμού, διοχετεύονται έντεχνα από «αρμόδιους», διαβεβαιώσεις για τη μη εφαρμογή των ποσοστώσεων στην υπηρεσιακή – μισθολογική εξέλιξη. Εάν έχει τέτοια πρόθεση δεν έχει παρά να την κάνει πράξη ικανοποιώντας το αίτημα που από την πρώτη στιγμή είχε θέσει η Δ.Ο.Ε. Αν δεν το πράξει αποδεικνύει ότι όλες οι διαβεβαιώσεις και οι φήμες είναι απλά ψεύτικες. Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, είναι σαφές ότι, κατηγοριοποιεί σχολικές μονάδες κι εκπαιδευτικούς, οδηγεί στη μισθολογική καθήλωση κι ανοίγει διάπλατα την πόρτα των απολύσεων στην εκπαίδευση.

  Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για τη μη εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης, υπερασπιζόμαστε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου.