Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΙΟΥΜΟΡ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΙΟΥΜΟΡ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Έλλειψη απαρτίας

Σας ενημερώνουμε ότι ούτε και στην επαναληπτική γενική συνέλευση της Δευτέρας διαπιστώθηκε απαρτία, συνεπώς δεν έγινε καμία συζήτηση και δεν πάρθηκε καμία απόφαση.
-Πάμε να την πέσουμε, θα βάλω τον αυτόματο πιλότο

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Καλή πρωταπριλιά!

Η προηγούμενη ήταν η αποκριάτικη ανάρτηση του ιστολογίου μας!
Και του χρόνου!
Είπα κι εγώ! Φοβήθηκα ότι θα αξιολογηθεί και το
μέγεθος της  μύτης μου!

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Μη λειτουργία Σχολικών Μονάδων λόγω χιονόπτωσης

Λόγω των καιρικών συνθηκών, που επικρατούν στα ορεινά χωριά του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και για την αποφυγή ατυχημάτων κατά την μεταφορά μαθητών προς στα σχολεία αλλά και στους χώρους αυτών, αποφασίζουμε τη μη λειτουργία των σχολικών μονάδων Α/θμιας, Κορωνίδας, Κορώνου, Απειράνθου, Δανακού, Μονής, Κυνιδάρου, Δαμαριώνα,Φιλωτίου, Χαλκείου,Χειμάρρου και Β/θμιας, Σκαδού, ΕΠΑΛ Φιλωτίου, Γυμνάσιο και Λύκειο Τραγαίας για σήμερα 8/1/2011 ημέρα Τρίτη. 

Ο Δήμαρχος 
α/α

Ο Αντιδήμαρχος

Αντώνης Μανιός

Καλή χρονιά σε όλους τους συναδέλφους! Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του σήμερα, εκτός από αυτούς στα ορεινά που είδαν άσπρη μέρα!!

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Teachers are people

Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Λεφτά υπάρχουν

Επιτέλους καταφέραμε σε χρόνο ρεκόρ (!) να ξεπεράσουμε όλα τα γραφειοκρατικά εμπόδια και να έχουμε και πάλι τα χρήματα του συλλόγου μας διαθέσιμα για τις ανάγκες του! Είμαι τόσο χαρούμενος που είπα να το γιορτάσω με την παρούσα ανάρτηση!

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Όλο το χωριό κέρδισε στη λοτταρία εκτός του Κώστα Μητσοτάκη!


Να γελάσει και λίγο το πικραμένο μας αχείλι! Μη λέτε ότι ανεβάζουμε στο μπλογκ μόνο μίζερες ειδήσεις!

Τον λένε Κώστα Μητσοτάκη. Είναι Έλληνας που ζει σε ένα χωριό της Ισπανίας. Έγινε διάσημος χωρίς να το θέλει, μόνο και μόνο για την ατυχία του. Και φυσικά γιατί η ατυχία του αυτή συνδυάστηκε αμέσως με το ονοματεπώνυμό του όπως γράφουν σήμερα οι New York Times! 
http://www.nytimes.com/imagepages/2012/02/01/world/SPAIN-3.html