Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Ανακοίνωση της Ι.Μ. Παροναξίας για τις καμπανοκρουσίες


Η Ιερά Μητρόπολη Παροναξίας μαζί με όλες τις Μητροπόλεις της Ελληνικής Επικρατείας μετά από πρόταση του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης συμμετέχει στον πανηγυρικό εορτασμό για την συμπλήρωση 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Μακεδονίας μας, της Ηπείρου μας και των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου μας (1912-2012) από τον τουρκικό ζυγό.
            Στα πλαίσια αυτά την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012 εορτή του Αγίου Δημητρίου του Μυροβλύτου και ημέρα απελευθερώσεως της Θεσσαλονίκης πρωτεύουσας της Μακεδονίας και ώρα 10:30 το πρωί θα ηχήσουν χαρμόσυνα επί τρίλεπτο (3΄) οι καμπάνες των Ενοριακών Ιερών Ναών της Μητροπολιτικής μας περιφερείας.
            Να σημειωθεί ότι οι κωδωνοκρουσίες εκ παραδόσεως είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τις μεγάλες ιστορικές στιγμές του Έθνους μας και ιδίως σ’ αυτές της απελευθερώσεως, ενώ οι καμπάνες αποτελούν αναπόσπαστα προαιώνια σύμβολα της Ελληνορθόδοξης ιδιοπροσωπείας μας.

ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Σημαντικό για νηπιαγωγούς

Υπάρχουν εξελίξεις στο θέμα που προέκυψε με την εγκύκλιο της πρόωρης αποχώρησης των νηπίων. Συγκεκριμένα η ΔΟΕ έστειλε την ακόλουθη ανακοίνωση που αφορά στη διευκρινιστική εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο:

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Ποσοστό συμμετοχής στην πρόσφατη απεργία


Στην τελευταία πανεργατική απεργία που πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο νομό μας κυμάνθηκε περίπου στο 30%. Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε από τη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης το ποσοστό αυτό στη Νάξο ανέρχεται

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ. Πρόωρη Αποχώρηση των νηπίων των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων. Προχειρότητα ή οργανωμένο σχέδιο διάλυσης του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου;


Απίστευτο χάος επικρατεί στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία όλης της χώρας με αφορμή εγκύκλιο, σχετική με την πρόωρη αποχώρηση των νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα. Η εγκύκλιος είναι ένα πρόχειρο, τηλεγραφικού τύπου «σημείωμα» με Αριθ. Πρωτ. Φ.32/339 /124196 /Γ1 - 11/10/2012 και την υπογραφή του Ειδικού Γραμματέα ΠΕ & ΔΕ, το οποίο φέρει και την ένδειξη «Εξ. Επείγον». Πώς είναι δυνατόν να γίνει άμεση εφαρμογή της εγκυκλίου χωρίς να διαταραχθεί η ομαλή λειτουργία  του Νηπιαγωγείου, τη στιγμή που έχουν εγκριθεί από αρχές Σεπτεμβρίου από τις Σχολικές Συμβούλους Π.Α. και εφαρμόζονται στα Νηπιαγωγεία τα Ωρολόγια Προγράμματα και έχει γίνει σχεδιασμός και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου;
Ένα από τα σημαντικότερα θέματα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου, αυτό της δομής και της λειτουργίας του, αντιμετωπίζεται με προχειρότητα και ανευθυνότητα ή μήπως γίνεται το πρώτο βήμα για τη σταδιακή κατάργηση του θεσμού με τη σημερινή του μορφή επειδή έχει μεγαλύτερο κόστος;