Στην Ελλάδα διεξάγεται σήμερα το μεγαλύτερο, αναμφισβήτητα, νεοφιλελεύθερο “πείραμα” που έχει συντελεστεί μεταπολεμικά σε χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρωταγωνιστές αυτού του πειράματος είναι το ΔΝΤ, η ΕΚΤ, η ΕΕ και βέβαια η ελληνική κυβέρνηση, υπό την καθοδήγηση του πρώην τραπεζίτη Λουκά Παπαδήμου. Έως τώρα, τα αποτελέσματα του πειράματος έχουν ώς εξής:
Σε
μια περίοδο έντονης ρευστότητας και συνεχών αλλαγών σε ζητήματα που επηρεάζουν
άμεσα τη ζωή μας, η έγκυρη ενημέρωση και η τεκμηριωμένη γνώση συμβάλλουν στη
λήψη ορθών αποφάσεων και στη σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων που
αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί.
Με
αυτό το σκεπτικό η Δ.Ο.Ε. παρέχει προς
τα μέλη της και χωρίς δαπάνη, τις παρακάτω υπηρεσίες:
Την Παρασκευή 9 Μαρτίου
πραγματοποιήθηκε η Ολομέλεια των Προέδρων της ΔΟΕ, στην οποία παραβρέθηκε και
εκπρόσωπος του συλλόγου μας. Η Ολομέλεια δεν οδηγήθηκε σε αποφάσεις καθώς δεν υπήρχε
απαρτία. Αυτό συνέβη διότι οι αντιπρόσωποι πρόεδροι δεν είχαν απαρτία στις κατά
τόπος γενικές συνελεύσεις. Σε σύνολο περίπου 120 παρευρισκομένων συλλόγων μόνο
40 είχαν απαρτία και μεταξύ αυτών και ο δικός μας. Οι αποφάσεις των συλλόγων με
απαρτία είναι αυτές που θα ληφθούν υπόψιν από την ΔΟΕ για να πάρει τις περαιτέρω
αποφάσεις της. Στις τοποθετήσεις τους οι Πρόεδροι (85%) άσκησαν σκληρή κριτική
για την όλη στάση της ΔΟΕ. Το μεγάλο θέμα που αναφέρθηκε από την πλειοψηφία των
Προέδρων ήταν η επερχόμενη αξιολόγηση – απολύσεις. Σας παραθέτουμε κάποιες
απόψεις – προτάσεις του ακούστηκαν από τους Προέδρους με απαρτία:
Το 1973, τέσσερις Σουηδοί που κρατήθηκαν ως όμηροι για έξι ημέρες σε θησαυροφυλάκιο τράπεζας, κατά τη διάρκεια της ληστείας, «δέθηκαν» συναισθηματικά με τους εγκληματίες που τους κρατούσαν, ένα φαινόμενο που ονομάστηκε Σύνδρομο της Στοκχόλμης.