Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012
Τι τρέχει με τους Έλληνες;
Με μεγάλη συμμετοχή η ετήσια γιορτή της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης Βιβλίου της Βιβλιοθήκης Ανωμερίτη
(αναδημοσίευση από naxosnews.gr)
Tα πολυδιαβασμένα και πολυβραβευμένα «Μαγικά μαξιλάρια» του Ευγένιου Τριβιζά παρουσιάστηκαν με εξαιρετική επιτυχία παρουσία πλήθους παιδιών και γονέων στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Κέντρου στο Φιλώτι, όπου η Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης Βιβλίου της Βιβλιοθήκης Ανωμερίτη του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου, διοργάνωσε την ετήσια γιορτή της. Στην εκδήλωση, εκ μέρους της Διαχειριστικής Επιτροπής, παρέστη η κ. Ειρήνη Μουστάκη, η οποία έκοψε και την παραδοσιακή πίτα.
Tα πολυδιαβασμένα και πολυβραβευμένα «Μαγικά μαξιλάρια» του Ευγένιου Τριβιζά παρουσιάστηκαν με εξαιρετική επιτυχία παρουσία πλήθους παιδιών και γονέων στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Κέντρου στο Φιλώτι, όπου η Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης Βιβλίου της Βιβλιοθήκης Ανωμερίτη του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου, διοργάνωσε την ετήσια γιορτή της. Στην εκδήλωση, εκ μέρους της Διαχειριστικής Επιτροπής, παρέστη η κ. Ειρήνη Μουστάκη, η οποία έκοψε και την παραδοσιακή πίτα.
Οι καθυστερήσεις συνεχίζονται για την επισκευή του Δημοτικού Σχολείου Κυνιδάρου
Ακολουθεί το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας naxosnews. Δυστυχώς δεν είναι το μόνο σχολείο της Νάξου που είναι σε άσχημη κατάσταση...

Πέρασαν περισσότεροι από τρεις μήνες, από το δημοσίευμα του naxosnews.gr για το Δημοτικό Σχολείο Κυνιδάρου και τις δηλώσεις του αρμόδιου αντιδημάρχου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων και του προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου για το θέμα. Υπενθυμίζεται, ότι εκκρεμούσε η απαιτούμενη μελέτη για τη συντήρηση του σχολικού κτηρίου. Επανήλθαμε με το εύλογο ερώτημα για την πορεία εξέλιξής του προς τον προϊστάμενο της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου, ο οποίος απάντησε, ότι την ημέρα επικοινωνίας μας, Παρασκευή 13 Ιανουαρίου, είχε παραληφθεί η μελέτη από την ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε., προς την οποία όμως θα αποστελλόταν και πάλι με τις παρατηρήσεις της υπηρεσίας...
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012
... και η ανταπάντηση του γειτονικού μας συλλόγου Π.Ε. Πάρου - Αντιπάρου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥ – ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
«ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΟΣ»
«ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΟΣ»
Παροικιά – 84400, Πάρος
Τηλέφωνο – Fax: 22840 – 41454
Προς:
Δ.Ο.Ε.
Κοινοποίηση σε:
Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία Πάρου – Αντιπάρου
Alfavita
Δ.Ο.Ε.
Κοινοποίηση σε:
Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία Πάρου – Αντιπάρου
Alfavita
Α.Π. 02
Με αφορμή:
α) δική σας ανακοίνωση με τίτλο «Σχετικά με την κατάταξη των αιρετών των κεντρικών υπηρεσιακών συμβουλίων της εκπαίδευσης στο βαθμό Α’» με αριθμό πρωτοκόλλου 588 (11-1-12),
β) την τοποθέτηση όλων των διευθυντών εκπαίδευσης στο βαθμό Α’,
γ) παλαιότερη ανακοίνωσή σας με τίτλο «για το μισθολόγιο της ντροπής» με αριθμό πρωτοκόλλου 272 (7-10-11), στο οποίο μιλάτε για ολική ανατροπή του μισθολογίου φτωχολογίου,επισημαίνουμε και αναρωτιόμαστε τα εξής:
α) από πότε η τοποθέτηση των αιρετών του ΚΥΣΠΕ στο βαθμό Α’ αλλά και η περαιτέρω επέκταση της τοποθέτησης των αιρετών ΑΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΠΕ δεν ανήκουν στην ολική ανατροπή του μισθολογίου – φτωχολογίου (όπως εσείς το αναφέρετε);
β) Από πότε η αιρετή κλαδική εκπροσώπηση του κλάδου επιβραβεύεται με μισθολογική εξέλιξη;
γ) Από πότε η προαναφερθείσα κλαδική εκπροσώπηση αναγνωρίζεται περισσότερο από ένα μεταπτυχιακό ή ένα διδακτορικό;
δ) Θεωρείτε σωστό από τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί τους οποίους εκπροσωπείτε και χάνουν (μέχρι στιγμής) πραγματικό χρόνο προϋπηρεσίας, κάποιοι άλλοι εκπαιδευτικοί – «συνάδελφοι» να απολαμβάνουν πλασματικό πλεονάζοντα χρόνο υπηρεσίας;
Καλούμε τη ΔΟΕ να καταγγείλει το συγκεκριμένο γεγονός, να αγωνιστεί για την ολική ανατροπή του μισθολογίου – φτωχολογίου και να μην αποδεχθεί καμία αδικία μεταξύ συναδέλφων.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας
Σταυριανός Αντώνιος Τσιλίκα Ναταλία –
Παρθενόπη
Η απάντηση της ΔΟΕ... (αφορά την προηγούμενη ανάρτηση)
| Αρ. Πρωτ:588 | Αθήνα 11/1/2012 Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. |
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σχετικά με την κατάταξη των αιρετών των κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων της Εκπαίδευσης στο βαθμόΑ'
Συνάδελφοι,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., αφού έλαβε υπόψη του την επιστολή των αιρετών του ΚΥΣΠΕ με αφορμή έγγραφο του Συλλόγου Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» που αναφέρεται στην κατάταξη των αιρετών των Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων στο βαθμό Α', επισημαίνει τα εξής:
- Ο κλάδος σε καμία περίπτωση δε θεωρεί «προνόμιο» την κατάταξη των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια στο βαθμό Α', αφού αυτό ισχύει από το 1927 που καθιερώθηκε ο θεσμός του αιρετού στην εκπαίδευση για λόγους ισότιμης συμμετοχής των εκπροσώπων των εργαζομένων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Τόσο οι αιρετοί στο ΚΥΣΠΕ (Δ.Ο.Ε.), όσο και στο ΚΥΣΔΕ (Ο.Λ.Μ.Ε.) παίρνουν, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, το βαθμό του Αντιπροέδρου του Συμβουλίου, προκειμένου να είναι ομοιόβαθμοι, αφού συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής (εκπροσωπώντας τον κλάδο) των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων, καθώς επίσης και στα Πειθαρχικά Συμβούλια που αφορούν τα παραπάνω στελέχη εκπαίδευσης. Η διαδικασία αυτή είναι αυτοδίκαιη και κινείται με βάση τη Νομοθεσία, από το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς καμιά παρέμβαση των αιρετών και χωρίς να έχει δημιουργηθεί ποτέ ζήτημα από κανέναν. Είναι προφανές ότι, με βάση τη Νομοθεσία, όπως κανείς συνάδελφος έτσι και οι αιρετοί δεν μπορούν να αρνηθούν ή να αποποιηθούν την κατάταξή τους σε βαθμό. Κάτι αντίστοιχο προβλέπεται και για τους αιρετούς των ΠΥΣΠΕ και των ΑΠΥΣΠΕ.
- Οι αιρετοί κατέχουν το βαθμό Α', μόνο για τη διάρκεια της θητείας τους. Μετά κατατάσσονται στο βαθμό που τους αντιστοιχεί με βάση τα χρόνια υπηρεσίας τους όπως όλοι οι συνάδελφοι. Κανένα, επιπλέον, οικονομικό όφελος δεν υπάρχει για τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ, των ΑΠΥΣΠΕ και των ΠΥΣΠΕ,αφού για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις των Συμβουλίων δεν έχουν καμία απολύτως οικονομική αποζημίωση, όπως, για λόγους σκοπιμότητας, κάποιοι ισχυρίζονται. Υπήρξαν στο παρελθόν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι αιρετοί στο ΚΥΣΠΕ είχαν μικρότερες αποδοχές από τις κανονικές τους, επειδή ο Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου ήταν νεότερος συνάδελφος και είχε μικρότερο μισθολογικό κλιμάκιο.
Συνάδελφοι,
Η στοχοποίηση των εκπροσώπων των εργαζομένων σ' αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε, η διασπορά αβάσιμων σχολίων και κατηγοριών για θέματα που υπάρχουν και αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο, τα 90 περίπου χρόνια της λειτουργίας του θεσμού του αιρετού, μόνο σκοπιμότητες εξυπηρετούν, τη στιγμή, μάλιστα, που ο κόσμος της εργασίας δέχεται απανωτά χτυπήματα και χρειάζεται ενότητα για να μπορέσει να δημιουργήσει προϋποθέσεις αντεπίθεσης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλους τους συναδέλφους την όποια δυναμική τους να την αφιερώσουν για την ανατροπή της βαρβαρότητας που έχει μετατρέψει σε κόλαση τη ζωή μας και όχι σε ανούσιες αντιπαραθέσεις.
Τέλος, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., απαιτεί από την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας την εφαρμογή της σχετικής Νομοθεσίας και για τους αιρετούς των ΑΠΥΣΠΕ και των ΠΥΣΠΕ όλης της χώρας.
σχετικά με την απόφαση του υπουργείου παιδείας να κατατάξει τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ στο βαθμό Α
Ο σύλλογος Π.Ε. "ο Αριστοτέλης" εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την απόφαση του υπουργείου παιδείας να κατατάξει τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ στο βαθμό Α.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»
1ου, 3ου, 4ου, 5ου
Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας
Κόρακα και Παπαναστασίου
Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372
e-mail: sylaristo@gmail.com
Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας
Κόρακα και Παπαναστασίου
Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372
e-mail: sylaristo@gmail.com
Αθήνα, 9-1-2012
Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε., Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α’ ΑΠΥΣΠΕ, γραφεία, συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ν. 6ο
ΘΕΜΑ: Σχετικά με την απόφαση του υπουργείου παιδείας να κατατάξει τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ Δ. Μπράτη, Β. Παληγιάννη και Β. Αδαμίδου στο βαθμό Α.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...
