Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας Αμοργού

Λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο μήνυμα από τους/τις συναδέλφους της Αμοργού:

Σήμερα, 25 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 19.00 συγκεντρωθήκαμε στο δημοτικό σχολείο Χώρας Αμοργού, προκειμένου να συζητήσουμε σχετικά με το θέμα της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης. Χωρίς να θέλουμε να υποκαταστήσουμε τη γενική συνέλευση του συλλόγου Νάξου-Αμοργού και μικρών Κυκλάδων, του οπoiου είμαστε μέλη, συζητήσαμε αναλυτικά το όλο θέμα της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης. Η συμμετοχή των συναδέλφων ήταν μαζική (21 στους 24) και η συντριπτική πλειοψηφία αυτών τάχθηκε κατά της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης και δήλωσε την αντίθεσή της ως  προς αυτή. 
Αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος στην απεργία αποχή που έχει κυρήξει η ΔΟΕ με την 1201/31-10-2014 απόφασή της και να απέχουμε από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13)των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης -αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και από κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 40204/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν.3848/10, ν.3679/10), δηλώνοντας οτι δεν δεχόμαστε ούτε να αξιολογήσουμε ούτε να αξιολογηθούμε.
Χαιρετίζουμε αγωνιστικά το Δ.Σ. του συλλόγου μας και σας καλούμε για μαζική αντίσταση και ανατροπή της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης χειραγώγησης.


   

ΟΤΑΝ  Η ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ -
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ

Ποσοστά συμμετοχής στην τελευταία απεργία

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταφέραμε να συγκεντρώσουμε το ποσοστό συμμετοχής στη γενική απεργία της 27ης Νοεμβρίου κυμάνθηκε

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Γενική απεργία

Καλούμε το Ναξιακό Λαό σε συγκέντρωση στην παραλία της Χωράς Νάξου (μπροστά στην εκκλησία Παντάνασσα) την Πέμπτη 27-11-2014,ωρα 11.00, ημέρα Γενικής Πανελλαδικής Απεργίας, εναντία:
Στην πολιτική φτωχοποίησης του Ελληνικού Λαού
Στην ανεργία

Στην καταπάτηση του Συντάγματος
Στα αυταρχικά κυβερνητικά μέτρα
ΟΧΙ στο ξεπούλημα των παραλιών
ΟΧΙ Στις απολύσεις μέσω αξιολογήσεων
ΟΧΙ στην υποβάθμιση και τη διάλυση της Δημόσιας Υγείας και Παιδείας
Τα Δ.Σ. των σωματείων εργαζομένων:
-Ε.Λ.Μ.Ε ΝΟΤΙΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
-ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ—ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΑΞΟΥ, ΑΜΟΡΓΟΥ, ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
-ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΑΞΟΥ Κ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
-ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΝΑΞΟΥ—ΑΜΟΡΓΟΥ, ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (Σ.Β.Ε.Ν.Ν.Α.ΜΙ.Κ)
-ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (ΣΥΝΑΝΚ

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΗΡΑΣ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

  Πραγματοποιήθηκε σήμερα η Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Θήρας με θέμα την Αξιολόγηση. Η Γενική Συνέλευση στην οποία συμμετείχε το συντριπτικό ποσοστό του 70% των εγγεγραμμένων μελών, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις σχετικές εξελίξεις, τον αντιεπιστημονικό,  ολοκληρωτικό  και  τιμωρητικό χαρακτήρα της αξιολόγησης που προωθεί το ΥΠΑΙΘ, καλλιεργώντας το φόβο και τη χειραγώγηση μέσα στα σχολεία, εξέφρασε δυναμικά και αποφασιστικά την αντίθεσή της στην επιχειρούμενη εφαρμογή της Αξιολόγησης και έλαβε ομόφωνα την παρακάτω, δεσμευτική για όλα τα μέλη, απόφαση:

  «Αποφασίζουμε να λάβουμε  μέρος στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ με την 1201/31-10-2014 απόφασή της  και να απέχουμε από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου  (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10), δηλώνοντας ότι δεν δεχόμαστε ούτε να αξιολογήσουμε ούτε να αξιολογηθούμε».

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

                               Ο Πρόεδρος                                                  Ο Γ. Γραμματέας



                    Χριστόφορος Παπαϊωάννου                                     Γιώργος Τόνας


Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Στο Αγρίνιο...

Ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αγρινίου-Θέρμου, σύμφωνα με όσα ανακοινώνει, ακύρωσε τις συναντήσεις του συνόλου των διευθυντών των Δημοτικών Σχολείων και των προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων του συλλόγου με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τους Συμβούλους για την αξιολόγηση.
Συγκεκριμένα την χθες Πέμπτη 20-11-2014 και σήμερα Παρασκευή 21-11-2014 δεν πραγματοποιήθηκαν μετά από κινητοποίηση του Συλλόγου οι συναντήσεις εργασίας της προαξιολογικής διαδικασίας, όπως προβλέπεται από το ΠΔ 152, που αφορούσαν τους διευθυντές των πολυθεσίων σχολείων, των ολιγοθεσίων δημοτικών και των προϊσταμένων των νηπιαγωγείων. Στις συναντήσεις εργασίας συμμετείχαν μόνο πέντε προϊσταμένες νηπιαγωγοί και ένας διευθυντής.
«Συνεχίζουμε συλλογικά, αποφασιστικά και μαχητικά τον αγώνα για την προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου!», αναφέρει ο σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αγρινίου-Θέρμου.

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Στην Ικαρία...

Απόψε, 19/11/2014, έγινε η συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου με τις προϊστάμενες όλων των νηπιαγωγείων της Ικαρίας, οι οποίες κλήθηκαν από τη Σχολική Σύμβουλο Προσχολικής Αγωγής κα. Μοσχοβάκη να στείλουν στοιχεία (portfolio) για την ατομική τους αξιολόγηση.
Οι προϊστάμενες/οι Νηπιαγωγείων είναι οι πρώτοι 5.573 εκπαιδευτικοί, στις οποίες επιχειρείται να εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση. Παρόλο ότι δεν περιλαμβάνονταν  στη λίστα των αξιολογητών-στελεχών και δεν αξιολογούν, ωστόσο καλούνται τώρα να αξιολογηθούν. Το ΥΠΑΙΘ με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να εισάγει στην αξιολόγηση έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι προϊστάμενες του 1ου και του 2ου Νηπιαγωγείου Αγίου Κηρύκου, του 1ου  και του 2ου Νηπιαγωγείου Ραχών, του Νηπιαγωγείου Ευδήλου και του Νηπιαγωγείου Καραβοστάμου.
Οι συναδέλφισσες καλύπτονται πλήρως από την απεργία-αποχή από κάθε αξιολογικό έργο για την εφαρμογή των συλλογικών αποφάσεων του Συλλόγου και του κλάδου για μπλοκάρισμα της αξιολόγησης.
Η συζήτηση κατέληξε σε ομόφωνη απόφαση συμμετοχής στην απεργία-αποχή και τη μη υλοποίηση κανενός βήματος της αξιολογικής διαδικασίας.
Όταν κληθούν σε συνεντεύξεις ή συναντήσεις σχετικές με την αξιολόγηση, οι συναδέλφισσες θα υλοποιήσουν την απεργία-αποχή και ο Σύλλογος θα κηρύξει στάση εργασίας, ώστε όλοι μαζί να ματαιώσουμε συλλογικά και αυτό το βήμα.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο Πρόεδρος          Η Γραμματέας
                                                                        
  Φώτης Μαντζώρος             Βάσω Κοτζαμαρλή