Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Και ο σύλλογος της Θήρας για την κατάργηση οργανικών θέσεων

Το Υ. ΠΑΙ. Θ. Π. Α. με το έγγραφο (44506/Δ4/02-04-2013) το οποίο στάλθηκε στους Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σκοπεύει να καταργήσει χιλιάδες οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών, να καταργήσει ουσιαστικά το Ολοήμερο σχολείο και να οδηγήσει σε διάλυση το Δημόσιο Σχολείο. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι: «…μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό...».

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Και άλλη ανακοίνωση κυκλαδίτικου συλλόγου για τις συγχωνεύσεις

Ακόμα μία ανακοίνωση από σύλλογο των Κυκλάδων για τις επικείμενες συγχωνεύσεις. Πρόκειται για το σύλλογο Κέας, Άνδρου, Κύθνου και Σερίφου. Ανάλογες διαμαρτυρίες υπάρχουν από συλλόγους από όλη την Ελλάδα αλλά και από συλλόγους γονέων. Για τις Κυκλάδες ειδικότερα εκτιμάται ότι αν περάσουν τα σχέδια του υπουργείου, τα περισσότερα σχολεία πρόκειται να υποβαθμιστούν! Ακολουθεί η ανακοίνωση:

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ανακοίνωση του συλλόγου μας για τις επερχόμενες συγχωνεύσεις


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΣΥΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΗΞΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
Το υπουργείο παιδείας προσηλωμένο πιστά στους στόχους της τρικομματικής κυβέρνησης, προχωράει ακόμα ένα βήμα προς την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου:
Σε έγγραφο που απέστειλε στους περιφερειακούς διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (44506 /Δ4/02-04-2013) υποστηρίζει ότι από έλεγχους  του survey διαπιστώθηκε ότι «μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων έχει αυξημένη οργανικότητα, η οποία  είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό». Έτσι εν όψει της έκδοσης των υπουργικών αποφάσεων για τις σχολικές μεταβολές της Π.Ε. (δηλαδή ποια σχολεία θα καταργηθούν και θα συγχωνευθούν), κάλεσε τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης να του καταθέσουν άμεσα τις προτάσεις τους.
Μετά την πρωτοποριακή καταγραφή του survey (τ.μ/μαθητή), τώρα έρχεται κάτι καινούριο σύμφωνα με το παράδειγμα της εγκυκλίου: Ένα 12/θ με 240 μαθητές θα έπρεπε να είναι 10/θ γιατί 240:25 μας κάνει 10! Το επόμενο βήμα θα είναι να μετακινούνται οι μαθητές σε άλλες τάξεις από αυτή που φοιτούν για να υπάρχει ομοιομορφία στον αριθμό μαθητών της κάθε τάξης!
o   Επειδή, όμως, τα παιδιά δεν είναι αχλάδια που πρέπει να στοιβάξουμε στα κουτιά του «ΕΥ ΖΗΝ»,
o   Επειδή η υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας σταματημό δεν έχει,
o   Επειδή έχουμε ευθύνη απέναντι στους μαθητές τις μαθήτριες και τα παιδιά μας,
Καλούμε

Ανακοίνωση του συλλόγου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Σύρου - Τήνου και Μυκόνου

Η τρικομματική κυβέρνηση των Μνημονιών προχωρά στη διάλυση του δημόσιου σχολείου και στην υπονόμευση κάθε εργασιακού δικαιώματος των εκπαιδευτικών. Με επείγουσα εγκύκλιο της Διεύθυνσης Διοικητικών Υποθέσεων Π.Ε. & Δ.Ε. (44506/Δ4/2-4-2013) ζητείται από τους Περιφερειακούς Διευθυντές, εντός 2 ημερών, να καταγραφούν οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών «ενόψει της έκδοσης απόφασης σχολικών μεταβολών» τις οποίες μάλιστα προκαταβολικά θεωρεί «δυσανάλογες με το μαθητικό δυναμικό».

Το Υπουργείο παιδείας και στη συνέχεια οι περιφέρειες εκπαίδευσης κάνοντας τροϊκάνες αλχημείες (διαιρώντας το συνολικό αριθμό των μαθητών κάθε σχολείου με το 25), επιδιώκουν να αλλάξουν την οργανικότητα των σχολείων . Με βάση το συγκεκριμένο έγγραφο η ύπαρξη ένος εξαθέσιου σχολείου απαιτεί 126 μαθητές, ενώ σχολεία με κάτω από 100 μαθητές μετατρέπονται απευθείας σε τετραθέσια. Το κριτήριο επιβάλλεται γενικά σε όλη την επικράτεια, τιμωρώντας σκληρά ιδιαίτερα την περιφέρεια και τη νησιωτική Ελλάδα.

Με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο, επομένως, το σύνολο των σχολείων στις Κυκλάδες καρατομούνται, προκειμένου το Υπουργείο να πετύχει τους δημοσιονομικούς στόχους του Μηνημονίου, αδιαφορώντας για τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης. Χιλιάδες συνάδελφοι θα χάσουν την οργανική τους θέση, θα μετακινηθούν σε άλλες περιοχές, προλειαίνοντας το έδαφος των απολύσεων εκπαιδευτικού προσωπικού.

Οδηγούμαστε σε τετραθέσιες και πενταθέσιες σχολικές μονάδες, όπου τα παιδιά της πρώτης και έκτης τάξης θα κάνουν μαζί, ενδεχόμενα, μάθημα, έτσι ώστε να ανταποκριθεί η εκπαίδευση στα ποσοτικά στατιστικά δεδομένα της τρόικας. Γα τη Σύρο μόνο, όλα τα 6θέσια σχολεία, υποβαθμίζονται σε 5θέσιες και 4θέσιες σχολικές μονάδες, με συνέπεια την επιστροφή στις παλιές εποχές της συνδιδασκαλίας διαφορετικών τάξεων μεταξύ τους.

Ο Αρμαγεδδών στην εκπαίδευση δεν θα περάσει. Το Υπουργείο να αποσύρει άμεσα την κατάπτυστη εγκύκλιο του. Καλούμε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, τους γονείς και τον κόσμο της εργασίας να υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο. Το Δ.Σ του συλλόγου μας δεσμεύεται ότι θα δώσει , με όλες τις δυνάμεις του, τη μάχη να μην χαθεί καμιά οργανική θέση, να μην υποβαθμιστεί καμιά σχολική μονάδα. Το μέτωπο παιδείας – εργασίας θα νικήσει.

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

συνάντηση νηπιαγωγών


Το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου χαιρετίζει και στηρίζει τη 2ηΠανελλαδική Συνάντηση Νηπιαγωγών την Κυριακή 7 Απριλίου 2013 και ευχόμαστε σε αυτή την κρίσιμη εποχή, ο εκπαιδευτικός κόσμος να σταθεί δυνατά απέναντι στα μέτρα που διαλύουν το δημόσιο σχολείο.

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για την κατάργηση των οργανικών θέσεων


Με επείγουσα εγκύκλιο της Διεύθυνσης Διοικητικών Υποθέσεων Π.Ε. & Δ.Ε.  (44506/Δ4/2-4-2013) ζητείται από τους Περιφερειακούς Διευθυντές, εντός 2 ημερών, να καταγραφούν οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών «ενόψει της έκδοσης απόφασης σχολικών μεταβολών» τις οποίες μάλιστα προκαταβολικά θεωρεί «δυσανάλογες με το μαθητικό δυναμικό».
            Είναι φανερό ότι οι επανειλημμένες δεσμεύσεις του Υπουργού και των στελεχών του Υπουργείου Παιδείας ότι δε θα υπάρξουν συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων ήταν μια ακόμη ανέξοδη υπόσχεση. Εξ άλλου είναι συνηθισμένη η τακτική του Υπουργείου Παιδείας άλλα να δεσμεύεται και άλλα να κάνει.

Επιστολή προς τη διεύθυνση


Την Τρίτη 26 Μάρτη απεστάλη στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  νομού Κυκλάδων έγγραφο της Διεύθυνσης με α.π. 2596 σχετικά με τις άδειες των εκπαιδευτικών. Ειδικότερα έγινε αναφορά σε «πάγιες» ή «αποσπασματικές» τακτικές σχολείων όπου δίνονται άδειες χωρίς να γράφονται επίσημα. Κατά το έγγραφο τέτοια γεγονότα εγείρουν θέματα «ανισότητας» και «αδικίας» μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Στο έγγραφο επίσης αναφέρεται ότι οι τακτικές αυτές έχουν γίνει γνωστές από «διασταυρωμένες πληροφορίες», και ότι «επί του παρόντος» η Διεύθυνση «δεν κρίνει σκόπιμο να κάνει αναφορά σε πρόσωπα και γεγονότα τα οποία γνωρίζει».
Κατά την άποψή μας τα τελευταία αυτά σημεία