Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Δελτίο τύπου για τη συνάντηση ΔΟΕ και ΟΛΜΕ


Συναντήθηκαν σήμερα 27/2/2013 στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. στην Αθήνα τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε.
Συζητήθηκαν οι κοινοί τρόποι δράσης των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών ενάντια στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για την προωθούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και το νέο πειθαρχικό δίκαιο.
Συμφωνήθηκε να αναπτυχθούν μια σειρά δράσεις στην εκπαίδευση (ενημέρωση πολιτικών κομμάτων, εκπαιδευτικών και κοινωνίας) και να οργανωθούν κοινές αγωνιστικές κινητοποιήσεις με στόχο να μην περάσουν αλλά και  να ακυρωθούν στην πράξη τα σχέδια της Κυβέρνησης. 

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Εκδήλωση του αντιφασιστικού δικτύου στο Φιλώτι


Ενημέρωση σχετικά με τη συμμετοχή μας στο αντιφασιστικό δίκτυο Νάξου


Όλοι μας γνωρίζουμε,  είτε από την ιστορία, είτε από προσωπικές μνήμες, τι σημαίνει φασισμός καθώς και την κληρονομιά που έχει αφήσει στην ανθρωπότητα: πολέμους, γενοκτονίες, αιματοκυλίσματα, σκλαβιά, μισαλλοδοξία, άγρια εκμετάλλευση, υποταγή, ανελευθερία, φόβο…
      Είναι γεγονός, ότι σε περιόδους κρίσης, ο φασισμός βρίσκει πρόσφορο έδαφος για να εξαπλωθεί. Δυστυχώς, μια τέτοια περίοδο διανύουμε και σήμερα και το πρώτο σύνθημα που έρχεται στο νου κάθε υγιούς ανθρώπου είναι: ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ!
       Η έντονη ανησυχία για τη ραγδαία εξάπλωση του φασισμού στην κοινωνία και το κράτος, οδήγησε στη δημιουργία πλήθους αντιφασιστικών δικτύων και μετώπων σε όλη την Ελλάδα.
       Τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, ως συνέχεια της ομόφωνης απόφασης που πήρε η Γενική Συνέλευση να εγκριθεί ψήφισμα κατά του φασισμού και πιο συγκεκριμένα της χρυσής αυγής, αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στη συγκρότηση του Αντιφασιστικού Δικτύου στη Νάξο.
        Την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2012 συστάθηκε το Αντιφασιστικό Δίκτυο Νάξου με τη συμμετοχή σωματείων, συλλόγων, συλλογικοτήτων, αντιφασιστών και αντιφασιστριών και παραμένει ανοιχτό σε οποιαδήποτε άλλη συμμετοχή.

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη συνεδρίασή του στις 21/2/2013, μια μέρα μετά τη γενική απεργία και αφού έλαβε υπόψη του:
·                     Τη διαρκή υποβάθμιση της Δημόσιας δωρεάν Παιδείας στην πατρίδα μας που συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο και των νέων μέτρων και περικοπών της κυβέρνησης και την τρόικας, που εφαρμόζουν κατά γράμμα όλες τις αντεργατικές διατάξεις του πρόσφατα ψηφισμένου 3ου μνημονίου.
·                     Τη δραματική οικονομική κατάσταση των σχολικών επιτροπών και τη δραματική μείωση των αποδοχών μας που στους νέους εκπαιδευτικούς ξεπερνάει το 45% και οδηγεί στην εξαθλίωση του κλάδου.
·                     Τις νέες πειθαρχικές διατάξεις που καταργούν το «τεκμήριο αθωότητας» και μας οδηγούν σε έναν εργασιακό μεσαίωνα, με τη διαθεσιμότητα, την αργία και τις απολύσεις να επιτρέπονται ακόμα και για αυτούς που απλά παραπέμπονται στα νέα πειθαρχικά συμβούλια.
·                     Το σχέδιο Π.Δ. για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επέστρεψε ως απαράδεκτο στον Υπουργό και το οποίο υλοποιεί τις αντιπαιδαγωγικές και αντιεπιστημονικές διατάξεις του 4024/12, που συνδέουν την αξιολόγηση με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, μέσα από παράλογες και άδικες ποσοστώσεις από βαθμό σε βαθμό αλλά και με πρόβλεψη για στασιμότητα ακόμα και απολύσεις.
·                     Την πλήρη κατάρρευση του προϋπολογισμού για την Παιδεία και τις προσλήψεις στην εκπαίδευση που οδηγεί στην αύξηση του διδακτικού ωραρίου των μόνιμων εκπαιδευτικών και στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές και αναπληρώτριες.

Αποφάσισε να πραγματοποιήσει τις παρακάτω δράσεις:

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Έξω η Χρυσή Αυγή από τα σχολεία


Με αφορμή επερώτηση βουλευτή της Χρυσής Αυγής προς τον Υπουργό Παιδείας για το πρόγραμμα: «Ως πρόσφυγας μπροστά στη μετανάστευση», που πρόκειται να υλοποιηθεί σε τμήματα σχολείου της Ν. Φιλαδέλφειας, και την απαίτησή του να ελεγχθεί το πρόγραμμα λόγω του τίτλου του και να αποδοθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες, το Δ.Σ. της ΔΟΕ:

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Ποσοστά συμμετοχής στην απεργία

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταφέραμε να συλλέξουμε τα ποσοστά συμμετοχής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη γενική απεργία της 20ης Φεβρουαρίου κυμάνθηκαν ως εξής:

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Ομιλία με θέμα "Βία στην εφηβεία και αξίες"

Λάβαμε και σας κοινοποιούμε την ακόλουθη πρόσκληση από την ομιλία που διοργανώνουν οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων των γυμνασίων της Χώρας Νάξου.


Οι Σύλλογοι γονέων & κηδεμόνων 1ου & 2ου Γυμνασίου Νάξου 
έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην ομιλία της
κας Βικτωρίας Πρεκατέ (εκπαιδευτικού, ψυχολόγου)
με θέμα "Βία στην εφηβεία και αξίες
που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 6 μ.μ. 
στο αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου Νάξου