Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Εργασιακά δικαιώματα Εκπαιδευτικών Π.Ε.


Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΟΕ για διάφορα εργασιακά θέματα όπως ωράριο, υπερωρίες, εφημερίες κτλ.

Συνάδελφοι,
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επικαιροποιεί την περσινή απόφασή του (αρ.πρωτ. 133/17-09-10) για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και σας καλεί να ενημερώσετε γι’ αυτό τους συναδέλφους των σχολείων σας.

Συγκεκριμένα:

1.  Ωράριο Εκπαιδευτικών

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Παράταση υποβολής υποψηφιοτήτων για τις εκλογές για την ανάδειξη αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΚΥΣΠΕ)


Το Υπουργείο Παιδείας με την Φ.350/29/109704/Δ1 απόφασή του παρατείνει το χρόνο υποβολής υποψηφιοτήτων για τις εκλογές αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων μέχρι τις 28/9/2012. Μετά από αυτό σας ενημερώνουμε για τα εξής:
1. Οι υποψηφιότητες για τα ΑΠΥΣΠΕ και το  ΚΥΣΠΕ πρέπει να υποβληθούν στη Δ.Ο.Ε. μέχρι την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012, ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ώρα 12:00 π.μ., προκειμένου να διαβιβαστούν στις 28/9/2012 στους περιφερειακούς Δ/ντές και στο Γ. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας.
2. Οι υποψηφιότητες για τα ΠΥΣΠΕ πρέπει να υποβληθούν στους τοπικούς συλλόγους, μέχρι την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012, προκειμένου αυτοί να τις διαβιβάσουν στους Δ/ντές Εκπαίδευσης, το αργότερο μέχρι 28/9/2012 (αν υπάρχουν πολλοί Σύλλογοι στο Νομό, τη διαδικασία  διεκπεραιώνει ο  μεγαλύτερος Σύλλογος της περιοχής).

Από τη Δ.Ο.Ε. 

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Απεργία εκπαιδευτικών στο Σικάγο μετά από 25 χρόνια


Απεργία, ύστερα από 25 χρόνια, πραγματοποιούν οι εκπαιδευτικοί στο Σικάγο, καθώς οι συζητήσεις με τον Δήμαρχο της πόλης Rahm Emanuel, πρώην επικεφαλής του γραφείο του Προέδρου των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, κατέληξαν σε αδιέξοδο

Οι περίπου 29.000 εκπαιδευτικοί,πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, απεργούν αντιδρώντας στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που προωθεί η δημοτική αρχή του Σικάγο.

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Θέμα: Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΚΥΣΠΕ)



Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Συνάδελφοι

            Σύμφωνα με το Π.Δ. 1/2003, άρθρο 19 οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ-ΚΥΣΠΕ) διεξάγονται την πρώτη εργάσιμη Τετάρτη του μηνός Νοεμβρίου, κάθε δεύτερου έτους.
            Φέτος οι εκλογές θα γίνουν την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012. Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις ορίζεται η 20η Σεπτεμβρίου 2012.
            Ύστερα από τα παραπάνω σας ενημερώνουμε για τα εξής:
1. Οι υποψηφιότητες για τα ΑΠΥΣΠΕ και το  ΚΥΣΠΕ πρέπει να υποβληθούν στη Δ.Ο.Ε. μέχρι την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012, ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ώρα 15:00 π.μ., προκειμένου να διαβιβαστούν στις 20/9/2012 στους περιφερειακούς Δ/ντές και στο Γ. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας.
2. Οι υποψηφιότητες για τα ΠΥΣΠΕ πρέπει να υποβληθούν στους τοπικούς συλλόγους, μέχρι την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012, προκειμένου αυτοί να τις διαβιβάσουν στους Δ/ντές Εκπαίδευσης, το αργότερο μέχρι 20/9/2012 (αν υπάρχουν πολλοί Σύλλογοι στο Νομό, τη διαδικασία  διεκπεραιώνει ο  μεγαλύτερος Σύλλογος της περιοχής).
3. Σας στέλνουμε υπόδειγμα αίτησης υποψηφιότητας, η οποία περιλαμβάνει τα στοιχεία που πρέπει οπωσδήποτε να συμπληρωθούν.

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012


24ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 12 του Σεπτέμβρη 2012 για την εξαθλίωση των νέων εκπαιδευτικών


Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνεδρίασή του, στις 8 Αυγούστου 2012, αφού έλαβε υπόψη:
·        την ατελείωτη λαίλαπα μέτρων που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση,  εξαθλιώνουν τους εκπαιδευτικούς και εξοντώνουν οικονομικά – ιδιαίτερα - τους νέους συναδέλφους μας, οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να ζήσουν με μισθούς πείνας της τάξης των  570 ευρώ το μήνα, μακριά από τον τόπο κατοικίας τους και τις οικογένειές τους, σε διαφορετικό μέρος κάθε χρόνο,
·        το «μηδενικό» αριθμό μόνιμων διορισμών,
·        τις ελάχιστες πιστώσεις για διορισμό αναπληρωτών.
Αποφασίζει την πραγματοποίηση  τριήμερου αγωνιστικών δράσεων με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ως εξής: