Ακολουθεί έγγραφο που απέστειλε η ΔΟΕ για το θέμα στους υπουργούς παιδείας και διοικητικής μεταρρύθμισης
Τρίτη 3 Ιουλίου 2012
Κυριακή 1 Ιουλίου 2012
Απάντηση σε σχόλιο αναγνώστη στην προηγούμενη ανάρτηση
Αγαπητέ Κωνσταντίνε,
Θα προσπαθήσω να βάλω τα πράγματα
σε μία σειρά γιατί έθιξες πολλά ζητήματα
(ελπίζω να μου επιτρέπεις τον ενικό).
Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012
το σχολείο που θέλεις
Ο δάσκαλος: Λοιπόν παιδιά είστε πλέον αρκετά μεγάλοι, γι’ αυτό και
θα μιλήσουμε για το ίντερνετ. Έχετε προφίλ στο φέισμπουκ; Δεν έχετε; κακώς! Θα
φτιάξουμε μαζί από ένα στον καθένα. Μην ξεχάσετε να βάλετε και όλους τους
φίλους σας, τους γονείς, τα ξαδέρφια, τους παππούδες και τις γιαγιάδες σας να
φτιάξουν και αυτοί από ένα. Και μην ξεχάσετε να κάνετε λάικ στη σελίδα της
Κόκα-κόλα! Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επισκευάσουμε την κάτω αίθουσα και τη
θεατρική σκηνή! Χτύπησε κουδούνι πάω να πιω μια ζίροου και σας προτείνω να
κάνετε κι εσείς το ίδιο.
Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012
Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012
Αγγλία: Ένας στους δύο δασκάλους ταΐζει πεινασμένους μαθητές
Πάντα έχουμε περιθώρια "βελτίωσης". Στοχεύουμε ψηλότερα... Ακολουθεί άρθρο που αλιεύσαμε από το διαδίκτυο.
|
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...

