Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Ενημέρωση για την έκτακτη γενική συνέλευση


Το Σάββατο 28 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο 3ο Δημοτικό σχολείο Νάξου η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων. Στα αρνητικά της συνέλευσης καταγράφεται η έλλειψη απαρτίας, όμως στα θετικά η μεγάλη συμμέτοχη των εκπαιδευτικών και μάλιστα όλων των ηλικιών. Σχεδόν 70 μέλη παρόντα, που δηλώνει την αγωνία του κλάδου για τα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί μέχρι τώρα στο χώρο της εκπαίδευσης, αλλά και αυτά που σύντομα θα εφαρμόσει η κυβερνητική συμμαχία και τα οποία οδηγούν στην οικονομική ανέχεια εκπαιδευτικούς  και δημόσια παιδεία.
            Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή κατά την οποία απονεμήθηκε αναμνηστική πλακέτα στην κ. Πόπη Ελευθερίου,  η οποία υπηρέτησε επί 35 έτη τους εκπαιδευτικούς του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νάξου, τιμώντας την για την προσφορά και το έργο της .
            Μετά το τέλος της συνέλευσης ακολούθησε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας .

Αξιολόγηση: Η «δολοφονική» επιδίωξη του «νέου σχολείου»

Το «νέο σχολείο» που προετοιμάζουν είναι  φθηνό ,ευέλικτο, αγοραίο, ιεραρχικό και αυταρχικό. Όλες αυτές τις ιδιότητες του σχολείου στεγάζονται κάτω από μια γενικότερη αντίληψη: διάλυση του δημόσιου και δωρεάν σχολείου.

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Το ποίημα που αναγνώστηκε για την κυρία Ποπη

Ακολουθεί το ποίημα που διαβάστηκε στην κοπή της πίτας για την κυρία Πόπη. Το έγραψε η συνταξιούχος νηπιαγωγός κυρία Ελένη Ελευθερίου - Πολυκρέτη και μας το έστειλε με την παράκληση να το διαβάσουμε κατά την παράδοση της τιμητικής πλακέτας.

Χρόνια πολλά!

Με αφορμή τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών ευχόμαστε ολόψυχα σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα των νησιών μας χρόνια πολλά και καλή δύναμη στο έργο τους!

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

«όμορφα αρχιτεκτονικά κτίρια - ακατάλληλα σχολεία»


Το καλοκαίρι του 2010 το Νηπιαγωγείο Φιλωτίου μετακόμισε από το κατάστημα στο οποίο στεγαζόταν και πλήρωνε ενοίκιο για αυτό, στο πολυπόθητο, ολοκαίνουριο, πανέμορφο κτίριο που κτίστηκε αποκλειστικά και μόνο για να στεγάσει το Νηπιαγωγείο, σε μια γειτονιά  του χωριού που φιλοξενεί το παλιό Ελαιοτριβείο, την Παναγία και τον Πύργο του Φιλωτίου - στολίδια και μνημεία για την περιοχή. Σεβόμενοι, λοιπόν, τον πολιτιστικό και παραδοσιακό χαρακτήρα της «γειτονιάς», οι αρχιτέκτονες, μηχανικοί, εργολάβοι κ.λπ. κατασκεύασαν ένα κτίριο από πέτρα.
Όμως δεν σκέφτηκαν μάλλον ούτε μια στιγμή ότι σε αυτούς τους χώρους θα στεγάζονταν μαθητές προσχολικής ηλικίας με αποτέλεσμα: