Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012
Τιμητική πλακέτα στην κυρία Πόπη Ελευθερίου
Το Σάββατο 28 Ιανουαρίου και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την πρωτοχρονιάτικη πίτα, ο σύλλογος απένειμε τιμητική πλακέτα στην κυρία Πόπη, για την πολυετή προσφορά της στους εκπαιδευτικούς του γραφείου μας.
Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012
«όμορφα αρχιτεκτονικά κτίρια - ακατάλληλα σχολεία»
Το καλοκαίρι του 2010 το
Νηπιαγωγείο Φιλωτίου μετακόμισε από το κατάστημα στο οποίο στεγαζόταν και
πλήρωνε ενοίκιο για αυτό, στο πολυπόθητο, ολοκαίνουριο, πανέμορφο κτίριο που
κτίστηκε αποκλειστικά και μόνο για να στεγάσει το Νηπιαγωγείο, σε μια
γειτονιά του χωριού που φιλοξενεί το
παλιό Ελαιοτριβείο, την Παναγία και τον Πύργο του Φιλωτίου - στολίδια και
μνημεία για την περιοχή. Σεβόμενοι, λοιπόν, τον πολιτιστικό και παραδοσιακό
χαρακτήρα της «γειτονιάς», οι αρχιτέκτονες, μηχανικοί, εργολάβοι κ.λπ.
κατασκεύασαν ένα κτίριο από πέτρα.
Όμως δεν σκέφτηκαν μάλλον ούτε
μια στιγμή ότι σε αυτούς τους χώρους θα στεγάζονταν μαθητές προσχολικής ηλικίας
με αποτέλεσμα:
Ανακοίνωση από τη σύσκεψη για συντονισμό των Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ και ΕΛΜΕ Αττικής
ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Της σύσκεψης για συντονισμό
Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. και ΕΛΜΕ Αττικής
Της σύσκεψης για συντονισμό
Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. και ΕΛΜΕ Αττικής
Νέα σύσκεψη Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 7.30 μ.μ. στα γραφεία της ΔΟΕ
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16/1/2012 στα γραφεία της ΔΟΕ, νέα σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ Αττικής η οποία συγκέντρωσε τις αποφάσεις των σωματείων για κοινές δράσεις όπως αυτές είχαν προταθεί στην προηγούμενη σύσκεψη στις 15/12 και προχώρησε σε νέες προτάσεις κοινής δράσης για το επόμενο διάστημα.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΟ ΦΙΛΩΤΙ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Το Νηπιαγωγείο Φιλωτίου σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης «ΘΗΣΕΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ» και την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων σας προσκαλεί σε ομιλία για γονείς με θέμα:
«Μεγαλώνοντας παιδιά σε έναν κόσμο που αλλάζει»
την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 5.30 μ.μ.
στο Πολιτιστικό Κέντρο Φιλωτίου.
Ομιλήτρια θα είναι η Φωτεινή Θεοδωροπούλου, ψυχολόγος - επιστημονικό στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης «ΘΗΣΕΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ».
Το Νηπιαγωγείο Φιλωτίου σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης «ΘΗΣΕΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ» και την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων σας προσκαλεί σε ομιλία για γονείς με θέμα:
«Μεγαλώνοντας παιδιά σε έναν κόσμο που αλλάζει»
την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 5.30 μ.μ.
στο Πολιτιστικό Κέντρο Φιλωτίου.
Ομιλήτρια θα είναι η Φωτεινή Θεοδωροπούλου, ψυχολόγος - επιστημονικό στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης «ΘΗΣΕΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ».
Ομιλία Σημίτη στο Βερολίνο
Δελτίο τύπου
Χτες, Δευτέρα 23/1/2011 το ίδρυμα Heinrich-Böll των Γερμανών Πρασίνων διοργάνωσε εκδήλωση με θέμα “Η Ελλάδα στην κρίση; Πώς μπορεί η Ελλάδα να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στην Ευρώπη;”. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε ημερίδα με ομιλητές τους Κώστα Σημίτη και Daniel Cohn-Bendit.
Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012
ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ: Ο Προκρούστης είχε και μικρότερο κρεβάτι!!!
Η πλήρης εφαρμογή του νέου μισθολογίου, αυτού που οι ψεύτες, οι κλέφτες και τα παπαγαλάκια τους έλεγαν πως δεν θα «πειράξει»τις αποδοχές των χαμηλόμισθων εκπαιδευτικών, ανάδειξε, πέρα και πάνω απ’ το γενικό πετσόκομμα των μισθών, και μια μεγάλη, πρωτοφανή για τα μέχρι τώρα μισθολογικά δεδομένα στη χώρα μας, διαφορά αποδοχών στους κόλπους των εκπαιδευτικών.
Συγκεκριμένα, ανάμεσα στον Β βαθμό (21 χρόνια υπηρεσίας και άνω) και στους προηγούμενους (Γ, Δ κ.τ.λ.) υπάρχει μια διαφορά στις αποδοχές που ξεκινά από 200 ευρώ και φτάνει στα 800 (νεοδιόριστοι) περίπου! Το «περίπου» σχετίζεται με το ότι υπάρχουν ακόμα αναδρομικές κρατήσεις.
Συγκεκριμένα, ανάμεσα στον Β βαθμό (21 χρόνια υπηρεσίας και άνω) και στους προηγούμενους (Γ, Δ κ.τ.λ.) υπάρχει μια διαφορά στις αποδοχές που ξεκινά από 200 ευρώ και φτάνει στα 800 (νεοδιόριστοι) περίπου! Το «περίπου» σχετίζεται με το ότι υπάρχουν ακόμα αναδρομικές κρατήσεις.
Βλέπουμε δηλαδή ότι τσακίστηκαν, κυριολεκτικά, οι αποδοχές όσων έχουν κάτω από 20 χρόνια υπηρεσίας, χωρίς βέβαια αυτό να έχει κάποια, οποιαδήποτε, νομιμοποιητική, λογική, ηθική, οργανωτική ή άλλη βάση αφού:
1. Όλοι και όλες έχουμε το ίδιο (ΠΕ) επίπεδο πτυχίου.
2. Όλοι και όλες έχουμε τα ίδια καθήκοντα, την ίδια εργασία, στον ίδιο χώρο, με τις ίδιες συνθήκες. Προς τι, λοιπόν, και γιατί, αυτή η τόσο μεγάλη Ψαλλίδα στις αποδοχές;
Η μόνη λογική εξήγηση είναι πως πρόκειται για πολιτική επιλογή με πολλαπλούς στόχους, ανάμεσα στους οποίους κεντρική θέση κατέχουν η «σαλαμοποίηση» των εκπαιδευτικών και η διάσπασή τους, ο διαχωρισμός σε «παλαιούς», με λίγες μειώσεις, και «νέους» με δραματικές περικοπές. Και βέβαια βλέπετε πως μιλάμε πλέον, μόνο για τις περικοπές του ενιαίου. Όλες οι προηγούμενες, δυο χρόνια τώρα, κυρίως ποσοστιαίες, «ξεχάστηκαν»!
Με την μεθόδευση αυτή, το μαύρο μέτωπο του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, του ΛΑΟΣ και των αφεντικών τους εδώ και στο εξωτερικό, επεδίωξε, αρχικά, να μην έχει απέναντί του το σύνολο των εκπαιδευτικών, μέχρι τώρα προνομιακός εκλογικός τους χώρος, και εξαίρεσε ένα μικρό αριθμό τους, το κομμάτι δηλαδή με πάνω από 22 χρόνια υπηρεσίας. Δεν έχουμε τα σχετικά στοιχεία, ούτε ψάξαμε να τα βρούμε. Όμως έχουμε την αίσθηση πως όσοι και όσες κατατάχτηκαν στον Β βαθμό είναι ηλικιακά πάνω από 45 ετών, λίγοι σε αριθμό, κοντά στην σύνταξη, οι περισσότεροι, δυναμικό στοιχείο του εκπαιδευτικού κινήματος.
Έπειτα θέλησε να ενσπείρει ζιζάνια διχόνοιας και διάσπασης βάζοντας διαχωριστικές γραμμές στην κυριότερη, μέχρι τώρα, ενοποιητική βάση, τις αποδοχές των εκπαιδευτικών. Όταν σ’ έναν σύλλογο οι διαφορές στις μηνιαίες αποδοχές κυμαίνονται από 300 έως 600 ευρώ, πολύ εύκολα μπορεί να σπεκουλάρει ο οποιοσδήποτε καλοθελητής και να στρέψει τον έναν εναντίον του άλλου!
Όμως δεν είναι μόνον αυτοί οι λόγοι. Οι λίγοι «υψηλόμισθοι» (σαρκάστε μέσα σας) των 1400 ευρώ μπορούν κάλλιστα να είναι οι αυριανοί, εύκολοι στόχοι νέων μειώσεων, αν έτσι κρίνουν Σαμαράς, ΓΑΠ και Καρατζαφέρης, ή να αποτελέσουν το δέλεαρ, τον ποθητό στόχο όλων των υπολοίπων στη λογική του «αν είστε καλά και εργατικά παιδιά, αν περάσετε με επιτυχία τις αξιολογήσεις μας, θα πάρετε και σεις μια μέρα τον υψηλό μισθό (ξανασαρκάστε!) των 1400 ευρώ! Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε πως τα 1400 ευρώ καθαρές αποδοχές στον νεοδιόριστο, ήταν το κεντρικό οικονομικό αίτημα του κινήματός μας πριν το ξένο και ντόπιο κεφάλαιο με τα κόμματά του, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και σία, ρίξει πάνω μας και πάνω στο λαό και τη χώρα όλες τις πληγές του Φαραώ και ακόμα περισσότερες.
Για όλους αυτούς τους λόγους, αλλά και για κάποιους ακόμα που δεν είναι του παρόντος, θα ήταν ολέθριο σφάλμα, καταστρεπτικό λάθος τακτικής και στρατηγικής να στραφούμε σε μια λογική επιμέρους παρεμβάσεων για «διόρθωση αδικιών και ανισοτήτων του ενιαίου μισθολογίου». Το ενιαίο μισθολόγιο είναι ΟΛΟ μια αδικία, είναι ΟΛΟ μια απάτη ΚΑΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΞΗΛΩΘΕΊ ΠΑΡΑΥΤΑ! Όπως ακριβώς ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ και ΑΔΙΚΟΙ είναι και αυτοί που το ψηφίσανε και το στηρίζουνε ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ! Αυτός είναι, πρέπει να είναι ο καθημερινός μας στόχος. Οι καιροί ωριμάζουν ταχύτατα για ριζικές λύσεις, ριζικές ανατροπές!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...