Οι Σύλλογοι εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Νάξου σας καλούν να συμμετάσχετε στη γενική απεργία που έχει προκυρήξει η ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και να συγκεντρωθούμε όλοι αύριο στις 9 Απριλίου 2014, ώρα 11:00πμ στην πλατεία Μανδηλαρά.
Τρίτη 8 Απριλίου 2014
Ποσοστό συμμετοχής στην απεργία της 4ης Απριλίου
Παρ' ότι τα ποσοστά που συγκεντρώσαμε δεν είναι αρκετά για να θεωρηθούν αξιόπιστα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από τα στοιχεία που συλλέξαμε η συμμετοχή των εκπαιδευτικών έφτασε στο 50%. Συγκεκριμένα για 70 εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε σχολεία από τα οποία είχαμε ενημέρωση συμμετείχαν οι 35 στην απεργία του κλάδου.
Δευτέρα 7 Απριλίου 2014
Αυτοαξιολόγηση – Μέτρα ακύρωσης στην πράξη
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. υλοποιώντας την
απόφασή του για την αποτροπή, στην πράξη, της εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης, που άμεσα συνδέεται με την αξιολόγηση –
χειραγώγηση και σε συνέχεια της από 30-3-2014 απόφασής του.
Αποφάσισε
τα παρακάτω:
·
Καλεί
τους εκπαιδευτικούς να μην σπεύσουν να
προχωρήσουν άμεσα, εντός της εβδομάδας που διανύουμε, σε συνεδριάσεις των
ομάδων εργασίας που ορίστηκαν έπειτα από την παράνομη εγκύκλιο του Υπουργείου
Παιδείας.
·
Σε
καμία περίπτωση και παρά τις όποιες πιέσεις δεν προσφέρει κανείς
εκπαιδευτικός έργο εκτός του ωραρίου εργασίας του. Κανένας δεν μπορεί και
δε νομιμοποιείται να μας υποχρεώσει σε κάτι τέτοιο.
·
Οι
εκπαιδευτικοί που έχουν οριστεί σε ομάδες εργασίας φροντίζουν να προγραμματίσουν
τις συνεδριάσεις των ομάδων τους, σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.
·
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει ήδη
αποφασίσει την κήρυξη στάσης εργασίας σε πάγια βάση ώστε να καλύπτονται οι εκπαιδευτικοί
και να μη συμμετέχουν στις συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας όταν καλούνται
σ’αυτές.
·
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πρόκειται να κοινοποιήσει, έγκαιρα,
στους συναδέλφους κείμενο – απάντηση σχετικά με τη διαδικασία της
αυτοαξιολόγησης ώστε με συντεταγμένο τρόπο ο κλάδος να σταθεί απέναντι στις
πιέσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Υπενθυμίζουμε ότι κυρίαρχο
όργανο για τη σύνταξη των οριστικών εκθέσεων των σχολικών μονάδων είναι ο
Σύλλογος Διδασκόντων.
Για
την καλύτερη οργάνωση της δράσης μας, τα
Δ.Σ. των τοπικών Συλλόγων να προχωρήσουν στην καταγραφή των αποφάσεων των
Συλλόγων Διδασκόντων ώστε να υπάρξει συνολική εικόνα για το πόσα σχολεία πήραν
αποφάσεις με βάση το σχέδιο πρακτικού της Δ.Ο.Ε., πόσα σχολεία συγκρότησαν
ομάδες εργασίας σε εθελοντική βάση και σε πόσους Συλλόγους Διδασκόντων
υιοθετήθηκε η στάση που πρότεινε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σχετικά με την ανάθεση (από
τους Διευθυντές/ντριες – Προϊσταμένους/ες) συμμετοχής στις ομάδες εργασίας με
ανάδειξη του παράνομου χαρακτήρα της εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας.
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 9 ΑΠΡΙΛΗ 2014 ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τα μέλη του
στη Γενική Απεργία στις 9 Απριλίου 2014 και στα συλλαλητήρια που διοργανώνονται
σε όλη τη χώρα.
·
Όχι
στην «αξιολόγηση – χειραγώγηση»
·
Όχι στις απολύσεις και τις διαθεσιμότητες. Να
γυρίσουν στις δουλειές τους όλοι οι απολυμένοι.
·
Προστασία των δημόσιων κοινωνικών αγαθών και
υπηρεσιών.
·
Άμεσα μέτρα στήριξης των Ασφαλιστικών ταμείων.
·
Κατάργηση των μνημονίων και των δανειακών συμβάσεων
·
Ανατροπή της πολιτικής των απολύσεων, της ανεργίας,
της συρρίκνωσης των δημοσίων - κοινωνικών αγαθών και των ιδιωτικοποιήσεων
9
ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014
ΟΛΟΙ
ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
ΟΛΟΙ
ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ
ΑΘΗΝΑ:
ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ 11:00 Π.Μ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταγγέλλει τη βία και την τρομοκρατία που
άσκησαν οι δυνάμεις κρατικής καταστολής κατά των συναδέλφων που διαδήλωναν ειρηνικά
ενάντια στην «αξιολόγηση – χειραγώγηση» έξω από το Υπουργείο Παιδείας την
Παρασκευή 4 και το Σάββατο 5 Απριλίου. Επίσης καταγγέλλουμε τους σχολικούς συμβούλους που «πρόθυμα» συμμετείχαν στην
φέστα του Υπουργείου Παιδείας αγνοώντας επιδεικτικά την 24ωρη απεργιακή
κινητοποίηση του κλάδου περνώντας μπροστά από τους απεργούς εκπαιδευτικούς
συνοδευόμενοι από τα ΜΑΤ.
Η
πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αντί να προχωρήσει σε ουσιαστικό διάλογο με τους
εκπαιδευτικούς, τους στοχοποιεί, τους
κατηγοριοποιεί, περιορίζει τη δημοκρατία στην εκπαίδευση, συμπεριφέρεται με
αυταρχισμό και ασκεί βία σ’ αυτούς που αντιστέκονται στη διωκτική
«αξιολόγηση- χειραγώγηση» και στη συρρίκνωση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης.
Καλούμε τον περήφανο κλάδο των εκπαιδευτικών της Π.Ε. σε ενότητα και
επαγρύπνηση προκειμένου να σταματήσουμε τις πολιτικές που «κλέβουν» τη ζωή μας
και διαλύουν το δημόσιο σχολείο.
Πέμπτη 3 Απριλίου 2014
ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Απεργιακή συγκέντρωση την Παρασκευή 4 Απριλίου στις 9:30 έξω από το 3ο Δ.Σ. Χώρας Νάξου
Να είμαστε όλοι εκεί
ΠΟΡΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΕΕ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Μετά τους αγώνες που έδωσε ο κλάδος μας για τη μη εφαρμογή του θεσμού της ΑΕΕ, προπομπού της αξιολόγησης, που βαθύτερο σκοπό έχει τη συρρίκνωση της δημόσιας παιδείας, την κατηγοριοποίηση σχολείων και τις απολύσεις «πλεοναζόντων» εκπαιδευτικών, υπό τις υποδείξεις της τρόικας, έφτασε η αποφράδα ημέρα που το προσωπείο των κυβερνητικών προθέσεων δεν άντεξε άλλο την εκ γενετής υποκρισία του και έπεσε θριαμβευτικά. Η ανάπτυξη «σχέσεων εμπιστοσύνης» που υποσχόταν η ΑΕΕ πήγε περίπατο. Ο ρόλος και η γνώμη των συλλόγων διδασκόντων αποδείχθηκε ότι τελικά περισσεύει και δεν έχει θέση στο σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο που επικαλείται…
Μέχρι ωστόσο να αποδειχθεί από το νομικό τμήμα της ΔΟΕ η παράνομη φύση της εγκυκλίου, που θα οδηγήσει στην ακύρωσή της, καθώς και όλων των ενεργειών που θα την ακολουθήσουν από την πλευρά των σχολείων (διευθυντών και εκπαιδευτικών), ο σύλλογός μας καλεί όλα τα μέλη του, και ιδιαίτερα τους διευθυντές και προϊσταμένους, σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 18:30 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου για τη συζήτηση της πορείας που πρέπει να ακολουθήσουμε ενάντια στην προωθούμενη αξιολόγηση και την πολιτική αυταρχικότητα. Παράλληλα, βάσει και των αποφάσεων της ΔΟΕ, προτείνουμε τα εξής:
· Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, όσοι δεν το έχουν ήδη κάνει, να επιβεβαιώσουν τη βούλησή τους να μη στελεχώσουν εθελοντικά τις ομάδες εργασίας, να ολοκληρώσουν τη σύνταξη των πρακτικών και να γνωστοποιήσουν την αρχική τους απόφαση στο σύλλογό μας, προκειμένου να ενημερώσουμε εγγράφως τη ΔΟΕ για τη στάση που κράτησαν τα σχολεία ευθύνης του συλλόγου μας.
· Οι συνάδελφοι Διευθυντές, εφόσον προχωρήσουν στον ορισμό ομάδων εργασίας, να αναφέρουν στην πράξη ανάθεσης ότι το κάνουν από υπηρεσιακό και μόνο καθήκον, παρά το γεγονός ότι γνωρίζουν πως καλούνται να εκτελέσουν μια παράνομη εντολή, για την οποία δηλώνουν την αντίθεσή τους.
· Μετά την πράξη ανάθεσης του Διευθυντή, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, αφού πάρουν αντίγραφο της πράξης, θα πρέπει να συντάξουν έγγραφο, συνολικά ή ο καθένας χωριστά, το οποίο θα καταθέσουν στο Διευθυντή του σχολείου και θα αναφέρει ότι θεωρούν την εντολή του παράνομη και ότι θα την εκτελέσουν, επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματός τους.
Η εγκύκλιος της «επιστράτευσης» δικαιώνει τους μέχρι τώρα αγώνες μας!
Ενωμένοι μπορούμε να δώσουμε με επιτυχία και αυτή τη μάχη!
Όλοι στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Πέμπτης 3 Απριλίου, στις 18:30,
στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου
Μαζική συμμετοχή στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της 4ης Απριλίου, ημέρα έναρξης νέου κύκλου σεμιναρίων των Σχολικών Συμβούλων στην Αθήνα.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων
Μετά τους αγώνες που έδωσε ο κλάδος μας για τη μη εφαρμογή του θεσμού της ΑΕΕ, προπομπού της αξιολόγησης, που βαθύτερο σκοπό έχει τη συρρίκνωση της δημόσιας παιδείας, την κατηγοριοποίηση σχολείων και τις απολύσεις «πλεοναζόντων» εκπαιδευτικών, υπό τις υποδείξεις της τρόικας, έφτασε η αποφράδα ημέρα που το προσωπείο των κυβερνητικών προθέσεων δεν άντεξε άλλο την εκ γενετής υποκρισία του και έπεσε θριαμβευτικά. Η ανάπτυξη «σχέσεων εμπιστοσύνης» που υποσχόταν η ΑΕΕ πήγε περίπατο. Ο ρόλος και η γνώμη των συλλόγων διδασκόντων αποδείχθηκε ότι τελικά περισσεύει και δεν έχει θέση στο σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο που επικαλείται…
Μέχρι ωστόσο να αποδειχθεί από το νομικό τμήμα της ΔΟΕ η παράνομη φύση της εγκυκλίου, που θα οδηγήσει στην ακύρωσή της, καθώς και όλων των ενεργειών που θα την ακολουθήσουν από την πλευρά των σχολείων (διευθυντών και εκπαιδευτικών), ο σύλλογός μας καλεί όλα τα μέλη του, και ιδιαίτερα τους διευθυντές και προϊσταμένους, σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 18:30 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου για τη συζήτηση της πορείας που πρέπει να ακολουθήσουμε ενάντια στην προωθούμενη αξιολόγηση και την πολιτική αυταρχικότητα. Παράλληλα, βάσει και των αποφάσεων της ΔΟΕ, προτείνουμε τα εξής:
· Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, όσοι δεν το έχουν ήδη κάνει, να επιβεβαιώσουν τη βούλησή τους να μη στελεχώσουν εθελοντικά τις ομάδες εργασίας, να ολοκληρώσουν τη σύνταξη των πρακτικών και να γνωστοποιήσουν την αρχική τους απόφαση στο σύλλογό μας, προκειμένου να ενημερώσουμε εγγράφως τη ΔΟΕ για τη στάση που κράτησαν τα σχολεία ευθύνης του συλλόγου μας.
· Οι συνάδελφοι Διευθυντές, εφόσον προχωρήσουν στον ορισμό ομάδων εργασίας, να αναφέρουν στην πράξη ανάθεσης ότι το κάνουν από υπηρεσιακό και μόνο καθήκον, παρά το γεγονός ότι γνωρίζουν πως καλούνται να εκτελέσουν μια παράνομη εντολή, για την οποία δηλώνουν την αντίθεσή τους.
· Μετά την πράξη ανάθεσης του Διευθυντή, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, αφού πάρουν αντίγραφο της πράξης, θα πρέπει να συντάξουν έγγραφο, συνολικά ή ο καθένας χωριστά, το οποίο θα καταθέσουν στο Διευθυντή του σχολείου και θα αναφέρει ότι θεωρούν την εντολή του παράνομη και ότι θα την εκτελέσουν, επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματός τους.
Η εγκύκλιος της «επιστράτευσης» δικαιώνει τους μέχρι τώρα αγώνες μας!
Ενωμένοι μπορούμε να δώσουμε με επιτυχία και αυτή τη μάχη!
Όλοι στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Πέμπτης 3 Απριλίου, στις 18:30,
στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου
Μαζική συμμετοχή στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της 4ης Απριλίου, ημέρα έναρξης νέου κύκλου σεμιναρίων των Σχολικών Συμβούλων στην Αθήνα.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...