Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Εκδήλωση-προβολή ντοκυμανταίρ με θέμα: «Αντιφασιστικός αγώνας και ο εμφύλιος στην Ελλάδα»

Την τελευταία περίοδο ακούγεται συχνά ότι η ελληνική κοινωνία βαίνει ολοταχώς προς εμφυλιοπολεμική κατάσταση. Το αντιφασιστικό δίκτυο Νάξου διοργανώνει εκδήλωση με θέμα «Αντιφασιστικός αγώνας και ο εμφύλιος στην Ελλάδα» σε μια προσπάθεια να ζωντανέψει η συλλογική μνήμη για τον εμφύλιο κατά τη δεκαετία του ΄40. Θα προβληθούν δυο ντοκυμανταίρ για τα ιστορικά γεγονότα της εποχής, συνολικής διάρκειας λίγο περισσότερο από μια ώρα.
Ο εμφύλιος, τόσο στην Ελλάδα όσο και αλλού στην Ευρώπη, συνδέθηκε στενά με τον αντιφασιστικό αγώνα. Οι αγωνιστές στη βάση του Εθνικού Απελευθερωτικού Μετώπου στην πρώτη φάση του Αντάρτικου δεν στράφηκαν μόνο ενάντια στους φασίστες και ναζί εισβολείς αλλά και στους εθνικόφρονες συνεργάτες τους. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν μεγάλη γιατί στην πραγματικότητα συγκρούονταν δυο κόσμοι. Από τη μια ο κόσμος της βαρβαρότητας, του μίσους και της λατρείας του θανάτου. Από την άλλη ο κόσμος που επιδίωκε μια κοινωνία ισότητας, δικαιοσύνης και λευτεριάς.
Η εκδήλωση θα γίνει το Σάββατο 8 Φλεβάρη στις 7.00μμ στην πρώην Σχολή Ουρσουλινών, στο Κάστρο της Χώρας Νάξου.
Αντιφασιστικό Δίκτυο Νάξου

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Κοινή ανακοίνωση των συλλόγων Π.Ε στις Κυκλάδες

 Σχετικά με το έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Νοτίου Αιγαίου «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου»


Σχετικά με το έγγραφο που απέστειλε στις 29-1-2013 ο Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου Αιγαίου στις σχολικές μονάδες του νομού μας, με θέμα τις «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου», έχουμε να επισημάνουμε τα εξής :

Σχετικά με το έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Νοτίου Αιγαίου «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου»

Σχετικά με το έγγραφο που απέστειλε στις 29-1-2013 ο Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου Αιγαίου στις σχολικές μονάδες της περιφέρειας, με θέμα τις «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει τα παρακάτω:
  • Είναι σαφές από το ύφος του κειμένου ότι επιχειρείται η δημιουργία κλίματος φόβου ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς σε σχέση με το τι και πότε είναι υποχρεωμένοι να πράξουν ώστε να εφαρμοστεί η αυτοαξιολόγηση που οδηγεί στην αξιολόγηση - χειραγώγηση.
  • Είναι απαράδεκτη η αναφορά του εγγράφου «Καλούνται οι Διευθυντές και οι Διευθύντριες ... να προχωρήσουν στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας ή της ομάδας εργασίας για σχολικές μονάδες με πολύ μικρό αριθμό υπηρετούντων εκπαιδευτικών, με συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας» γιατί με αυτήν επιχειρείται η καλλιέργεια της άποψης ότι οι ομάδες εργασίας είναι δυνατό να συγκροτηθούν από το Διευθυντή του σχολείου ενώ είναι σαφές ότι η συγκρότησή τους είναι έργο του συλλόγου των διδασκόντων.
  • Η Διδασκαλική Ομοσπονδία έχει καλέσει τους εκπαιδευτικούς να κάνουν σαφές με τη στάση τους το ότι δεν αποδέχονται τις διαδικασίες εφαρμογής της αξιολόγησης - χειραγώγησης που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, υπογράφοντας το κείμενο που έχει συντάξει και αποστείλει στα σχολεία και αρνούμενοι να συμμετέχουν εθελοντικά στις ομάδες εργασίας όταν θα πραγματοποιηθούν οι σχετικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων.
  Καλούμε τον κ. Περιφερειακό Διευθυντή να ανακαλέσει το τμήμα του εγγράφου που δημιουργεί κλίμα υπηρεσιακού εκφοβισμού και σύγχυση  σε σχέση με τις αρμοδιότητες των οργάνων διοίκησης του σχολείου.

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

            Με αφορμή το υπ’ αρ. πρωτ. 394/20-01-2014 έγγραφο της Προϊσταμένης του Τμήματος Παιδ. και Επιστ. Καθοδήγησης Ν. Αιγαίου με το οποίο καλούνται, με ιδιαίτερη σπουδή και μέσα σε ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα, οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι Διευθυντές των σχολείων να ενημερώσουν για την πορεία εφαρμογής της ΑΕΕ,  καλούμε τους Διευθυντές και τους συναδέλφους όλων των σχολείων σε αγωνιστική ετοιμότητα και συσπείρωση.
   Εφαρμόζοντας τις προηγούμενες αποφάσεις των ΓΣ και των ΔΣ των Συλλόγων μας καθώς και τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας
   Συνεχίζουμε να συγκεντρώνουμε υπογραφές ενάντια στην Αξιολόγηση ΕΕ – Αυτοαξιολόγηση με βάση το κείμενο της ΔΟΕ
  Καλούμε τους σχολικούς συμβούλους να μη συμπράξουν στην υλοποίηση της Αξιολόγησης ΕΕ – Αυτοαξιολόγησης
   Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να συνεδριάσουν άμεσα και να δηλώσουν αρνητική θέση για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας  και τους συναδέλφους να μη εκδηλώσουν εθελοντικά ενδιαφέρον για συμμετοχή στις Ομάδες Εργασίας. Επισημαίνουμε ότι κανένας εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος να θέσει υποψηφιότητα στο Σύλλογο των Διδασκόντων του σχολείου ή του Νηπιαγωγείου για συμμετοχή στις Ομάδες Εργασίας.
   Ως σχέδιο Πρακτικού του Συλλόγου των Διδασκόντων προτείνουμε το κείμενο: