Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη συνεδρίασή του στις 21/2/2013, μια μέρα μετά τη γενική απεργία και αφού έλαβε υπόψη του:
·                     Τη διαρκή υποβάθμιση της Δημόσιας δωρεάν Παιδείας στην πατρίδα μας που συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο και των νέων μέτρων και περικοπών της κυβέρνησης και την τρόικας, που εφαρμόζουν κατά γράμμα όλες τις αντεργατικές διατάξεις του πρόσφατα ψηφισμένου 3ου μνημονίου.
·                     Τη δραματική οικονομική κατάσταση των σχολικών επιτροπών και τη δραματική μείωση των αποδοχών μας που στους νέους εκπαιδευτικούς ξεπερνάει το 45% και οδηγεί στην εξαθλίωση του κλάδου.
·                     Τις νέες πειθαρχικές διατάξεις που καταργούν το «τεκμήριο αθωότητας» και μας οδηγούν σε έναν εργασιακό μεσαίωνα, με τη διαθεσιμότητα, την αργία και τις απολύσεις να επιτρέπονται ακόμα και για αυτούς που απλά παραπέμπονται στα νέα πειθαρχικά συμβούλια.
·                     Το σχέδιο Π.Δ. για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επέστρεψε ως απαράδεκτο στον Υπουργό και το οποίο υλοποιεί τις αντιπαιδαγωγικές και αντιεπιστημονικές διατάξεις του 4024/12, που συνδέουν την αξιολόγηση με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, μέσα από παράλογες και άδικες ποσοστώσεις από βαθμό σε βαθμό αλλά και με πρόβλεψη για στασιμότητα ακόμα και απολύσεις.
·                     Την πλήρη κατάρρευση του προϋπολογισμού για την Παιδεία και τις προσλήψεις στην εκπαίδευση που οδηγεί στην αύξηση του διδακτικού ωραρίου των μόνιμων εκπαιδευτικών και στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές και αναπληρώτριες.

Αποφάσισε να πραγματοποιήσει τις παρακάτω δράσεις:

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Έξω η Χρυσή Αυγή από τα σχολεία


Με αφορμή επερώτηση βουλευτή της Χρυσής Αυγής προς τον Υπουργό Παιδείας για το πρόγραμμα: «Ως πρόσφυγας μπροστά στη μετανάστευση», που πρόκειται να υλοποιηθεί σε τμήματα σχολείου της Ν. Φιλαδέλφειας, και την απαίτησή του να ελεγχθεί το πρόγραμμα λόγω του τίτλου του και να αποδοθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες, το Δ.Σ. της ΔΟΕ:

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Ποσοστά συμμετοχής στην απεργία

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταφέραμε να συλλέξουμε τα ποσοστά συμμετοχής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη γενική απεργία της 20ης Φεβρουαρίου κυμάνθηκαν ως εξής:

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Ομιλία με θέμα "Βία στην εφηβεία και αξίες"

Λάβαμε και σας κοινοποιούμε την ακόλουθη πρόσκληση από την ομιλία που διοργανώνουν οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων των γυμνασίων της Χώρας Νάξου.


Οι Σύλλογοι γονέων & κηδεμόνων 1ου & 2ου Γυμνασίου Νάξου 
έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην ομιλία της
κας Βικτωρίας Πρεκατέ (εκπαιδευτικού, ψυχολόγου)
με θέμα "Βία στην εφηβεία και αξίες
που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 6 μ.μ. 
στο αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου Νάξου

Ανακοίνωση της ΔΟΕ: Με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου για επικείμενη αύξηση του ωραρίου εκπαιδευτικών Π.Ε.

Μπορεί να μη μίλησα όταν μου έκοψαν τα δώρα,
να μην αντέδρασα όταν μου έκοψαν το μισθό,
να μην απέργησα όταν έκαναν συγχωνέυσεις,
να μην αντιστάθηκα όταν μου έφεραν την αξιολόγηση
αλλά άμα μου αυξήσουν το ωράριο.....
θα θυμώσω!

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Γενική απεργία την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου


Αν δεν αντισταθούμε τώρα,  πότε;

Οι εκπαιδευτικοί συντονισμένοι μπορούμε να σηκώσουμε με αποφασιστικότητα και αξιοπρέπεια ψηλά το κεφάλι μας, να πάρουμε την υπόθεση της ζωής και των αγώνων μας στα χέρια μας. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΙΣ 11:30 ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΜΕ Ν.ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...
ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ, ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ

Εγώ δε φοβάμαι αξιολόγηση, έχω μεγάλη εμπειρία.
Αξιολογώ τους πάντες από τον καναπέ μου!

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. υλοποιώντας την απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της 25ης Ιανουαρίου, προκηρύσσει 24ωρη Γενική Απεργία την Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013, σε συνεννόηση με τη ΓΣΕΕ.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους Δημόσιους Υπαλλήλους να πάρουν μαζικά μέρος στην απεργιακή κινητοποίηση και την κεντρική απεργιακή συγκέντρωση στο Πεδίο του Άρεως την ίδια ημέρα στις 11:00π.μ., διαδηλώνοντας κατά της σκληρής και αδιέξοδης πολιτικής της ύφεσης, της λιτότητας, της ανεργίας, των απολύσεων και των διαθεσιμοτήτων, της διαρκούς συρρίκνωσης του Δημόσιου Τομέα και της υπονόμευσης του κράτους πρόνοιας που υλοποιούνται με την εφαρμογή ενός εξοντωτικού μνημονίου, που ακόμα και οι ίδιοι οι εμπνευστές του ομολογούν τώρα ότι ήταν λάθος!