Υπάρχουν εξελίξεις στο θέμα που προέκυψε με την εγκύκλιο της πρόωρης αποχώρησης των νηπίων. Συγκεκριμένα η ΔΟΕ έστειλε την ακόλουθη ανακοίνωση που αφορά στη διευκρινιστική εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο:
Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012
Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012
Ποσοστό συμμετοχής στην πρόσφατη απεργία
Στην τελευταία πανεργατική απεργία που πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο νομό μας κυμάνθηκε περίπου στο 30%. Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε από τη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης το ποσοστό αυτό στη Νάξο ανέρχεται
Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012
Ψήφισμα για τις ρατσιστικές και φασιστικές πρακτικές της Χρυσής Αυγής
Κατά την τελευταία τακτική γενική συνέλευση του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων, εκδόθηκε το ακόλουθο ψήφισμά:
Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012
Μέλη του συλλόγου μας που είναι υποψήφια για τα υπηρεσιακά συμβούλια
Σας ενημερώνουμε ότι τα παρακάτω μέλη του συλλόγου μας είναι υποψήφια για τα υπηρεσιακά συμβούλια που θα συγκροτηθούν με τις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου.
Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012
Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ. Πρόωρη Αποχώρηση των νηπίων των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων. Προχειρότητα ή οργανωμένο σχέδιο διάλυσης του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου;
Απίστευτο χάος επικρατεί στα
Ολοήμερα Νηπιαγωγεία όλης της χώρας με αφορμή εγκύκλιο, σχετική με την πρόωρη
αποχώρηση των νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα. Η εγκύκλιος είναι ένα πρόχειρο, τηλεγραφικού τύπου
«σημείωμα» με Αριθ. Πρωτ. Φ.32/339 /124196 /Γ1 - 11/10/2012 και την υπογραφή του Ειδικού
Γραμματέα ΠΕ & ΔΕ, το οποίο φέρει και την ένδειξη «Εξ. Επείγον». Πώς είναι
δυνατόν να γίνει άμεση εφαρμογή της εγκυκλίου χωρίς να διαταραχθεί η ομαλή
λειτουργία του Νηπιαγωγείου, τη στιγμή
που έχουν εγκριθεί από αρχές Σεπτεμβρίου από τις Σχολικές Συμβούλους Π.Α. και
εφαρμόζονται στα Νηπιαγωγεία τα Ωρολόγια Προγράμματα και έχει γίνει σχεδιασμός
και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου;
Ένα από τα σημαντικότερα θέματα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
αυτό της δομής και της λειτουργίας του, αντιμετωπίζεται με προχειρότητα και
ανευθυνότητα ή μήπως γίνεται το
πρώτο βήμα για τη σταδιακή κατάργηση του θεσμού με τη σημερινή του μορφή επειδή
έχει μεγαλύτερο κόστος;
Ανακοίνωση της ΔΟΕ για την προσπάθεια κατάργησης και απαξίωσης του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
Ο χώρος της Προσχολικής Αγωγής
αποτελεί για το Υπουργείο Παιδείας αποπαίδι της εκπαίδευσης. Η λειτουργία του
έχει αφεθεί μόνο στο φιλότιμο και την ευαισθησία των Νηπιαγωγών, οι οποίες κάτω
από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες (ακατάλληλα κτήρια, ελάχιστη ή καθόλου
υλικοτεχνική υποδομή, χωρίς θεσμοθετημένο ωράριο, κλπ.) επιτελούν ένα τεράστιο
έργο.
Το
Ολοήμερο Νηπιαγωγείο αποτελεί ένα σημαντικό θεσμό που αγκαλιάστηκε με
ενθουσιασμό τόσο από τους γονείς όσο και από τους εκπαιδευτικούς. Η ίδρυσή του
ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες και εξασφαλίζει ίσες
ευκαιρίες για τα παιδιά στην εκπαίδευση και βοήθεια στην άμβλυνση των
μορφωτικών και κοινωνικών ανισοτήτων.
Η
εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας (Φ.32/339/124196/Γ1-11.10.2012) που δίνει τη
δυνατότητα για αποχώρηση των νηπίων των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων όποτε το επιθυμεί
ο κάθε γονέας, είναι «βόμβα» στα θεμέλιά του. Ουσιαστικά καταργείται ο
εκπαιδευτικός του προορισμός και από κάποια ώρα και μετά (13:45-14:00) μετατρέπεται απλά σε παιδοφυλακτήριο. Δημιουργεί επίσης
υποψίες ότι στοχεύει στη δημιουργία προϋποθέσεων τεράστιας ανατροπής στα εργασιακά των νηπιαγωγών με την αύξηση του διδακτικού
ωραρίου τους.
Το
Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαιτεί:
·
Την άμεση
απόσυρση της συγκεκριμένης απαράδεκτης εγκυκλίου.
·
Δημόσιο δίχρονο δωρεάν ολοήμερο νηπιαγωγείο για
όλα τα παιδιά προσχολικής ηλικίας.
·
Νομοθετική κατοχύρωση του διδακτικού ωραρίου των
Νηπιαγωγών.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...
