Σας ενημερώνουμε ότι τα παρακάτω μέλη του συλλόγου μας είναι υποψήφια για τα υπηρεσιακά συμβούλια που θα συγκροτηθούν με τις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου.
Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012
Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012
Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ. Πρόωρη Αποχώρηση των νηπίων των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων. Προχειρότητα ή οργανωμένο σχέδιο διάλυσης του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου;
Απίστευτο χάος επικρατεί στα
Ολοήμερα Νηπιαγωγεία όλης της χώρας με αφορμή εγκύκλιο, σχετική με την πρόωρη
αποχώρηση των νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα. Η εγκύκλιος είναι ένα πρόχειρο, τηλεγραφικού τύπου
«σημείωμα» με Αριθ. Πρωτ. Φ.32/339 /124196 /Γ1 - 11/10/2012 και την υπογραφή του Ειδικού
Γραμματέα ΠΕ & ΔΕ, το οποίο φέρει και την ένδειξη «Εξ. Επείγον». Πώς είναι
δυνατόν να γίνει άμεση εφαρμογή της εγκυκλίου χωρίς να διαταραχθεί η ομαλή
λειτουργία του Νηπιαγωγείου, τη στιγμή
που έχουν εγκριθεί από αρχές Σεπτεμβρίου από τις Σχολικές Συμβούλους Π.Α. και
εφαρμόζονται στα Νηπιαγωγεία τα Ωρολόγια Προγράμματα και έχει γίνει σχεδιασμός
και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου;
Ένα από τα σημαντικότερα θέματα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
αυτό της δομής και της λειτουργίας του, αντιμετωπίζεται με προχειρότητα και
ανευθυνότητα ή μήπως γίνεται το
πρώτο βήμα για τη σταδιακή κατάργηση του θεσμού με τη σημερινή του μορφή επειδή
έχει μεγαλύτερο κόστος;
Ανακοίνωση της ΔΟΕ για την προσπάθεια κατάργησης και απαξίωσης του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
Ο χώρος της Προσχολικής Αγωγής
αποτελεί για το Υπουργείο Παιδείας αποπαίδι της εκπαίδευσης. Η λειτουργία του
έχει αφεθεί μόνο στο φιλότιμο και την ευαισθησία των Νηπιαγωγών, οι οποίες κάτω
από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες (ακατάλληλα κτήρια, ελάχιστη ή καθόλου
υλικοτεχνική υποδομή, χωρίς θεσμοθετημένο ωράριο, κλπ.) επιτελούν ένα τεράστιο
έργο.
Το
Ολοήμερο Νηπιαγωγείο αποτελεί ένα σημαντικό θεσμό που αγκαλιάστηκε με
ενθουσιασμό τόσο από τους γονείς όσο και από τους εκπαιδευτικούς. Η ίδρυσή του
ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες και εξασφαλίζει ίσες
ευκαιρίες για τα παιδιά στην εκπαίδευση και βοήθεια στην άμβλυνση των
μορφωτικών και κοινωνικών ανισοτήτων.
Η
εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας (Φ.32/339/124196/Γ1-11.10.2012) που δίνει τη
δυνατότητα για αποχώρηση των νηπίων των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων όποτε το επιθυμεί
ο κάθε γονέας, είναι «βόμβα» στα θεμέλιά του. Ουσιαστικά καταργείται ο
εκπαιδευτικός του προορισμός και από κάποια ώρα και μετά (13:45-14:00) μετατρέπεται απλά σε παιδοφυλακτήριο. Δημιουργεί επίσης
υποψίες ότι στοχεύει στη δημιουργία προϋποθέσεων τεράστιας ανατροπής στα εργασιακά των νηπιαγωγών με την αύξηση του διδακτικού
ωραρίου τους.
Το
Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαιτεί:
·
Την άμεση
απόσυρση της συγκεκριμένης απαράδεκτης εγκυκλίου.
·
Δημόσιο δίχρονο δωρεάν ολοήμερο νηπιαγωγείο για
όλα τα παιδιά προσχολικής ηλικίας.
·
Νομοθετική κατοχύρωση του διδακτικού ωραρίου των
Νηπιαγωγών.
Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012
Teachers are people
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Δεν θα βομβαρδίσω ξανά το σχολείο
Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012
Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Σας ενημερώνουμε πως λόγω
της 24ωρης Γενικής Απεργίας που κήρυξε το Εθνικό Συνδικαλιστικό Συμβούλιο
ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ για τις 18 Οκτωβρίου 2012, ημέρα Πέμπτη, είναι αδύνατη η
πραγματοποίηση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου που προγραμματίστηκε για την
ίδια ημέρα.
Ως εκ τούτου, η Γενική
Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί 16 Οκτωβρίου 2012, ημέρα Τρίτη και ώρα 9:00 π.μ.
στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου.
Την ημέρα
της Γενικής Συνέλευσης θα γίνει και η καταβολή της Α΄ Δόσης της συνδρομής προς
το Σύλλογο, που ισοδυναμεί με το ποσό των είκοσι (20) ευρώ.
Θέματα συνέλευσης:
Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012
Σεμινάριο ή Ανάταση Ψυχής;
Λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο από τους/ τις συναδέλφους που παρακολούθησαν τα σεμινάρια του "Θησέα"
Σε εποχές που όλοι και όλα
αμφισβητούνται, αισθανόμαστε προδομένοι, ματαιωμένοι, εξουθενωμένοι
επαγγελματικά και προσωπικά, καλούμαστε το Νοέμβριο της προηγούμενης σχολικής
χρονιάς να παρακολουθήσουμε ένα τριήμερο σεμινάριο στη Χώρα της Νάξου, βιωματικό,
όπως αναφέρεται στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Κέντρου Πρόληψης
«ΘΗΣΕΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ», με τίτλο: Ο Εκπαιδευτής
σήμερα: νέες συνθήκες, νέες ανάγκες, νέες δεξιότητες.
Με το φόβο της λέξης «βιωματικό», οι περισσότεροι
από εμάς ανηφορίζουμε στη Σχολή Ουρσουλινών, όπου το σεμινάριο λαμβάνει χώρα…
Οι αγωνίες όλων μας αρχίζουν να παίρνουν σάρκα και οστά. Ποια είναι τα όριά μας
σαν εκπαιδευτικοί; Λαμβάνουμε υπόψη μας το κοινωνικό πλαίσιο του σχολείου;
Ποιες είναι οι βασικές αξίες; Ποιος είναι ο ρόλος μας ως εκπαιδευτικοί; Αλλά
και το βασικότερο: Πώς μπορούμε να είμαστε δημιουργικοί και ευτυχισμένοι από
την ίδια μας τη δουλειά; Πότε μπορούμε να πάρουμε χαρά και να νιώθουμε
ξεκούραστοι; Οι προβληματισμοί που αναδύονται πολλοί και φαίνονται να αγγίζουν κομμάτια της καθημερινότητας του καθενός μας,
τις προσωπικότητές μας, τη ζωή μας. Και το σεμινάριο συνεχίζεται και ολοκληρώνεται
σε δύο επιπλέον τριήμερα, κατόπιν αιτήματος της ομάδας.
Οι βασικοί άξονες γύρω από τους οποίους
κινήθηκε η διαδικασία αφορούσε στα ακόλουθα:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...
