Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας σχετικά με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών από ΔΟΕ


Κύριε Υπουργέ,
Κατά την πρόσφατη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με εσάς προσωπικά και τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Παπαθεοδώρου, που πραγματοποιήθηκε στις 18 Ιουλίου 2012 μετά από πρόσκλησή σας, υπήρξε η κατηγορηματική διαβεβαίωσή σας, πως οτιδήποτε εφαρμοστεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση θα είναι προϊόν διαλόγου και όχι αιφνιδιασμού και επιβολής, καθώς όπως δηλώσατε πρέπει να υπάρχει κλίμα αμοιβαίου σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικών και Υπουργείου.
Διαβεβαιώσατε επίσης πως τα νέα μέτρα των 11 δις ευρώ που προβλέπονται από την εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών δε θα θίξουν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς καθώς ήδη έχουν πληρώσει και μάλιστα «ακριβά».

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΎΠΟΥ για τη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας


Σήμερα Τετάρτη 18 Ιουλίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο και τον Υφυπουργό κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, μετά από πρόσκληση του Υπουργείου.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έκανε αναφορά σε όλα τα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης και ζήτησε από τον Υπουργό να αναλάβει πρωτοβουλίες και να δώσει λύσεις.
Συγκεκριμένα, τέθηκε το πλαίσιο αιτημάτων στους εξής άξονες:

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Ανακοίνωση της ΔΟΕ για την αξιολόγηση


Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
Με αφορμή τις τοποθετήσεις σας κατά τη διάρκεια των προγραμματικών δηλώσεων της νέας Κυβέρνησης στη Βουλή και τις ειδικές αναφορές σας στο θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σας κάνει γνωστά τα ακόλουθα:

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

«Οχι» της Ευρωβουλής στην ACTA!

Συντριπτικό ήταν το «όχι» των Ευρωβουλευτών στην αμφιλεγόμενη συνθήκη ACTA για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας από τη διαδικτυακή πειρατεία και τα προϊόντα-«μαϊμού». 

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

το σχολείο που θέλεις

Ο δάσκαλος: Λοιπόν παιδιά είστε πλέον αρκετά μεγάλοι, γι’ αυτό και θα μιλήσουμε για το ίντερνετ. Έχετε προφίλ στο φέισμπουκ; Δεν έχετε; κακώς! Θα φτιάξουμε μαζί από ένα στον καθένα. Μην ξεχάσετε να βάλετε και όλους τους φίλους σας, τους γονείς, τα ξαδέρφια, τους παππούδες και τις γιαγιάδες σας να φτιάξουν και αυτοί από ένα. Και μην ξεχάσετε να κάνετε λάικ στη σελίδα της Κόκα-κόλα! Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επισκευάσουμε την κάτω αίθουσα και τη θεατρική σκηνή! Χτύπησε κουδούνι πάω να πιω μια ζίροου και σας προτείνω να κάνετε κι εσείς το ίδιο.