Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Ένωση Γονέων Δήμου Καλαμάτας: Αυθαίρετη ασφάλιση των μαθητών μας από ιδιωτική εταιρεία!


Πριν λίγες ημέρες ήρθαν και στα σχολεία του νομού μας,  όπως κι σε όλη την περιφέρεια Πελ/σου φάκελοι  από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πελοποννήσου. Έφτασαν λοιπόν στα σπίτια μας κάρτες από νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια, από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ανατέθηκε  στους εκπαιδευτικούς να μοιράσουν κάρτες ιδιωτικής ασφάλισης σε όλους τους μαθητές, λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων και  τη λήξη της ασφάλισης χωρίς μάλιστα να  έχει έρθει διευκρινιστικό έγγραφο από την αρμόδια υπηρεσία  τους..

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Ημέρα Μουσείων στ' Απεράθου

Ο Απεραθίτικος Πολιτιστικός Σύλλογος “Τα Φανάρια” και τα μουσεία της Απειράνθου Νάξου, Γεωλογικό, Εικαστικών Τεχνών, Λαογραφικό, Φυσικής Ιστορίας, σας καλούν στην Ημέρα των Μουσείων που διοργανώνουν την Παρασκευή 18 Μαΐου 2012. Ελεύθερη είσοδος σε όλα τα Μουσεία για όλους τους επισκέπτες. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα... 

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Είσπραξη συνδρομής μέσω ενιαίας αρχής πληρωμών

Ακολουθεί έγγραφο που μας απέστειλε η ΔΟΕ σχετικά με την πληρωμή της συνδρομής μέσω της ενιαίας αρχής πληρωμών.

Κάρτες μαθητικής ασφάλισης

Ακολουθεί έγγραφο του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης "Γιάννης Ρίτσος". ο ρόλος που μας επιφυλάσσουν είναι αυτός του εκπαιδευτικού - διαφημιστή των χορηγών του "δημόσιου" σχολείου.

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Το MEGA παραποιεί δήλωση Σόιμπλε

Τελειωμό δεν έχει η προπαγάνδα του Μega και η προσπάθεια τρομοκράτησης για να ψηφίσει ο κόσμος το αγαπημένο παιδί του Μπόμπολα, Βενιζέλο. Στο δελτίο των 8 παρουσίασε δηλώσεις του Γερμανού υπουργού οικονομικών κ. Σόιμπλε ότι ..

Βράβευση δημοτικού σχολείου Γλινάδου

Πολλά συγχαρητήρια στις εκλεκτές συναδέλφους μας καθώς και στους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού σχολείου Γλινάδου Νάξου για τη βράβευσή τους στο 19ο πανελλήνιο διαγωνισμό μαθητικών εφημερίδων που διοργανώνουν "τα νέα".

Κρίση είναι... θα περάσει! vol6

Όταν είδα τον τελευταίο λογαριασμό του ρεύματος έπαψα να έχω φοβία για το σκοτάδι...