Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Το παραμύθι των Γερμανών που μας πληρώνουν

Δείτε το ρεπορτάζ της Γερμανικής κρατικής τηλεόρασης (κανάλι 1, ARD) , για τα κέρδη της Γερμανίας από τα τοκογλυφικά δάνεια της Ελλάδας...

Εικόνες ζωγραφικής για το Πάσχα

Στον ακόλουθο σύνδεσμο που μας έστειλε συνάδελφος στη σελίδα μας στο facebook, μπορεί κανείς να βρει διάφορες εκτυπώσιμες εικόνες για τη Μεγάλη Εβδομάδα και την Ανάσταση.

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Από την παρέλαση στη Χώρα της Νάξου

Στη σημερινή παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στη Χώρα της Νάξου βρέθηκε και αντιπροσωπεία του συλλόγου μας που σε συνεργασία με την τοπική ΕΛΜΕ κράτησε πανό διαμαρτυρίας που έγραφε "ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ αντί για υποταγή σε Ε.Ε. - Δ.Ν.Τ.". Παράλληλα πανό διαμαρτυρίας αναρτήθηκαν από το ΣΥΡΙΖΑ και την ανοιχτή συνέλευση Νάξου.
Ακολουθούν φωτογραφίες

25η Μαρτίου 1821

Χρόνια πολλά και καλή λευτεριά!

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Οι διαμαρτυρίες κατά των πολιτικών αμαυρώνουν την εθνική μας εορτή


Αυτο είναι το δεύτερο γκολ που τρώω. Για το πρώτο πατήστε εδώ

Η ημέρα της 25ης Μαρτίου είναι μέρα εθνικής επετείου. Δεν είναι μέρα για διαμαρτυρίες. Είναι η μέρα που αριστερόχειρες και δεξιόχειρες, ολυμπιακοί και παναθηναϊκοί, κρεατοφάγοι και χορτοφάγοι, όλοι μαζί γιορτάζουμε και δε διαμαρτυρόμαστε. Οφείλουμε ευγνωμοσύνη γι’ αυτούς που πολέμησαν  για την ελευθερία και για τα ιδανικά τους και αυτή εκφράζεται με το να μη διαμαρτυρόμαστε.
Ενωμένοι λοιπόν με την πολιτική μας ηγεσία, πρέπει να γιορτάσουμε όλοι μαζί την ιστορική αυτή στιγμή. Ας μην αμαυρώσουμε την επέτειο. Ας δείξουμε εμπιστοσύνη στους ηγέτες μας γιατί το γένος μας αν είναι  ενωμένο δεν πρόκειται ποτέ να πάει χαμένο.
Με αυτές τις σκέψεις στο μυαλό μου είπα να μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις πιο ένδοξες στιγμές στη ζωή των ηρώων μας, αυτών που ξέρουν εκεί που βρίσκονται ότι με το να μη διαμαρτυρόμαστε αλλά να γιορτάζουμε όλοι μαζί, οι θυσίες τους δεν πήγαν χαμένες.

Κρίση είναι... θα περάσει! vol2

10 χρόνων είναι το ευρώ και μας έχει βγάλει την πίστη...

Ημερίδα στη Νάξο για πρώτες βοήθειες σε χώρους εργασίας

Ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Νάξου, καλεί τα μέλη του να παρευρεθούν στην ημερίδα για την παροχή πρώτων βοηθειών στους χώρους εργασίας και την κοινότητα, που θα γίνει το Σάββατο 24 Μαρτίου στις 11:00 στο Δημοτικό Θέατρο "Ι. Καμπανέλλης.Την ημερίδα διοργανώνει το προσωπικό του Γ.Ν - Κ.Υ Ναξου σε συνεργασία με το Δήμο Νάξου & Μικρών Κυκλάδων.