Η άρνησή μας στην αξιολόγηση δεν είναι συντεχνιακό αίτημα, δεν είναι μόνο αντίσταση στον αυταρχισμό και τη ζοφερή πραγματικότητα που καθημερινά διαμορφώνεται, πρέπει να είναι και η επιστημονική μας θέση και με τέτοιους όρους τεκμηριωμένη.
Ακολουθεί η τοποθέτηση του προέδρου παιδαγωγικού τμήματος του ΑΠΘ Γιώργου Γρόλλου στην εκδήλωση του συλλόγου εκπαιδευτικών Αβθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης με θέμα "Κριτική προσέγγιση στο σχολείο του 21ου αιώνα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθύνης: Τα σχόλια που αναρτώνται δεν εκφράζουν σε καμία περίπτωση τους διαχειριστές του ιστολογίου και το ΔΣ του συλλόγου. Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται αμέσως μόλις γίνουν αντιληπτά από τους διαχειριστές.