Το
Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει την υπερήφανη στάση του συναδέλφου Κωνσταντίνου
Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014
Στην Ικαρία...
Απόψε, 19/11/2014, έγινε η συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου με τις προϊστάμενες όλων των νηπιαγωγείων της Ικαρίας, οι οποίες κλήθηκαν από τη Σχολική Σύμβουλο Προσχολικής Αγωγής κα. Μοσχοβάκη να στείλουν στοιχεία (portfolio) για την ατομική τους αξιολόγηση.
Οι προϊστάμενες/οι Νηπιαγωγείων είναι οι πρώτοι 5.573 εκπαιδευτικοί, στις οποίες επιχειρείται να εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση. Παρόλο ότι δεν περιλαμβάνονταν στη λίστα των αξιολογητών-στελεχών και δεν αξιολογούν, ωστόσο καλούνται τώρα να αξιολογηθούν. Το ΥΠΑΙΘ με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να εισάγει στην αξιολόγηση έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι προϊστάμενες του 1ου και του 2ου Νηπιαγωγείου Αγίου Κηρύκου, του 1ου και του 2ου Νηπιαγωγείου Ραχών, του Νηπιαγωγείου Ευδήλου και του Νηπιαγωγείου Καραβοστάμου.
Οι συναδέλφισσες καλύπτονται πλήρως από την απεργία-αποχή από κάθε αξιολογικό έργο για την εφαρμογή των συλλογικών αποφάσεων του Συλλόγου και του κλάδου για μπλοκάρισμα της αξιολόγησης.
Η συζήτηση κατέληξε σε ομόφωνη απόφαση συμμετοχής στην απεργία-αποχή και τη μη υλοποίηση κανενός βήματος της αξιολογικής διαδικασίας.
Όταν κληθούν σε συνεντεύξεις ή συναντήσεις σχετικές με την αξιολόγηση, οι συναδέλφισσες θα υλοποιήσουν την απεργία-αποχή και ο Σύλλογος θα κηρύξει στάση εργασίας, ώστε όλοι μαζί να ματαιώσουμε συλλογικά και αυτό το βήμα.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας
Φώτης Μαντζώρος Βάσω Κοτζαμαρλή
Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας
Φώτης Μαντζώρος Βάσω Κοτζαμαρλή
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς
της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να συμμετέχουν μαζικά και δυναμικά στη Γενική Απεργία ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ στις 27 Νοεμβρίου.
Είναι
κορυφαίας σημασίας το να αποτελέσει η
απεργία αυτή τον καταλύτη για την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών Κυβέρνησης
και Τρόικας καθώς και των σχεδιασμών για την εφαρμογή νέων, ακόμη πιο αντιδραστικών μέτρων στο αμέσως επόμενο
χρονικό διάστημα. Η ακραία λιτότητα, η συρρίκνωση μισθών (με εργαλείο το «νέο
μισθολόγιο» που σχεδιάζουν), συντάξεων και των κοινωνικών δικαιωμάτων της
Υγείας, της Παιδείας και της Κοινωνικής Ασφάλισης, η βαθιά ανθρωπιστική κρίση, η ανεργία,
η φτώχεια, οι απολύσεις, οι φοροεπιδρομές καθώς η διάλυση των εργασιακών
σχέσεων με τον, ολοένα αυξανόμενο, αυταρχισμό και περιορισμό της
συνδικαλιστικής ελευθερίας και δράσης πρέπει να βρουν απέναντί τους ενωμένο και αποφασισμένο τον κόσμο της εργασίας.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συμμετέχει στην απεργία
της 27ης Νοεμβρίου προτάσσοντας το πλαίσιο αιτημάτων του Κλάδου :
Χαιρετισμός- Κάλεσμα
|
Θέμα: Χαιρετισμός-
Κάλεσμα
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Έπειτα από
τις εκλογές της Γενικής Συνέλευσης του
Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πάρου- Αντιπάρου
«ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΟΣ» της 5ης Νοεμβρίου 2014 , η σύνθεση του
νεοεκλεχθέντος Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Αϊβάζογλου Σάντρα
Αντιπρόεδρος: Αντωνίου Έλενα
Γραμματέας: Μιχαήλ Φωτεινή
Ταμίας: Ράπτης Θάνος
Μέλη: Κεδράς Πέτρος
Μπαζάνη Έφη
Τσαρτσαφλής
Χρήστος
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο χαιρετίζει τους
Συλλόγους Εκπαιδευτικών των Κυκλάδων και καλεί σε συμπόρευση για την
αντιμετώπιση των προβλημάτων που ταλανίζουν τον κλάδο μας και συνδιεκδίκηση
μιας καλύτερης παιδείας. Για οτιδήποτε επικοινωνήστε μαζί μας στα παραπάνω
τηλέφωνα ή στο mail
του Συλλόγου μας.
Ευχόμαστε δύναμη και ενότητα.
|
Στην Πάτρα...
Σύσσωμος ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Πάτρας ακύρωσε τις συναντήσεις των Διευθυντών και προϊσταμένων τριών εκπαιδευτικών περιφερειών με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τους Συμβούλους για την αξιολόγηση. Συγκεκριμένα την Τρίτη 18-11-2014 δεν πραγματοποιήθηκαν μετά από κινητοποίηση του Συλλόγου οι 3 συναντήσεις εργασίας της προαξιολογικής διαδικασίας, όπως προβλέπεται από το ΠΔ 152, που αφορούσαν συνολικά 29 διευθυντών πολυθεσίων σχολείων, 9 ολιγοθεσίων δημοτικών και 49 προϊσταμένων νηπιαγωγείων. Δε συμμετείχε κανείς στην συνάντηση εργασίας. Μετά την άρνηση του Δ/ντή Εκπ/σης Αχαΐας να ακυρώσει και τις υπόλοιπες συναντήσεις εργασίας ο Σύλλογος Πάτρας κήρυξε για την Τετάρτη και Πέμπτη ξανά στάσεις εργασίας και κινητοποίηση μπροστά από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ τον αγώνα!
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Στο πλαίσιο εφαρμογής
της αξιολόγησης – χειραγώγησης, Διευθυντές Εκπαίδευσης και Σχολικοί Σύμβουλοι
σε όλη την Ελλάδα καλούν τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, προϊσταμένους
–ες ολιγοθέσιων σχολείων και νηπιαγωγείων σε ενημερωτικές συναντήσεις.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
καλύπτει με την απόφασή του για απεργία – αποχή όλους τους παραπάνω συναδέλφους
ώστε να μην συμμετέχουν στις συναντήσεις αυτές.
Οι συνάδελφοι παραμένουν
στις σχολικές τους μονάδες εκτελώντας κανονικά τα καθήκοντά τους και αφού
συμμετέχουν στην απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης δεν
είναι υποχρεωμένοι να παρευρεθούν στις συναντήσεις και δε διατρέχουν κίνδυνο
πειθαρχικών κυρώσεων (σύμφωνα και με την άποψη της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.
κας. Τσίπρα).
Οι τοπικοί Σύλλογοι (ή
όπου είναι απαραίτητο η Δ.Ο.Ε.) μπορούν να κηρύσσουν στάσεις εργασίας ώστε να
καλύπτουν και τους υπόλοιπους συναδέλφους ώστε να συμμετέχουν σε συγκεντρώσεις
διαμαρτυρίας που αποφασίζουν.
Ανακοίνωση του συλλόγου για την αξιολόγηση
Υπενθυμίζουμε στους/ στις συναδέλφους διευθυντές και προϊστάμενους ότι τόσο η ΑΔΕΔΥ όσο και η ΔΟΕ έχουν κηρύξει απεργία - αποχή από κάθε διαδικασία που αφορά την αξιολόγηση και την Α.Ε.Ε. από 2-11-2014 μέχρι και 23-12-2014.
«δε θέλω να βρω κανένα μπελά. Είναι εντολή και πρέπει να υπακούσω»
Η απεργία - αποχή τους καλύπτει, δε διατρέχουν κανένα πειθαρχικό κίνδυνο με το να μην συμμετέχουν στην όποια διαδικασία αξιολόγησης. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρακράτησης χρημάτων αφού εκτελούν πλήρως το εκπαιδευτικό τους έργο και όλα τους τα καθήκοντα ως εκπαιδευτικοί. Απέχουν μόνο από τις διαδικασίες φάρσα που υλοποιεί σε καθεστώς νομικά έωλο το Ι.Ε.Π. (Από την ανακοίνωση της ΔΟΕ)
«Έλα μωρέ , ένα κλικ θα κάνεις μόνο… Μια ηλεκτρονική υπογραφή…»
Συνάδελφοι ένα κλικ είναι που όμως προχωράει τα σχέδιά τους για την αξιολόγηση, για αυτή τη βόμβα που θέλουν να στα θεμέλια της δημόσιας παιδείας.
Μην τους κάνεις κλικ. Κάν’ τους delete και block!
«ναι αλλά θα βελτιώσω το μισθό μου. Ξέρεις τι δύσκολα που τα βγάζω πέρα;»
- Η αξιολόγηση έχει προκαθοριστεί: από όσους εκπαιδευτικούς «αξιολογηθούν» θετικά μόνο ένα ποσοστό θα περνάει στον επόμενο βαθμό (το 100% από τον ΣΤ΄ στον Ε΄ βαθμό, το 90% από τον Ε΄ στον Δ΄, το 80% από τον Δ΄ στον Γ΄, το 70% από τον Γ΄ στον Β΄, το 30% από τον Β΄ στον Α΄, νόμος 4024/11, άρθρο 7 παρ. 6).
- Αυτό το ποσοστό όμως είναι το ανώτερο. Στην πραγματικότητα ο Υπουργός Οικονομικών θα αποφασίζει ποιο θα είναι το ποσοστό και θα το «μειώνει ανάλογα με τις δημοσιονομικές δυνατότητες» (νόμος 4024/11, άρθρο 7, παρ. 6).
- Ακόμα, όμως, και αν όλ’ αυτά τα εμπόδια τα ξεπεράσεις, καμία βαθμολογική – μισθολογική βελτίωση δεν θα έχεις. Σύμφωνα με το νόμο 4263/14 (μεσοπρόθεσμο), μέχρι το 2016 η βαθμολογική ωρίμανση είναι «παγωμένη». Μετά δε το 2016, αυτή θα γίνεται σταδιακά για μια τριετία, μέχρι το 2018, αν δεν υπάρξει βέβαια κάποιο νέο μεσοπρόθεσμο μέχρι τότε, με βάση τις κατευθύνσεις Κυβέρνησης – ΕΕ - ΔΝΤ (Τρόικας).
- Εξωφρενική είναι επίσης και η παρ. 4 του άρθρου 8 του νόμου 4024/11, που προβλέπει ότι ο εκπαιδευτικός που κρίνεται αρνητικά «τιμωρείται» και δεν έχει δικαίωμα να διεκδικήσει την προαγωγή του τα επόμενα δύο χρόνια.
- Ετοιμάζουν νέες υποψηφιότητες για διαθεσιμότητες – απολύσεις. Ο εκπαιδευτικός «ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται ….. στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο ….. μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό» (άρθρο 95 του νόμου 3528/2007).
- Από την άλλη μεριά, γνωρίζουμε πολύ καλά τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης για νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο,που θα σφαγιάζει ακόμα περισσότερο τους μισθούς, στη λογική της σύγκλισης με τον ιδιωτικό τομέα. (Από την ανακοίνωση της ΔΟΕ)
απέχουμε από κάθε διαδικασία αξιολόγησης συμμετέχοντας στην Απεργία – Αποχή που κήρυξε η ΔΟΕ και δεν προβαίνουμε στην επιβεβαίωση στοιχείων στην πλατφόρμα αξιολόγησης.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...