Σας υπενθυμίζουμε ότι τη Δευτέρα στις 7μ.μ. στο 3ο δημοτικό πρόκειται να πραγματοποιηθεί δεύτερη επαναληπτική έκτακτη γενική συνέλευση. Σύμφωνα με τα άρθρα 26 και 28 του καταστατικού του συλλόγου μας για να βρίσκεται η συνέλευση σε απαρτία είναι αρκετή η παρουσία του 1/5 των οικονομικά τακτοποιημένων μελών του συλλόγου. Για να παρθεί απόφαση όμως απαιτείται η πλειοψηφία των 3/4 των παρόντων μελών και όχι του 1/2 σύν 1.
Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013
Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013
Ποσοστά απεργίας στη 48ωρη της ΑΔΕΔΥ
Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταφέραμε να συγκεντρώσουμε την πρώτη μέρα το ποσοστό της απεργίας κυμάνθηκε στο 30% για το νησί της Νάξου ενώ δεν υπήρχε συμμετοχή από τα άλλα νησιά του συλλόγου μας. Τη δεύτερη μέρα 5% για τη Νάξο και 9% για τα υπόλοιπα νησιά.
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013
Πρόσκληση σε έκτακτη γενική συνέλευση
Σας καλούμε σε έκτακτη γενική συνέλευση σύμφωνα με την υπ.αριθμ. 175 απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ "το πρωί της Τετάρτης 25 Σεπτεμβρίου (δεύτερη μέρα της 48ωρης απεργίας)"
στις 10:00 στο χώρο έξω από το τρίτο δημοτικό Νάξου.
Σε περίπτωση έλλειψης απαρτίας η επαναληπτική γ.σ. θα γίνει την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στις 19:00 και σε περίπτωση νέας έλλειψης απαρτίας τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου στις 19:00
Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ
Ο αγώνας διαρκείας που ξεκίνησαν όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο ενάντια
στις μνημονιακές πολιτικές -πολιτικές που διαλύουν τις Δημόσιες
και Κοινωνικές Υπηρεσίες, καταργούν τα εργασιακά δικαιώματα και οδηγούν στην
απόλυση και την ανεργία τους εργαζόμενους- συνεχίζεται με νέες κινητοποιήσεις για δεύτερη συνεχή εβδομάδα.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., μετά τη
μεγάλη επιτυχία της 48ωρης Απεργίας και των Απεργιακών Συγκεντρώσεων της
προηγούμενης εβδομάδας, συνεχίζει
τον αγώνα με νέα 48ωρη Απεργία, αύριο και μεθαύριο, 24 και 25 Σεπτεμβρίου.
Σήμερα που
οι σχεδιασμοί Κυβέρνησης και Τρόικας για
νέες απολύσεις εργαζομένων στο Δημόσιο Τομέα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και
θίγουν το σύνολο των χώρων του Δημοσίου, σήμερα που η Κυβέρνηση εμμένει στην
εφαρμογή του πιο ανελέητου σχεδίου αποσάθρωσης εργασιακών, μισθολογικών,
ασφαλιστικών-συνταξιοδοτικών, συλλογικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, η ανάγκη ανατροπής αυτής της πολιτικής
εκφράζεται μέσα από τη μαζική και δυναμική συμμετοχή ολόκληρης της ελληνικής
κοινωνίας στους αγώνες.
Απεργιακή συγκέντρωση
Αύριο Τρίτη, ημέρα πανεργατικής απεργίας, συγκέντρωση στις 11 στο Λύκειο Νάξου μαζί με τους καθηγητές και πορεία στην παραλία
Να είμαστε εκεί!
ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΟΙΚΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΗΣ 22-9-2013
Το
Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη σημερινή ανοιχτή συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε κατά τη
διάρκεια της Ολομέλειας των Προέδρων κι αφού έλαβε υπόψη του τις αποφάσεις και
τις απόψεις που κατατέθηκαν αλλά και την ασφυκτική κατάσταση που έχουν
δημιουργήσει στην εκπαίδευση οι αντιεκπαιδευτικές ενέργειες της πολιτικής
ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και του διοικητικού μηχανισμού, αποφάσισε τα παρακάτω:
Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013
Ποσοστά συμμετοχής στην απεργία
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν το ποσοστό της απεργίας ανήλθε στο 48% την Τετάρτη και 34% την Πέμπτη για το νησί της Νάξου. Σε Αμοργό και Μικρές Κυκλάδες δεν υπήρχε συμμετοχή.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...