Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταφέραμε να συγκεντρώσουμε την πρώτη μέρα το ποσοστό της απεργίας κυμάνθηκε στο 30% για το νησί της Νάξου ενώ δεν υπήρχε συμμετοχή από τα άλλα νησιά του συλλόγου μας. Τη δεύτερη μέρα 5% για τη Νάξο και 9% για τα υπόλοιπα νησιά.
Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013
Πρόσκληση σε έκτακτη γενική συνέλευση
Σας καλούμε σε έκτακτη γενική συνέλευση σύμφωνα με την υπ.αριθμ. 175 απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ "το πρωί της Τετάρτης 25 Σεπτεμβρίου (δεύτερη μέρα της 48ωρης απεργίας)"
στις 10:00 στο χώρο έξω από το τρίτο δημοτικό Νάξου.
Σε περίπτωση έλλειψης απαρτίας η επαναληπτική γ.σ. θα γίνει την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στις 19:00 και σε περίπτωση νέας έλλειψης απαρτίας τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου στις 19:00
Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ
Ο αγώνας διαρκείας που ξεκίνησαν όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο ενάντια
στις μνημονιακές πολιτικές -πολιτικές που διαλύουν τις Δημόσιες
και Κοινωνικές Υπηρεσίες, καταργούν τα εργασιακά δικαιώματα και οδηγούν στην
απόλυση και την ανεργία τους εργαζόμενους- συνεχίζεται με νέες κινητοποιήσεις για δεύτερη συνεχή εβδομάδα.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., μετά τη
μεγάλη επιτυχία της 48ωρης Απεργίας και των Απεργιακών Συγκεντρώσεων της
προηγούμενης εβδομάδας, συνεχίζει
τον αγώνα με νέα 48ωρη Απεργία, αύριο και μεθαύριο, 24 και 25 Σεπτεμβρίου.
Σήμερα που
οι σχεδιασμοί Κυβέρνησης και Τρόικας για
νέες απολύσεις εργαζομένων στο Δημόσιο Τομέα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και
θίγουν το σύνολο των χώρων του Δημοσίου, σήμερα που η Κυβέρνηση εμμένει στην
εφαρμογή του πιο ανελέητου σχεδίου αποσάθρωσης εργασιακών, μισθολογικών,
ασφαλιστικών-συνταξιοδοτικών, συλλογικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, η ανάγκη ανατροπής αυτής της πολιτικής
εκφράζεται μέσα από τη μαζική και δυναμική συμμετοχή ολόκληρης της ελληνικής
κοινωνίας στους αγώνες.
Απεργιακή συγκέντρωση
Αύριο Τρίτη, ημέρα πανεργατικής απεργίας, συγκέντρωση στις 11 στο Λύκειο Νάξου μαζί με τους καθηγητές και πορεία στην παραλία
Να είμαστε εκεί!
ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΟΙΚΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΗΣ 22-9-2013
Το
Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη σημερινή ανοιχτή συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε κατά τη
διάρκεια της Ολομέλειας των Προέδρων κι αφού έλαβε υπόψη του τις αποφάσεις και
τις απόψεις που κατατέθηκαν αλλά και την ασφυκτική κατάσταση που έχουν
δημιουργήσει στην εκπαίδευση οι αντιεκπαιδευτικές ενέργειες της πολιτικής
ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και του διοικητικού μηχανισμού, αποφάσισε τα παρακάτω:
Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013
Ποσοστά συμμετοχής στην απεργία
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν το ποσοστό της απεργίας ανήλθε στο 48% την Τετάρτη και 34% την Πέμπτη για το νησί της Νάξου. Σε Αμοργό και Μικρές Κυκλάδες δεν υπήρχε συμμετοχή.
Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013
Ανοιχτή επιστολή της ΔΟΕ προς γονείς
Αγαπητοί γονείς,
Εμείς οι εκπαιδευτικοί των
παιδιών σας με την έναρξη της σχολικής χρονιάς νιώθουμε την ανάγκη να
επικοινωνήσουμε μαζί σας και να μοιραστούμε την αγωνία μας για τη Δημόσια και Δωρεάν εκπαίδευση που καθημερινά
βρίσκεται στο στόχαστρο βίαιων περικοπών, συρρίκνωσης, υποβάθμισης και
απαξίωσης.
Δυστυχώς, βιώνουμε πρωτοφανείς καταστάσεις στη δυσκολότερη χρονιά
μεταπολιτευτικά.
Οι άδικες μνημονιακές πολιτικές της ισοπέδωσης
και της αναλγησίας κατακερματίζουν
ότι κερδήθηκε με σκληρούς αγώνες τα τελευταία 100 χρόνια.
Το ζείτε εσείς οι ίδιοι
καθημερινά.
Οι μισθοί έχουν μεταβληθεί σε προνοιακά
επιδόματα,
γύρω μας υπάρχουν 1,5 εκατομμύριο άνεργοι,
η ακρίβεια καλπάζει ανεξέλεγκτα, το ίδιο και η κερδοσκοπία. Στον ιδιωτικό τομέα κυριαρχούν οι αυθαιρεσίες του εργοδότη και στο δημόσιο υπάρχουν
απολύσεις και τεράστιο κύμα φυγής. Η κοινωνική συνοχή ολοένα και χάνεται.
Στρεφόμαστε ο ένας ενάντια στον άλλο αντί ν’ αγωνιζόμαστε όλοι μαζί.
Ακόμα και η εκπαίδευση, που όλοι οι «υπεύθυνοι»
δεσμεύονταν ότι δε θα γίνει θύμα των περικοπών, κυριολεκτικά έχει εγκαταλειφθεί
στην τύχη της.
Είναι η πρώτη φορά στη μεταπολεμική Ελλάδα
που δεν πραγματοποιήθηκε ούτε ένας
μόνιμος διορισμός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ενώ συνταξιοδοτήθηκαν δυο
χιλιάδες (2.000) εκπαιδευτικοί. Οχτώ χιλιάδες (8.000) συνάδελφοί μας
αναπληρωτές που εργάστηκαν πέρσι θα προστεθούν στις ουρές της ανεργίας. Σκεφτείτε
τον αντίκτυπο των παραπάνω στην ποιότητα της εκπαίδευσης.
Αντί τα παιδιά μας να γίνονται λιγότερα στις
τάξεις και να αυξάνεται η ποιότητα του μαθήματος γίνονται πιο πολλά με όλα τα
προβλήματα που αυτό συνεπάγεται. Τα πολυπληθή τμήματα θα είναι πλέον ο κανόνας
και όχι η εξαίρεση.
Η
σχολική χρονιά ξεκινά με τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και αμέτρητες ώρες
μαθημάτων χάνονται.
Ο
θεσμός του Ολοήμερου Σχολείου οδηγείται στην απόλυτη απαξίωση. Οι δάσκαλοι, που
είναι απαραίτητοι για τη μελέτη και προετοιμασία των μαθητών, μετακινούνται στο πρωινό
πρόγραμμα για να γίνει εξοικονόμηση προσωπικού. Το τι αντικείμενα θα
διδάσκονται τα παιδιά στο ολοήμερο δεν εξαρτάται από το τι έχουν ανάγκη, αλλά
από το ποιοι εκπαιδευτικοί «περισσεύουν».
Μπορεί
φέτος η πολιτεία να πέτυχε(!) να στείλει τα σχολικά βιβλία έγκαιρα στις τάξεις
– όπως συμβαίνει σε κάθε χώρα του πολιτισμένου κόσμου – αλλά μια σειρά άλλων
προβλημάτων με κυρίαρχο την υποχρηματοδότηση των σχολείων, την
έλλειψη υποστηρικτικών δομών (ενισχυτική διδασκαλία, τάξεις υποδοχής), την
υπολειτουργία των Ειδικών Σχολείων αλλά και τις ελλείψεις στο βοηθητικό
προσωπικό (απουσία καθαριστριών, σχολικών φυλάκων και τροχονόμων) βάζουν
εμπόδια στην ομαλή έναρξη και λειτουργία των σχολείων.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...