Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013
Τρίτη 12 Μαρτίου 2013
Ανακοίνωση της ΔΟΕ
Με αφορμή το με αρ.πρωτ.
5291/6.3.2013 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας που αφορά στη συμπλήρωση του
ερωτηματολογίου στο πλαίσιο έρευνας για το Νέο Σχολείο το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
δηλώνει:
Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013
Το μακρύ τους … και το κοντό τους …
Ακολουθεί η κοινή ανακοίνωση των συλλόγων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κυκλάδων με αφορμή τη νέα στήλη του survey που αφορά στη χωρητικότητα των αιθουσών.
Το Υπ. Παιδείας
ζητάει από τους διευθυντές στο μέσο της πλέον απαιτητικής και ταραχώδους
σχολικής χρονιάς της τελευταίας πενταετίας να συμπληρώσουν στο survey μια νέα και
ύποπτη στήλη. Δίπλα από το πεδίο στο
οποίο αναφέρεται ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη πρέπει ο/η διευθυντής/ντρια ή
ο/η προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας να αναγράψει κατ΄ εκτίμηση πόσους μαθητές χωράει η κάθε αίθουσα!!! Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι
η συμπλήρωση αυτής της στήλης είναι υποχρεωτική
για να αποδεχτεί το survey την ανανέωση των στοιχείων.
Αφαίρεση αμιαντοσκεπών στη Χώρα Νάξου.
Ακολουθεί επιστολή που στάλθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες και που συνυπογράφουν διάφοροι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων σχολείων της Χωρας Νάξου, καθώς επίσης και ο σύλλογός μας. Η επιστολή αφορά στην απομάκρυνση των αμιαντοσκεπών που βρίσκονται κοντά στα σχολεία μας.
ΘΕΜΑ : Αφαίρεση αμιαντοσκεπών
στη Χώρα Νάξου.
Ύστερα από συνάντηση των Δ.Σ. των
κάτωθι υπογραφόντων συλλόγων κρίνουμε απολύτως αναγκαίο να τεθεί ως επείγον το
θέμα της ύπαρξης αμιαντοσκεπών στο κτήριο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χώρας
Νάξου καθώς και στο κτήριο της αποθήκης του ΚΕΠΠΥΕΛ Νάξου που βρίσκεται δίπλα
στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Χώρας Νάξου. Θέτουμε ως επιτακτικό το αίτημά μας για
άμεση και ασφαλή απομάκρυνση και αντικατάσταση
των αμιαντοσκεπών αυτών. Στο παρελθόν οι σύλλογοι γονέων του 2ου και του
3ου Δημοτικού Σχολείου Χώρας Νάξου έχουν γνωστοποιήσει το πρόβλημα στις
αρμόδιες αρχές, με επιστολές τους ζητώντας αντικατάσταση των αμιαντοσκεπών,
χωρίς όμως να λάβουν επίσημη απάντηση και κυρίως χωρίς να δοθεί καμία λύση.
Σάββατο 2 Μαρτίου 2013
Δελτίο τύπου για τη συνάντηση ΔΟΕ και ΟΛΜΕ
Συναντήθηκαν σήμερα 27/2/2013 στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. στην Αθήνα τα Δ.Σ.
της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε.
Συζητήθηκαν οι κοινοί τρόποι δράσης των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών ενάντια
στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για την προωθούμενη αξιολόγηση των
εκπαιδευτικών και το νέο πειθαρχικό δίκαιο.
Συμφωνήθηκε να αναπτυχθούν μια σειρά δράσεις στην εκπαίδευση (ενημέρωση πολιτικών
κομμάτων, εκπαιδευτικών και κοινωνίας) και να οργανωθούν κοινές αγωνιστικές
κινητοποιήσεις με στόχο να μην περάσουν αλλά και να ακυρωθούν στην πράξη τα σχέδια της Κυβέρνησης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...
