Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Καλές γιορτές!

Το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου δασκάλων Νάξου, Αμοργού και μικρών Κυκλάδων σας εύχεται
Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2013

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Ομαδικά εισιτήρια

Δυστυχώς δεν συγκεντρώθηκε ο απαιτούμενος αριθμός για ομαδικά εισιτήρια, όμως ας το έχουν στο νου τους οι συνάδελφοι που μένουν εκτός Νάξου, για να επιχειρηθεί εκ νέου στις διακοπές του Πάσχα.
-Όου! Κοίτα αγάπη μου! Κάποιοι πτωχοί που ταξιδεύουν κατάστρωμα!

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Εθελοντική αιμοδοσία


Περί μεσοπρόθεσμου

Από το γειτονικό μας σύλλογο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Πάρου - Αντιπάρου "ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΟΣ":

Προς:
τη Δ.Ο.Ε.,
τα δημοτικά σχολεία Πάρου - Αντιπάρου
την Πανκυκλαδική:
(σύλλογος εκπ/κών Α΄βάθμιας εκπ/σης Σύρου- Τήνου- Μυκόνου
 σύλλογος εκπ/κών Α΄βάθμιας εκπ/σης Άνδρου- Κέας- Κύθνου- Σερίφου
σύλλογος εκπ/κών Α΄βάθμιας εκπ/σης Θήρας- Ίου- Θηρασιάς- Σικίνου-
Ανάφης- Φολεγάνδρου
 σύλλογος εκπ/κών Α΄βάθμιας εκπ/σης Νάξου- Μικρών Κυκλάδων) ,
τη διεύθυνση πρωτοβάθμιας Ν. Κυκλάδων,

Κοινοποίηση: alfavita
esos

Πάρος, 11/12/2012
Α.Π.  15


Θέμα: Περί μεσοπρόθεσμου

Με την ψήφιση του Μνημονίου Νο3-ν.4093/2012 (μεσοπρόθεσμο), εγκρίθηκε νέο κύμα μείωσης μισθών, κλοπής συντάξεων, ξεπουλήματος της Δημόσιας περιουσίας, κατάργησης κοινωνικών αγαθών, καταστρατήγησης δημοκρατικών ελευθεριών, έντασης της καταστολής.
Η ΤΡΟΪΚΑ απαίτησε απολύσεις στο Ελληνικό Δημόσιο και παρά την αντισυνταγματικότητα των απαιτήσεών της, προκειμένου να “σωθούμε για 3η φορά” τις πήρε.
Το κύμα απολύσεων ξεκινάει με 800 “επίορκους” ,προσχηματικά και για να χρυσώσει το χάπι, με τους de facto “κακούς”, για να φτάσει ως το τέλος του '12 σε 2000 απολύσεις “προσληφθέντων χωρίς ΑΣΕΠ”(βισματούχους τάχα). Συνολικά, ωστόσο, προβλέπονται 150.000 αποχωρήσεις δημοσίων υπαλλήλων ως το 2015. Οι 25.000 από αυτούς θα πρέπει να φύγουν μέχρι το τέλος του 2013, ενώ από το '13 κι έπειτα θα απολύονται 5000 εργαζόμενοι κάθε 3μήνες (περίπου 1700 άτομα κάθε μήνα).
Οποιαδήποτε ανώνυμη καταγγελία μπορεί να οδηγήσει σε  αυτοδίκαιη αργία, αφού βασικό χαρακτηριστικό του νόμου σε αυτό το ζήτημα είναι ότι δεν ισχύει το “ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου” αλλά τίθεσαι σε αυτοδίκαιη αργία μόνο από το κατηγορητήριο.

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Συμβολική πρωτοβουλία Π.Ο.Ε.Δ., Δ.Ο.Ε. για τη στήριξη μαθητών Σχολείων που αντιμετωπίζουν πρόβλημα υποσιτισμού.


Συναδέφισσες, συνάδελφοι
Τα φαινόμενα υποσιτισμού μαθητών, ως αποτέλεσμα των ασκούμενων πολιτικών περικοπών και λιτότητας της Κυβέρνησης και της Τρόικα, πολλαπλασιάζονται καθημερινά. Τα φαινόμενα αυτά παίρνουν δραματική μορφή σε σχολεία όπου φοιτούν παιδιά λαϊκών οικογενειών και οικονομικών μεταναστών. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με διακριτικότητα έθεσε και θέτει το θέμα στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από το Δεκέμβρη του 2011 έως και σήμερα, αναζητώντας λύση όχι στη λογική του εθελοντισμού, της εκκλησίας και των φιλανθρωπικών οργανώσεων αλλά στη θεσμική συνολική αντιμετώπισή του από τη συντεταγμένη πολιτεία. Δυστυχώς οι μέχρι τώρα ανακοινώσεις και δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου είτε παραμένουν στα χαρτιά είτε παραπέμπουν την αντιμετώπισή του στην ελεήμονα διάθεση των φορέων.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θέλοντας να αποδείξει ότι η αντιμετώπιση του προβλήματος  είναι θέμα πολιτικής βούλησης και αποδεχόμενο την προσφορά του ποσού των 30.000 € που συγκεντρώθηκε, για το σκοπό αυτό, από τους συναδέλφους Κύπριους εκπαιδευτικούς με πρωτοβουλία της Παγκύπριας Οργάνωσης Ελλήνων Δασκάλων (Π.Ο.Ε.Δ.) αποφάσισε τα εξής: