Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΟΕ με αφορμή τα ερωτηματολόγια του υπουργείου για την αξιολόγηση. 

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
            Με αφορμή την ανακοίνωση από την πλευρά του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. του «ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει κατ αρχήν τα εξής:     
Θεωρεί  απαράδεκτη την τακτική του Υπουργείου Παιδείας άλλα να λέει και να δεσμεύεται στις συναντήσεις με τη Δ.Ο.Ε. (18/7/2012 και 10/9/2012) και άλλα τελικά να πράττει. Δυστυχώς το Υπουργείο προσεγγίζει τα εκπαιδευτικά πράγματα μόνο με ποσοτικούς δείκτες και μόνο οι οικονομικές περικοπές ενδιαφέρουν αυτούς που παίρνουν ασταμάτητα νέα μέτρα.
Για το ζήτημα του ερωτηματολογίου το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει τα εξής:     

Περί των ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση Το Υπουργείο Πενίας προωθεί το μονόλογο των προθύμων


     Σύλλογος ΠΕ "Ο Αριστοτέλης"                                                                                                                    Αθήνα, 1 - 10 - 2012
Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών  Π.Ε.,  Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α΄ ΠΥΣΠΕ, Συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής

Με απύθμενο θράσος το υπουργείο Πενίας και ο Υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος καλεί τους εκπαιδευτικούς να διατυπώσουν ανώνυμα τις απόψεις τους για την αξιολόγηση για να συνεισφέρουν, όπως υποκριτικά δηλώνει, στις βασικές αρχές της αξιολόγησης.
 
Δηλώνουμε κατηγορηματικά τα εξής:
 

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

O ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΙΜΑΙΡΑ ΤΟΥ

Κάτω από έναν απέραντο γκρίζο ουρανό, σε μια μεγάλη σκονισμένη πεδιάδα, χωρίς δρόμους, χωρίς χλόη, δίχως ένα γαϊδουράγκαθο, δίχως μια τσουκνίδα, συνάντησα πολλούς ανθρώπους που περπατούσαν σκυφτοί. Ο καθένας κουβαλούσε στη πλάτη του μια πελώρια Χίμαιρα, βαριά σαν ένα σακί αλεύρι ή κάρβουνο, ή σαν τον εξοπλισμό ενός Ρωμαίου στρατιώτη του πεζικού.

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Μήπως η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, δυστυχώς, δε δικαιούται δια να ομιλεί; του Θανάση Παπαβασιλείου


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Μήπως η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, δυστυχώς, δε δικαιούται δια να ομιλεί;
Η τραγική οικονομική κατάσταση των περισσότερων Ελλήνων εκπαιδευτικών είναι γνωστή σε όλους αυτούς που έχουν κάποια σχέση με τον κλάδο σήμερα. Κοινός τόπος είναι επίσης και η μιζέρια που χαρακτηρίζει το σύνολο των δασκάλων και των καθηγητών. Εδώ και χρόνια ήμασταν το ανέκδοτο σε αρκετές συζητήσεις που είχαν σαν θέμα την κακομοιριά και την τσιγκουνιά των διάφορων επαγγελματικών κλάδων.
Ευτυχώς στην πορεία αρκετά άτομα και μερικές ομάδες περήφανων εκπαιδευτικών, κατάφεραν με αγώνες και την καθημερινή αξιοπρεπή στάση τους, στους χώρους εργασίας και στην κοινωνία γενικότερα, να αποτινάξουν το χαρακτηρισμό «δασκαλάκος» που μας συνόδευε ως προσφώνηση σε όλα τα καφενεία της χώρας τις τελευταίες δεκαετίες.

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Εργασιακά δικαιώματα Εκπαιδευτικών Π.Ε.


Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΟΕ για διάφορα εργασιακά θέματα όπως ωράριο, υπερωρίες, εφημερίες κτλ.

Συνάδελφοι,
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επικαιροποιεί την περσινή απόφασή του (αρ.πρωτ. 133/17-09-10) για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και σας καλεί να ενημερώσετε γι’ αυτό τους συναδέλφους των σχολείων σας.

Συγκεκριμένα:

1.  Ωράριο Εκπαιδευτικών

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Παράταση υποβολής υποψηφιοτήτων για τις εκλογές για την ανάδειξη αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΚΥΣΠΕ)


Το Υπουργείο Παιδείας με την Φ.350/29/109704/Δ1 απόφασή του παρατείνει το χρόνο υποβολής υποψηφιοτήτων για τις εκλογές αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων μέχρι τις 28/9/2012. Μετά από αυτό σας ενημερώνουμε για τα εξής:
1. Οι υποψηφιότητες για τα ΑΠΥΣΠΕ και το  ΚΥΣΠΕ πρέπει να υποβληθούν στη Δ.Ο.Ε. μέχρι την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012, ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ώρα 12:00 π.μ., προκειμένου να διαβιβαστούν στις 28/9/2012 στους περιφερειακούς Δ/ντές και στο Γ. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας.
2. Οι υποψηφιότητες για τα ΠΥΣΠΕ πρέπει να υποβληθούν στους τοπικούς συλλόγους, μέχρι την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012, προκειμένου αυτοί να τις διαβιβάσουν στους Δ/ντές Εκπαίδευσης, το αργότερο μέχρι 28/9/2012 (αν υπάρχουν πολλοί Σύλλογοι στο Νομό, τη διαδικασία  διεκπεραιώνει ο  μεγαλύτερος Σύλλογος της περιοχής).

Από τη Δ.Ο.Ε.