Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Θέμα: Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΚΥΣΠΕ)



Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Συνάδελφοι

            Σύμφωνα με το Π.Δ. 1/2003, άρθρο 19 οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ-ΚΥΣΠΕ) διεξάγονται την πρώτη εργάσιμη Τετάρτη του μηνός Νοεμβρίου, κάθε δεύτερου έτους.
            Φέτος οι εκλογές θα γίνουν την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012. Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις ορίζεται η 20η Σεπτεμβρίου 2012.
            Ύστερα από τα παραπάνω σας ενημερώνουμε για τα εξής:
1. Οι υποψηφιότητες για τα ΑΠΥΣΠΕ και το  ΚΥΣΠΕ πρέπει να υποβληθούν στη Δ.Ο.Ε. μέχρι την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012, ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ώρα 15:00 π.μ., προκειμένου να διαβιβαστούν στις 20/9/2012 στους περιφερειακούς Δ/ντές και στο Γ. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας.
2. Οι υποψηφιότητες για τα ΠΥΣΠΕ πρέπει να υποβληθούν στους τοπικούς συλλόγους, μέχρι την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012, προκειμένου αυτοί να τις διαβιβάσουν στους Δ/ντές Εκπαίδευσης, το αργότερο μέχρι 20/9/2012 (αν υπάρχουν πολλοί Σύλλογοι στο Νομό, τη διαδικασία  διεκπεραιώνει ο  μεγαλύτερος Σύλλογος της περιοχής).
3. Σας στέλνουμε υπόδειγμα αίτησης υποψηφιότητας, η οποία περιλαμβάνει τα στοιχεία που πρέπει οπωσδήποτε να συμπληρωθούν.

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012


24ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 12 του Σεπτέμβρη 2012 για την εξαθλίωση των νέων εκπαιδευτικών


Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνεδρίασή του, στις 8 Αυγούστου 2012, αφού έλαβε υπόψη:
·        την ατελείωτη λαίλαπα μέτρων που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση,  εξαθλιώνουν τους εκπαιδευτικούς και εξοντώνουν οικονομικά – ιδιαίτερα - τους νέους συναδέλφους μας, οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να ζήσουν με μισθούς πείνας της τάξης των  570 ευρώ το μήνα, μακριά από τον τόπο κατοικίας τους και τις οικογένειές τους, σε διαφορετικό μέρος κάθε χρόνο,
·        το «μηδενικό» αριθμό μόνιμων διορισμών,
·        τις ελάχιστες πιστώσεις για διορισμό αναπληρωτών.
Αποφασίζει την πραγματοποίηση  τριήμερου αγωνιστικών δράσεων με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ως εξής:

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Όρκος


Με ένα καταπληκτικό βίντεο, 1650 περίπου γιατροί από όλη την Ισπανία καλούν τους γιατρούς όλου του κόσμου να αντιδράσουν στις νεοφιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις που προωθούνται στην υγεία και να εξακολουθήσουν να παρέχουν τις φροντίδες τους σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους.

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

H σωτηρία ανέφικτη αν δεν υπάρξει «δίκη»


Tου Χρηστου Γιανναρα
Tο να παίζει κανείς με την ψυχολογία των πολιτών, τον φόβο, τον ενδεχόμενο πανικό, την ελπίδα ή τον απελπισμό τους, το να τολμάει τέτοιον σαδισμό από καιροσκοπικό συμφέρον ή από ανεύθυνη επιπολαιότητα, είναι αδίκημα ποινικό. Tο προβλέπει ο Ποινικός Kώδικας (άρθρο 191) και το προσδιορίζει ως «διασπορά ψευδών ειδήσεων».

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

ανακοίνωση της ΔΟΕ σχετικά με την κατάργηση της δυνατότητας ελεύθερης εισόδου των εκπ/κών σε Αρχαιολογικούς χώρους, Μουσεία και Ιστορικά Μνημεία


Κύριε  Υπουργέ,
Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ
            Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Πολιτισμού της Υπηρεσιακής Κυβέρνησης (ΦΕΚ 1945, τεύχος Β΄, 15 Ιουνίου 2012) που δημοσιεύτηκε λίγο πριν τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, καταργήθηκε η δυνατότητα ελεύθερης εισόδου των εκπαιδευτικών σε Αρχαιολογικούς χώρους, Μουσεία και Ιστορικά Μνημεία.
            Η απόφαση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά αντιεκπαιδευτικών λογικών και αποδεικνύει ότι υπάρχει ακόμα μεγάλος δρόμος μέχρι να αντιληφθούν κάποιοι από τους έχοντες την αρμοδιότητα και την ευθύνη, πως η Παιδεία και ο Πολιτισμός έχουν άμεση σχέση και ταύτιση.
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ζητά να ανακαλέσετε άμεσα αυτή την απαράδεκτη απόφαση και να κατοχυρώσετε τη δυνατότητα ελεύθερης εισόδου των εκπαιδευτικών στους Αρχαιολογικούς χώρους, τα Μουσεία και τα Ιστορικά Μνημεία, όχι απλά ως ένα δείγμα κατανόησης της άμεσης σχέσης Πολιτισμού και Παιδείας αλλά και ως συμβολής στην αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.