Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012


ανοιχτή συζήτηση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της Δημόσιας Παιδείας


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητοί γονείς, οι εκπαιδευτικοί της Νάξου
(ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΔΑΣΚΑΛΩΝ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΕΛΜΕ ΝΟΤ. ΚΥΚΛΑΔΩΝ)
σας καλούν ΤΕΤΑΡΤΗ 15/02/2012 στις 18:00
στο Αμφιθέατρο του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ 
σε ανοιχτή συζήτηση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της Δημόσιας Παιδείας
που προκύπτουν από την κρίση, όπως:
-Συγχωνεύσεις σχολείων
-Ελλείψεις βιβλίων –υλικού
-  Ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού
-Περικοπές δαπανών από τη Σχολική Επιτροπή (θέρμανση, αναλώσιμα..)

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ,ΛΥΝΟΥΜΕ

Ανακοίνωση Παρεμβάσεων Π.Ε. για δανειακή


Τούτες τις μέρες ο άνεμος μας κυνηγάει…

Ενημερωτικά σημειώματα υπερωριών


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΝΑΞΟΥ

 Ταχ. Δ/νση: Χώρα Νάξου
Ταχ. Κώδ.: 84300
Πληροφορίες: Σακελλαρίου Στυλιανός
Email: cleardotteachersofnaxos@gmail.com
 Τηλ& fax. 2285061754
Νάξος, 9 Φεβρουαρίου 2012

Αριθ. πρωτ.: 9 





Προς Δ/νση Π.Ε. Ν. Κυκλάδων
Οικονομικό τμήμα



Θέμα: «Ενημερωτικά σημειώματα υπερωριών»

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Μην έρθεις στη συνέλευση αν:


Δελτίο τύπου της ΑΔΕΔΥ


Εικοσιτετράωρη (24ωρη) Γενική Απεργία πραγματοποιούν αύριο, Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012, οι δύο τριτοβάθμιες Συνδικαλιστικές Οργανώσεις, Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και Γ.Σ.Ε.Ε., -μπροστά στη λαίλαπα των νέων μέτρων που προωθούν Συγκυβέρνηση και Τρόικα- και καλούν σε διαμαρτυρία στο Σύνταγμα.

24ωρη απεργιακή κινητοποίηση 7/2/2012


Αρ. Πρωτ:707
ΕΠΕΙΓΟΝ
Αθήνα 6/2/2012

Προς
1.Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2.Μ.Μ.Ε.



24ωρη απεργιακή κινητοποίηση 7/2/2012

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σας καλεί να πάρετε μαζικά μέρος στην αυριανή (7/2/2012) 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξαν εκτάκτως ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ, λόγω των νέων μέτρων που αποφάσισαν  ΤΡΟΪΚΑ και ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, σε βάρος των εργαζομένων του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα (απολύσεις στο Δημόσιο, μείωση συντάξεων, μείωση κατώτατου μισθού, κλπ.).

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ
 ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ
 ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
Κεντρική απεργιακή συγκέντρωση, ώρα 11:00 π.μ. στο Σύνταγμα.

Η προγραμματισμένη για αύριο δίωρη στάση εργασίας και παράσταση διαμαρτυρίας στον ΕΟΠΥΥ θα γίνει σε χρόνο που θα σας ανακοινωθεί.