Το «Ελλάδα...είμαι σε δύσκολη θέση» είναι ένα ντοκιμαντέρ κοινωνικό-πολιτικό, μεγάλου μήκους, με σκηνοθέτη τον Σεραφείμ Ντούσια, μεταπτυχιακό φοιτητή του National Film and Television School της Αγγλίας. Η ομάδα παραγωγής αυτού του ντοκιμαντέρ συντελείται από νέους με πείρα στην παραγωγή οπτικοακουστικών έργων.
Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012
Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012
Κάτω τα χέρια από τον Αρχηγό μου!
Του Χαριδημου Κ. Τσουκα*
Το ύφος του δεν ήταν μόνο κλαψιάρικο, ως συνήθως· αυτή τη φορά είχε και κάτι το αγοραίο, το ελαφρώς μάγκικο. Κούνησε το κεφάλι, χαμογέλασε αυτάρεσκα και δήλωσε με στόμφο, σε ασύντακτα ελληνικά:
Σήματα οδήγησης, τραγούδια για το αυτοκίνητο κ.ά.
Ο παρακάτω σύνδεσμος είναι αφιερωμένος σε συνάδελφο που ασχολείται στην ευέλικτη ζώνη με τον Κ.Ο.Κ. Ελπίζουμε να φανεί χρήσιμος και σε άλλους εκπαιδευτικούς.
Μισθολογικές διευκρινίσεις από τη ΔΟΕ
Αν και είναι δύσκολο να μπορέσουμε να βγάλουμε άκρη για τα μισθολογικά μας ωστόσο μπορείτε να κάνετε μια προσπάθεια να δείτε τις διευκρινίσεις του ειδικού συνεργάτη της ΔΟΕ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...

