Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012
Όλο το χωριό κέρδισε στη λοτταρία εκτός του Κώστα Μητσοτάκη!
Να γελάσει και λίγο το πικραμένο μας αχείλι! Μη λέτε ότι ανεβάζουμε στο μπλογκ μόνο μίζερες ειδήσεις!
Τον λένε Κώστα Μητσοτάκη. Είναι Έλληνας που ζει σε ένα χωριό της Ισπανίας. Έγινε διάσημος χωρίς να το θέλει, μόνο και μόνο για την ατυχία του. Και φυσικά γιατί η ατυχία του αυτή συνδυάστηκε αμέσως με το ονοματεπώνυμό του όπως γράφουν σήμερα οι New York Times!
http://www.nytimes.com/imagepages/2012/02/01/world/SPAIN-3.html
http://www.nytimes.com/imagepages/2012/02/01/world/SPAIN-3.html
Νομοθετική επιβολή (sic)
Για να βλέπουμε ότι το θράσος τους δεν τους επιτρέπει να κρατούν ούτε τα προσχήματα αλλά να αποκαλύπτουν απροκάλυπτα το προσωπείο τους.
Επιστολή αρχιεπισκόπου στον Παπαδήμο
Τα ακούνε τελικά μέχρι και από εκεί που δεν το περιμένουν. Παρ' όλα αυτά πολλοί από εμας έχουν την ψευδαίσθηση και ακόμα ελπίζουν στην "κυβέρνησή" μας.λ Ακολουθεί επιστολή του αρχιεπισκόπου προς το Λουκά Παπαδήμο. Οι υπογραμμίσεις δικές μου.
Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012
Ενημέρωση για την έκτακτη γενική συνέλευση
Το
Σάββατο 28 Ιανουαρίου
πραγματοποιήθηκε στο 3ο
Δημοτικό σχολείο Νάξου η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Δασκάλων και Νηπιαγωγών
Νάξου Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων. Στα αρνητικά της συνέλευσης καταγράφεται
η έλλειψη απαρτίας, όμως στα θετικά η
μεγάλη συμμέτοχη των εκπαιδευτικών και μάλιστα όλων των ηλικιών. Σχεδόν 70 μέλη παρόντα, που δηλώνει την αγωνία
του κλάδου για τα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί μέχρι τώρα στο χώρο της εκπαίδευσης,
αλλά και αυτά που σύντομα θα εφαρμόσει η κυβερνητική συμμαχία και τα οποία οδηγούν
στην οικονομική ανέχεια εκπαιδευτικούς
και δημόσια παιδεία.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή κατά
την οποία απονεμήθηκε αναμνηστική πλακέτα
στην κ. Πόπη Ελευθερίου, η οποία υπηρέτησε
επί 35 έτη τους εκπαιδευτικούς του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Νάξου, τιμώντας την για την προσφορά και το έργο της .
Μετά το τέλος της συνέλευσης ακολούθησε
η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας
.
Αξιολόγηση: Η «δολοφονική» επιδίωξη του «νέου σχολείου»
Το «νέο σχολείο» που προετοιμάζουν είναι φθηνό ,ευέλικτο, αγοραίο, ιεραρχικό και αυταρχικό. Όλες αυτές τις ιδιότητες του σχολείου στεγάζονται κάτω από μια γενικότερη αντίληψη: διάλυση του δημόσιου και δωρεάν σχολείου.
Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012
Το ποίημα που αναγνώστηκε για την κυρία Ποπη
Ακολουθεί το ποίημα που διαβάστηκε στην κοπή της πίτας για την κυρία Πόπη. Το έγραψε η συνταξιούχος νηπιαγωγός κυρία Ελένη Ελευθερίου - Πολυκρέτη και μας το έστειλε με την παράκληση να το διαβάσουμε κατά την παράδοση της τιμητικής πλακέτας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...
