Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θήρας εδώ και δύο
χρόνια έχει θέσει το αίτημα προς την ΔΠΕ Κυκλάδων, προς το αρμόδιο τμήμα του
Υπουργείου Παιδείας και προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου,
οι αναπληρωτές που προσλαμβάνονται στο νομό Κυκλάδων κατά την διαδικασία ανάληψης υπηρεσίας να μην
μεταβαίνουν στο νησί της Σύρου, επισημαίνοντας τα προβλήματα λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν
στις Κυκλάδες (νησιωτικότητα, δυσβάσταχτο οικονομικό κόστος, κακή έως και
ανύπαρκτη συγκοινωνία με τα υπόλοιπα νησιά πλην του Πειραιά και των γειτονικών
νησιών) εις τρόπον ώστε να αποφεύγουν όλη αυτή την άσκοπη ταλαιπωρία και να μην
χάνουν ούτε ένα μεροκάματο, ούτε μία μέρα προϋπηρεσίας επειδή δεν μπορούν να
παρουσιάζονται από την πρώτη μέρα στην Σύρο, παραθέτοντας μάλιστα συγκεκριμένους
τρόπους διευθέτησης του θέματος εντός του πλαισίου του νόμου.
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014
Αίτημα χορήγησης άδειας Γενικών Συνελεύσεων
Κύριε
Υφυπουργέ,
Επανερχόμαστε
στο αίτημά μας επισημαίνοντας ότι από την εφαρμογή του Ν. 1264/82 και μετά,
στις πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών, για την
πραγματοποίηση των Τακτικών Γενικών Συνελεύσεών τους, χορηγούνται δύο (2) ημέρες
άδεια, (μια κατά τους μήνες Οκτώβριο - Νοέμβριο και μια κατά τους μήνες Μάιο -
Ιούνιο).
Έχουν
γίνει γνωστά στην Ομοσπονδία μας ερωτήματα Διευθυντών Εκπαίδευσης προς το ΥΠΑΙΘ με τα οποία ζητούν από την
πολιτική ηγεσία να απαντήσει στο αν θα πρέπει να χορηγήσουν στους Συλλόγους
Π.Ε. την άδεια αυτή.
Σας καλούμε, με βάση την πάγια πρακτική που εφαρμόζεται όλα αυτά τα χρόνια, να συνεχίσετε να εγκρίνετε τη χορήγηση
άδειας στους Διδασκαλικούς Συλλόγους της Χώρας, προκειμένου να πραγματοποιήσουν
τις Τακτικές Γενικές τους Συνελεύσεις σεβόμενος τις δημοκρατικές και συλλογικές
διαδικασίες μας.
Αξιολόγηση – χειραγώγηση. Συνεχίσουμε και εντείνουμε τον αγώνα, λέμε ΟΧΙ στον αυταρχισμό της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ
Σε
όλη τη διάρκεια της περσινής συνδικαλιστικής χρονιάς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με όλες
τις ενέργειες και τις αποφάσεις του κινήθηκε στην κατεύθυνση της ανάδειξης της
αντίθεσης του Κλάδου των εκπαιδευτικών στην επιχειρούμενη εφαρμογή της
αξιολόγησης που
χειραγωγεί, κατηγοριοποιεί σχολεία και εκπαιδευτικούς και οδηγεί στη
μισθολογική – βαθμολογική καθήλωση και τις απολύσεις. Μέσα από μια σειρά
κειμένων υπογραφών, απεργιακών κινητοποιήσεων, ενεργειών άρνησης υλοποίησης των
εντολών εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης ο Κλάδος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αντιστάθηκε
δυναμικά και απάντησε με τη στάση του στις μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Η νέα πολιτική ηγεσία, παρά τις προσδοκίες που προσπάθησε
να καλλιεργήσει για την υιοθέτηση πολιτικής διαλόγου και συναίνεσης, πολύ γρήγορα αποκάλυψε τις προθέσεις της
που δεν είναι άλλες από τη συνέχιση της εφαρμογής της ίδιας αντιπαιδαγωγικής –
αντιεπιστημονικής αξιολόγησης που υπηρετεί αποκλειστικά τη «λογική» της
«αξιολόγησης» ως εργαλείο μισθολογικής- βαθμολογικής στασιμότητας και
απολύσεων.
Σε όλο αυτό το χρονικό
διάστημα το ζήτημα της αξιολόγησης με την ίδια ακριβώς μεθόδευση απασχόλησε τον
ευρύτερο δημόσιο τομέα. Οι αποφάσεις του
Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ για απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της
αξιολόγησης έρχονται να ενισχύσουν σημαντικά τη στρατηγική της Δ.Ο.Ε. και
να θωρακίσουν τους εκπαιδευτικούς που στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς
καλούνται να καταθέσουν τους φακέλους τους ώστε να αξιολογηθούν.
Η τελευταία απόφαση (21-8-2014) του Γ.Σ. της
ΑΔΕΔΥ σε ότι αφορά την εκπαίδευση αναφέρει ότι «το Γ.Σ. με
ψήφους 45 Υπέρ και 20 παρόντες αποδέχθηκε την εισήγηση της Εκτελεστικής
Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και με απόλυτη πλειοψηφία ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ την προκήρυξη Απεργίας – Αποχής από όλες τις
διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών,
αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε
διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε
υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13,
ν. 3848/10, ν. 3679/10)…η απεργία θα
εκκινήσει την 30η Αυγούστου 2014 έπειτα, δηλαδή, από την πάροδο τεσσάρων
εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση εξωδίκου δηλώσεως της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στα
αρμόδια Υπουργεία, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και λοιπές υπηρεσίες, δια
της οποίας γνωστοποιούνται το περιεχόμενο της αποφάσεως αυτής και τα αιτήματα
της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ενώ σε περίπτωση μη ικανοποίησης αυτών θα συνεχιστεί μέχρι τη
λήξη της διαδικασίας αξιολόγησης...»
Ιδιαίτερη σημασία έχει
το γεγονός ότι η προσπάθεια της
κυβέρνησης να χαρακτηρίσει τις αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ παράνομες και καταχρηστικές
και να επιτύχει την έκδοση δικαστικής απόφασης που να επιβάλλει την αναστολή
εφαρμογής τους έπεσε στο κενό
αποτυγχάνοντας παταγωδώς. Τόσο η
2395/2014 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών όσο και η πιο πρόσφατη
4843/2014 απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Αθηνών δικαίωσαν πανηγυρικά την
ΑΔΕΔΥ.
Η
νέα σχολική χρονιά που ξεκινά θα χαρακτηριστεί από την προσπάθεια της πολιτικής
ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ να
επιβάλλει την αξιολόγηση – χειραγώγηση. Ήδη
μέσα στο καλοκαίρι κλήθηκαν Περιφερειακοί Διευθυντές, Διευθυντές Εκπαίδευσης
και Σχολικοί Σύμβουλοι να υποβάλουν φάκελο αξιολόγησής τους. Στις επόμενες
ημέρες, σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΥΠΑΙΘ, το ίδιο θα κληθούν να κάνουν, σε
πρώτη φάση, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια όσοι
εκπαιδευτικοί το επιθυμούν.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πιστό στη μέχρι τώρα πορεία του και
ενισχυμένο από τις αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ καλεί
τους συναδέλφους να αρνηθούν να υλοποιήσουν τους ολέθριους, για τη δημόσια
εκπαίδευση, σχεδιασμούς της πολιτικής ηγεσία του ΥΠΑΙΘ. Τους καλεί να μείνουν συνεπείς στο δρόμο που όλοι μαζί
χαράξαμε με την ακύρωση στην πράξη – ευτελισμό της διαδικασίας της Α.Ε.Ε. αλλά
και της δυναμικής στάσης αποχής των Διευθυντών των σχολικών μονάδων από τις
επιμορφώσεις για την αξιολόγηση.
Τους καλεί να μην υποβάλουν φακέλους για την
αξιολόγησή τους ώστε
να ακυρώσουν τις προσπάθειες του ΥΠΑΙΘ
για την επιβολή της αξιολόγησης των ποσοστώσεων και των απολύσεων. Οι αποφάσεις της Δ.Ο.Ε. και της ΑΔΕΔΥ
παρέχουν πλήρη κάλυψη. Δεν έχουμε τίποτε να φοβηθούμε. Η απάντηση μας
πρέπει να είναι δυναμική και η άρνηση ηχηρή.
Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα το Δ.Σ.
της Δ.Ο.Ε. με σειρά περιφερειακών συσκέψεων που ξεκινούν από τη Θεσσαλονίκη
στις 6 Σεπτεμβρίου αλλά και μέσα από την πραγματοποίηση Γενικών Συνελεύσεων και
Ολομέλειας Προέδρων, σε συντονισμό με την ΟΛΜΕ, θα συγκεκριμενοποιήσει όλα τα
αγωνιστικά βήματα τόσο για την ακύρωση της προσπάθειας εφαρμογής της
αξιολόγησης όσο και του συνόλου της πολιτικής που οδηγεί στη διάλυση της
δημόσιας εκπαίδευσης.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ
ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ
Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014
Ο αγώνας για την ακύρωση στην πράξη της Α.Ε.Ε. συνεχίζεται
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., από την πρώτη στιγμή που η
πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, με μονομερείς ενέργειες και με παντελή απουσία
ουσιαστικού διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα, αποφάσισε να επιβάλει τη
διαδικασία της ΑΕΕ της σχολικής μονάδας
σε σύνδεση με την ατομική αξιολόγηση, στάθηκε ξεκάθαρα απέναντί της και
με σειρά αποφάσεων και ενεργειών στόχευσε
και στοχεύει στην ακύρωση της επιχείρησης χειραγώγησης του κλάδου των
εκπαιδευτικών. Δεν ακολούθησε τον παραδοσιακό και «εύκολο» συνδικαλιστικά
δρόμο της απόφασης για κάλεσμα των συναδέλφων «να μην πειθαρχήσουν». Δεν τον
ακολούθησε τόσο από άποψη για τον τρόπο λειτουργίας των συνδικαλιστικών οργάνων
όσο και με για το λόγο ότι ανάλογες ενέργειες άλλων οργάνων, δίχως να είναι
αυτή η πρόθεσή τους, δεν απέτρεψαν τη δρομολόγηση των διαδικασιών της ΑΕΕ από
πολύ νωρίς.
Κυριακή 1 Ιουνίου 2014
ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ 83ης Γενικής Συνέλευσης 22 - 24 Ιουνίου 2014
Η
αδιέξοδη πολιτική που από το 2010, με πρόσχημα τη σωτηρία της χώρας, εφαρμόζουν
οι ελληνικές κυβερνήσεις κατ’ εντολή της
Τρόικα (Δ.Ν.Τ., Ε.Κ.Τ., Ε.Ε.), έχει δημιουργήσει συνθήκες απελπισίας για
τους εργαζόμενους.
Τακτική γενική συνέλευση
σας καλούμε σε επαναληπτική τακτική γενική συνέλευση την Τρίτη 3 Ιουνίου και ώρα 18:00 στο 3ο δημοτικό σχολείο Χώρας Νάξου.
Τα θέματα ημερήσιας διάταξης της συνέλευσης είναι:
Δευτέρα 26 Μαΐου 2014
Κινητοποίηση ενάντια στη διημερίδα για την αξιολόγηση
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΝΑΞΟΥ,
ΑΜΟΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Νάξος, 23/05/2014
Θέμα: Κινητοποίηση ενάντια στη διημερίδα για την
αξιολόγηση
Ο αναπληρωτής Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης
Κυκλάδων, συνειδητά επιχειρεί, ύστερα και από την επιμορφωτική συνάντηση που
προσπάθησε να ολοκληρώσει στη Σαντορίνη με θέμα «Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης»
(τη δεύτερη ημέρα το πρόγραμμα της διημερίδας δεν πραγματοποιήθηκε ύστερα από κινητοποίηση
των συναδέλφων) να φέρει προ τετελεσμένων τους διευθυντές, τους εκπαιδευτικούς και
τις σχολικές μονάδες, ανακοινώνοντας «εσπευσμένα» την πραγματοποίηση διημερίδων
για την ΑΕΕ σε χρονική στιγμή που η έγκαιρη ενημέρωση των παιδιών, των γονέων και
των εκπαιδευτικών είναι σε πολλά σχολεία αδύνατη.
Άραγε, δε γνωρίζει ο κύριος διευθυντής Εκπαίδευσης
ότι με την τακτική του αυτή διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία πολλών σχολείων ή
αυτό θα ισχύσει μόνο όταν συνάδελφοι θα θελήσουν να ασκήσουν το συνδικαλιστικό
τους δικαίωμα για 3ωρη στάση εργασίας;
Παράλληλα, ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας, παραμερίζοντας
την ιδιότητά του ως εκπαιδευτικού και πρώην συνδικαλιστή, αδιαφορεί για τις
κινητοποιήσεις του κλάδου και την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας για
την επιχειρούμενη αξιολόγηση και καλεί να παρευρεθούμε στη διημερίδα που
διοργανώνει ο ίδιος για την ΑΕΕ.
Στο κάλεσμα αυτό του διευθυντή Εκπαίδευσης, ο
σύλλογός μας απαντά:
·
Κανείς διευθυντής να μην παρευρεθεί στη
διημερίδα του αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης.
·
Ενεργοποιούμε στις 27 και στις 28 Μαΐου την
πάγια 48ωρη απεργία που έχει κηρύξει η ΔΟΕ για τους διευθυντές των σχολικών
μονάδων με το Α.Π. 866/21-05-2014
έγγραφό της, σε όσες περιοχές πραγματοποιείται η σχετική διημερίδα.
·
Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας την Τρίτη
27/05 (από τη ΔΟΕ) και την Τετάρτη 28/05 (από το σύλλογό μας) από 08:00 – 11:00
για όλους τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να πραγματοποιήσουμε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας
έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου και να ματαιώσουμε με τη στάση
μας την πραγματοποίηση της διημερίδας.
Όλοι
την Τρίτη 27/05 και την Τετάρτη 28/05 στις 08:00
έξω
από το 3ο Δημ. Σχολείο Νάξου
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)