Η
αδιέξοδη πολιτική που από το 2010, με πρόσχημα τη σωτηρία της χώρας, εφαρμόζουν
οι ελληνικές κυβερνήσεις κατ’ εντολή της
Τρόικα (Δ.Ν.Τ., Ε.Κ.Τ., Ε.Ε.), έχει δημιουργήσει συνθήκες απελπισίας για
τους εργαζόμενους.
Κυριακή 1 Ιουνίου 2014
Τακτική γενική συνέλευση
σας καλούμε σε επαναληπτική τακτική γενική συνέλευση την Τρίτη 3 Ιουνίου και ώρα 18:00 στο 3ο δημοτικό σχολείο Χώρας Νάξου.
Τα θέματα ημερήσιας διάταξης της συνέλευσης είναι:
Δευτέρα 26 Μαΐου 2014
Κινητοποίηση ενάντια στη διημερίδα για την αξιολόγηση
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΝΑΞΟΥ,
ΑΜΟΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Νάξος, 23/05/2014
Θέμα: Κινητοποίηση ενάντια στη διημερίδα για την
αξιολόγηση
Ο αναπληρωτής Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης
Κυκλάδων, συνειδητά επιχειρεί, ύστερα και από την επιμορφωτική συνάντηση που
προσπάθησε να ολοκληρώσει στη Σαντορίνη με θέμα «Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης»
(τη δεύτερη ημέρα το πρόγραμμα της διημερίδας δεν πραγματοποιήθηκε ύστερα από κινητοποίηση
των συναδέλφων) να φέρει προ τετελεσμένων τους διευθυντές, τους εκπαιδευτικούς και
τις σχολικές μονάδες, ανακοινώνοντας «εσπευσμένα» την πραγματοποίηση διημερίδων
για την ΑΕΕ σε χρονική στιγμή που η έγκαιρη ενημέρωση των παιδιών, των γονέων και
των εκπαιδευτικών είναι σε πολλά σχολεία αδύνατη.
Άραγε, δε γνωρίζει ο κύριος διευθυντής Εκπαίδευσης
ότι με την τακτική του αυτή διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία πολλών σχολείων ή
αυτό θα ισχύσει μόνο όταν συνάδελφοι θα θελήσουν να ασκήσουν το συνδικαλιστικό
τους δικαίωμα για 3ωρη στάση εργασίας;
Παράλληλα, ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας, παραμερίζοντας
την ιδιότητά του ως εκπαιδευτικού και πρώην συνδικαλιστή, αδιαφορεί για τις
κινητοποιήσεις του κλάδου και την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας για
την επιχειρούμενη αξιολόγηση και καλεί να παρευρεθούμε στη διημερίδα που
διοργανώνει ο ίδιος για την ΑΕΕ.
Στο κάλεσμα αυτό του διευθυντή Εκπαίδευσης, ο
σύλλογός μας απαντά:
·
Κανείς διευθυντής να μην παρευρεθεί στη
διημερίδα του αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης.
·
Ενεργοποιούμε στις 27 και στις 28 Μαΐου την
πάγια 48ωρη απεργία που έχει κηρύξει η ΔΟΕ για τους διευθυντές των σχολικών
μονάδων με το Α.Π. 866/21-05-2014
έγγραφό της, σε όσες περιοχές πραγματοποιείται η σχετική διημερίδα.
·
Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας την Τρίτη
27/05 (από τη ΔΟΕ) και την Τετάρτη 28/05 (από το σύλλογό μας) από 08:00 – 11:00
για όλους τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να πραγματοποιήσουμε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας
έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου και να ματαιώσουμε με τη στάση
μας την πραγματοποίηση της διημερίδας.
Όλοι
την Τρίτη 27/05 και την Τετάρτη 28/05 στις 08:00
έξω
από το 3ο Δημ. Σχολείο Νάξου
Τετάρτη 21 Μαΐου 2014
Κήρυξη 48ωρης απεργίας και 3ωρης στάσης εργασίας
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη του την
πραγματοποίηση διημερίδων στα «πλαίσια
υλοποίησης του προγράμματος Επιμόρφωσης Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης» που αφορά
τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων σε όλους τους νομούς της χώρας
αποφασίζει τα παρακάτω
Τρίτη 13 Μαΐου 2014
Κοινή ανακοίνωση των συλλόγων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ΕΛΜΕ στο Ν. Κυκλάδων
H περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου και οι
διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για ακόμη μια φορά,
προωθούν τον σύγχρονο επιθεωρητισμό. Με την απόφαση υπ. 4789/ 9-5-2014 του Δ.Σ του ΙΕΠ
ξεκινάει, από το Νότιο Αιγαίο και την Πελοπόννησο, ο νέος κύκλος των
επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους διευθυντές σχολικών μονάδων στο Π.Δ. για την
ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Μετά τα σεμινάρια παρωδία έξω από το
υπουργείο Παιδείας, με τη συνδρομή των ομάδων ΔΙΑΣ, την σκυτάλη παίρνουν τώρα
οι κατά τόπους διευθύνσεις με στόχο την υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής
πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.
Το
Π.Δ. για την ατομική αξιολόγηση είναι ένα μείγμα νεοφιλελεύθερων και
νεοσυντηρητικών εκπαιδευτικών συνταγών αγγλοσαξονικής έμπνευσης, που επιδιώκει
να συνδέσει την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με τη μισθολογική
καθήλωση, την εργασιακή επισφάλεια και τις απολύσεις. Το Π.Δ βασίζεται στον
ατομικισμό, τον ανταγωνισμό και τη διοικητική
αυθαιρεσία, καλλιεργεί την πειθάρχηση και την υποταγή, ενοχοποιώντας τον
εκπαιδευτικό για τις κοινωνικές και μορφωτικές συνέπειες της καπιταλιστικής
κρίσης.
Προωθείται το φθηνό σχολείο της αγοράς,
ένα σχολείο στο οποίο η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και των μαθητών
αντιμετωπίζονται ως εμπορεύματα και στερούνται δικαιωμάτων, ένα σχολείο όπου
κυριαρχεί η ανασφάλεια, ο ασφυκτικός έλεγχος της ελευθερίας της σκέψης, ο
φορμαλισμός, η αυτολογοκρισία, η αυθαιρεσία και η υποταγή στους εκάστοτε
ισχυρούς.
Από αυτή την άποψη, οι σύλλογοι Π.Ε και
οι ΕΛΜΕ που υπογράφουμε αυτή την ανακοίνωση δηλώνουμε ότι θα αγωνιστούμε να καταργήσουμε
στην πράξη την αξιολόγηση και θα ματαιώσουμε, με κάθε συνδικαλιστικό μέσο
(απεργία, στάσεις εργασίας), τα σεμινάρια της ντροπής.
·
Καλούμε τους συναδέλφους / ισσες διευθυντές / ντριες να μη
συμμετέχουν στη διαδικασία της “επιμόρφωσης” και να συνταχθούν με το
εκπαιδευτικό κίνημα.
·
Καλούμε όλους τους συναδέλφους / ισσες να συνεχίσουν τη μάχη
ενάντια στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση στην κατεύθυνση της ανατροπής του
σύγχρονου επιθεωρητισμού και της υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε ΘΗΡΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΪΡΗΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ Π. ΚΑΛΛΙΕΡΟΣ , ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΣΥΡΟΥ-ΤΗΝΟΥ-ΜΥΚΟΝΟΥ, ΣΥΛΛΛΟΓΟΣ Π.Ε ΝΑΞΟΥ-Μ.ΚΥΚΛΑΔΩΝ, Α ΕΛΜΕ ΚΥΚΑΔΩΝ – ΕΛΜΕ
ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ, ΕΛΜΕ ΘΗΡΑΣ , ΕΛΜΕ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Δευτέρα 12 Μαΐου 2014
Κήρυξη 48ωρης απεργίας και 3ωρης στάσης εργασίας στη Θήρα και την Ίο
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη του το
έγγραφο του Αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης Π.Ε. Ν. Κυκλάδων με το οποίο στα « πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Επιμόρφωσης
Στελεχών Εκπαίδευσης σε
θέματα αξιολόγησης-Μάρτιος-Απρίλιος
2014» καλεί τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων νήσου Θήρας και Ίου να
συμμετέχουν σε διημερίδα, τη Δευτέρα 12
και Τρίτη 13 Μαΐου 2014 αφού «έχουν
προετοιμαστεί διαβάζοντας το Π.Δ. 152/ 5-11-2013 για την αξιολόγηση»
αποφασίζει
τα παρακάτω
Σχετικά με το σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή
Το
νέο σχέδιο νόμου της Ειδικής Αγωγής δόθηκε στη δημοσιότητα τη Μ. Τετάρτη, 16
Απριλίου 2014, δίχως, για μια ακόμη φορά, να δοθεί επισήμως και εγκαίρως στο
Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε να αναπτυχθεί ο απαραίτητος γόνιμος διάλογος. Παρά αυτό το
γεγονός απευθυνθήκαμε στην πολιτική
ηγεσία ζητώντας την πραγματοποίηση συνάντησης ώστε να συζητηθεί αναλυτικά
το σχέδιο νόμου, με στόχο να μετουσιωθεί σε έναν νόμο πραγματικά χρήσιμο για
την Ειδική Αγωγή. Παράλληλα το Δ.Σ. της
Δ.Ο.Ε. έχει γίνει αποδέκτης προτάσεων από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς
κι έχει προχωρήσει και σε συναντήσεις με αρκετούς απ’ αυτούς. Κοινός τόπος όλων μας η ανησυχία ότι και
αυτός ο νόμος δεν πρόκειται να δώσει λύση στο βασικότερο πρόβλημα της
Ειδικής Αγωγής, τη δυνατότητα όλων των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
να αποκτήσουν πρόσβαση στη δημόσια εκπαίδευση εντασσόμενοι στο εκπαιδευτικό
σύστημα δίχως αποκλεισμούς και κατηγοριοποιήσεις.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...