Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014
Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014
ΑΣΚΗΣΗ ΠΙΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Έπειτα από την ενημέρωση που είχαμε από Δ.Σ.
Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε., διαπιστώνουμε ότι παρουσιάζεται, σε κάποιες περιοχές, το φαινόμενο άσκησης πιέσεων
από σχολικούς συμβούλους σε διευθυντές
σχολείων και προϊστάμενες νηπιαγωγείων, ώστε να αναφέρουν άμεσα τις ενέργειες
που έχουν πραγματοποιηθεί στις σχολικές μονάδες που διευθύνουν για την εφαρμογή
της αυτοαξιολόγησης, παρά το γεγονός ότι ούτε καν η σχετική εγκύκλιος δε θέτει
ασφυκτικά χρονικά περιθώρια.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει ότι η απάντηση που πρέπει να δίνεται σε
αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι δεν
έχουν συγκροτηθεί ομάδες εργασίας και δεν έχει υλοποιηθεί καμία φάση της
αυτοαξιολόγησης.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
ο πολύ
μεγάλος αριθμός υπογραφών που συγκεντρώνεται από τη Δ.Ο.Ε., τα μηνύματα της ακύρωσης των επιμορφωτικών σεμιναρίων καθώς και της καθολικής άρνησης των συλλόγων διδασκόντων
να προχωρήσουν στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας της αυτοαξιολόγησης,
είναι η δυναμική απάντηση των
εκπαιδευτικών σ’ αυτούς που θυσιάζουν τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας
στο βωμό της υλοποίησης μιας αδιέξοδης πολιτικής που θέλει κι άλλα κλειστά
σχολεία και τους εκπαιδευτικούς φοβισμένους υπό την απειλή της απόλυσης.
Συνεχίζουμε
δυναμικά, συμμετέχουμε ενεργά στις
κινητοποιήσεις, δράσεις και εκδηλώσεις που οργανώνουν τα Πρωτοβάθμια Σωματεία
και η Δ.Ο.Ε.
Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014
Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014
Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014
Εκδήλωση-προβολή ντοκυμανταίρ με θέμα: «Αντιφασιστικός αγώνας και ο εμφύλιος στην Ελλάδα»
Την τελευταία περίοδο ακούγεται συχνά ότι η ελληνική κοινωνία βαίνει ολοταχώς προς εμφυλιοπολεμική κατάσταση. Το αντιφασιστικό δίκτυο Νάξου διοργανώνει εκδήλωση με θέμα «Αντιφασιστικός αγώνας και ο εμφύλιος στην Ελλάδα» σε μια προσπάθεια να ζωντανέψει η συλλογική μνήμη για τον εμφύλιο κατά τη δεκαετία του ΄40. Θα προβληθούν δυο ντοκυμανταίρ για τα ιστορικά γεγονότα της εποχής, συνολικής διάρκειας λίγο περισσότερο από μια ώρα.
Ο εμφύλιος, τόσο στην Ελλάδα όσο και αλλού στην Ευρώπη, συνδέθηκε στενά με τον αντιφασιστικό αγώνα. Οι αγωνιστές στη βάση του Εθνικού Απελευθερωτικού Μετώπου στην πρώτη φάση του Αντάρτικου δεν στράφηκαν μόνο ενάντια στους φασίστες και ναζί εισβολείς αλλά και στους εθνικόφρονες συνεργάτες τους. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν μεγάλη γιατί στην πραγματικότητα συγκρούονταν δυο κόσμοι. Από τη μια ο κόσμος της βαρβαρότητας, του μίσους και της λατρείας του θανάτου. Από την άλλη ο κόσμος που επιδίωκε μια κοινωνία ισότητας, δικαιοσύνης και λευτεριάς.
Η εκδήλωση θα γίνει το Σάββατο 8 Φλεβάρη στις 7.00μμ στην πρώην Σχολή Ουρσουλινών, στο Κάστρο της Χώρας Νάξου.
Αντιφασιστικό Δίκτυο Νάξου
Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014
Κοινή ανακοίνωση των συλλόγων Π.Ε στις Κυκλάδες
Σχετικά με το έγγραφο του Περιφερειακού
Διευθυντή Νοτίου Αιγαίου «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού
Έργου»
Σχετικά με το έγγραφο που
απέστειλε στις 29-1-2013 ο Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου Αιγαίου στις
σχολικές μονάδες του νομού μας, με θέμα τις «Διαδικασίες Εφαρμογής της
Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου», έχουμε να επισημάνουμε τα εξής :
Σχετικά με το έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Νοτίου Αιγαίου «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου»
Σχετικά με το έγγραφο που απέστειλε στις 29-1-2013 ο Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου Αιγαίου στις σχολικές μονάδες της περιφέρειας, με θέμα τις «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει τα παρακάτω:
- Είναι σαφές από το ύφος του κειμένου ότι επιχειρείται η δημιουργία κλίματος φόβου ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς σε σχέση με το τι και πότε είναι υποχρεωμένοι να πράξουν ώστε να εφαρμοστεί η αυτοαξιολόγηση που οδηγεί στην αξιολόγηση - χειραγώγηση.
- Είναι απαράδεκτη η αναφορά του εγγράφου «Καλούνται οι Διευθυντές και οι Διευθύντριες ... να προχωρήσουν στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας ή της ομάδας εργασίας για σχολικές μονάδες με πολύ μικρό αριθμό υπηρετούντων εκπαιδευτικών, με συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας» γιατί με αυτήν επιχειρείται η καλλιέργεια της άποψης ότι οι ομάδες εργασίας είναι δυνατό να συγκροτηθούν από το Διευθυντή του σχολείου ενώ είναι σαφές ότι η συγκρότησή τους είναι έργο του συλλόγου των διδασκόντων.
- Η Διδασκαλική Ομοσπονδία έχει καλέσει τους εκπαιδευτικούς να κάνουν σαφές με τη στάση τους το ότι δεν αποδέχονται τις διαδικασίες εφαρμογής της αξιολόγησης - χειραγώγησης που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, υπογράφοντας το κείμενο που έχει συντάξει και αποστείλει στα σχολεία και αρνούμενοι να συμμετέχουν εθελοντικά στις ομάδες εργασίας όταν θα πραγματοποιηθούν οι σχετικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων.
Καλούμε τον κ. Περιφερειακό Διευθυντή να ανακαλέσει το τμήμα του εγγράφου που δημιουργεί κλίμα υπηρεσιακού εκφοβισμού και σύγχυση σε σχέση με τις αρμοδιότητες των οργάνων διοίκησης του σχολείου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...
