Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Πέμπτη 09/01/14

Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Πέμπτη 09/01/14 
και πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας έξω από 
το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου ενάντια στα σεμινάρια της αυτοαξιολόγησης
    Αφού πραγματοποιήθηκαν εν τάχει το Δεκέμβριο τα σεμινάρια αυτοαξιολόγησης με τηλεδιάσκεψη στους προϊσταμένους των σχολείων στις Μικρές Κυκλάδες, σε λίγες μέρες, στις 9 και στις 14 Ιανουαρίου, πρόκειται να πραγματοποιηθούν στη Νάξο και στην Αμοργό αντίστοιχα, σεμινάρια διευθυντών και προϊσταμένων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.  
    Το Δ.Σ. του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων, αντίθετο στο πνεύμα της αυτοαξιολόγησης, προπομπού της αξιολόγησης, που προωθεί εν μέσω κρίσης, μνημονίων, φτώχειας και μισθολογίων ανέχειας την κατηγοριοποίηση και στοχοποίηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων, αποφάσισε ομόφωνα να προχωρήσει σε προκήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 20, παρ.1 του Ν.1264/82), την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014, από τις 9:30 έως τις 12:30 και την πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας, την ίδια ώρα, έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου, όπου θα πραγματοποιηθεί στις 10:00 το σεμινάριο για την αυτοαξιολόγηση από τον σχολικό μας σύμβουλο.
Η δημόσια δωρεάν παιδεία, που δήθεν οι κυβερνήσεις εξαγγέλλουν στις προγραμματικές τους προκηρύξεις, δεν επιτυγχάνεται με αξιολογήσεις, που στοχεύουν στην πραγμάτωση των χρόνιων σχεδίων για: α) συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, β) μαζικές απολύσεις «πεπερασμένων» ή «ανεπαρκών» εκπαιδευτικών, γ) χειραγώγηση της εκπαίδευσης, δ) μνημονιακού τύπου απαλλαγή από τα χρονίζοντα  προβλήματα στην παιδεία.
    Ορμώμενοι από τις αντιδράσεις άλλων εκπαιδευτικών συλλόγων και τη μαζική παρέμβαση και συμμετοχή συναδέλφων από όλες τις περιοχές της Ελλάδας, που κατάφεραν να μπλοκάρουν τα σεμινάρια «αξιολόγησης» και «αυτοαξιολόγησης», εφαρμόζοντας την από 26 Νοεμβρίου 2013 απόφαση της Δ.Ο.Ε. (αρ.πρωτ.:437) για συνδικαλιστική κάλυψη, με κήρυξη τρίωρων στάσεων εργασίας σε κάθε απόπειρα πραγμάτωσης αντίστοιχων σεμιναρίων σε οποιοδήποτε σύλλογο της Ελλάδος, έφθασε η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΕΙΡΑ να πάρουμε θέση!
    Καλούμε τους διευθυντές και προϊσταμένους των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων να μη συμμετέχουν στα επιμορφωτικά σεμινάρια για την αξιολόγηση, αλλά να συμμετάσχουν μαζί μας στην παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το 3ο Δ.Σ. Νάξου.
    Καλούμε τον σχολικό σύμβουλο, έστω και την ύστατη στιγμή, να ακυρώσει τα προγραμματισμένα στην περιφέρειά του σεμινάρια.
    Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους – μέλη του συλλόγου μας και της ΔΟΕ, την Πέμπτη 09/01/14 και ώρα 09:30 να συμμετέχουν στη συγκέντρωση έξω από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου, για να δείξουμε έμπρακτα την αντίθεσή μας στην πραγματοποίηση αυτών των σεμιναρίων.
   Καλούμε τις διευθύνσεις των σχολείων υπεύθυνα να ενημερώσουν τους γονείς και κηδεμόνες για τυχόν συμμετοχή των εκπαιδευτικών των παιδιών τους στην 3ωρη στάση εργασίας, καθώς οι διδακτικές ώρες των απεργούντων εκπαιδευτικών δεν συμπληρώνονται από μη απεργούντες εκπαιδευτικούς.
ΚΑΝΕΙΣ διευθυντής και προϊστάμενος στο σεμινάριο
ΟΛΟΙ την Πέμπτη 09:30 π.μ. έξω απ’ το 
3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου
Έναρξη συγκέντρωσης ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ 
ενάντια στην αξιολόγηση που προωθείται



Η απόφαση της ΔΟΕ για τρίωρη στάση εργασίας: 

Έπειτα από το αίτημα πολλών συλλόγων και για την καλύτερη οργάνωση συγκέντρωσης των υπογραφών στο συγκεκριμένο κείμενο της Δ.Ο.Ε. ενάντια στην προωθούμενη αξιολόγηση, το Δ.Σ. της ΔΟΕ αποφάσισε να παρατείνει την ημερομηνία κατάθεσής τους από τους συλλόγους προς τη ΔΟΕ μέχρι και την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014.  
Εδώ βρίσκεται το έγγραφο συγκέντρωσης υπογραφών κατά της αξιολόγησης:



Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Πέμπτη 09/01/14 - ΑΦΙΣΑ


Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (ανακοινοποίηση)

Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες, σας ενημερώνουμε ότι στη συγκέντρωση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων την Πέμπτη, 21-11-2013 συζητήθηκε το θέμα της συνδρομής στη ΔΟΕ.  Ύστερα από την απόφαση που πάρθηκε στη Γενική Συνέλευση των αντιπροσώπων της ΔΟΕ, για μείωση της δόσης προς τη ΔΟΕ από τα 27 ευρώ στα 24 ευρώ, το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου μας αποφάσισε κι αυτό με τη σειρά του τη μείωση της δόσης για τα λειτουργικά του έξοδα από τα 8 στα 6 ευρώ. Έτσι λοιπόν, η  ετήσια συνδρομή διαμορφώνεται στα 30 ευρώ και θα καταβληθεί σε 2 δόσεις.  Η πρώτη δόση, 20 ευρώ, προτείνουμε να συγκεντρωθεί από τους Διευθυντές/ντριες και Προϊσταμένους/νες των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων έως τις 15-12-2013. Στη συνέχεια, κάποιο μέλος του Δ.Σ. θα έρθει να τις παραλάβει.

Επίσης αποφασίστηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο να έρθει σε επαφή με τους συνάδελφους των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων της Νάξου για να συζητηθούν θέματα που αφορούν ανάγκες και προβλήματα των σχολείων μας, παιδαγωγικά ζητήματα, γενικότερα θέματα του κλάδου μας, προσωπικά θέματα των συναδέλφων, καθώς και για τη διαμόρφωση ενός πλάνου δράσης και πορείας του συλλόγου.

Η πρώτη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της προσεχούς Πέμπτης, 28/11/13, στην Κωμιακή Νάξου, με τους συναδέλφους του Απόλλωνα και της Κωμιακής. 

Οι συναντήσεις αυτές θα είναι ανοικτές προς όλα τα μέλη του συλλόγου μας.



Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Σύνθεση Διοικητικού Συμβουλίου

Αγαπητοί
συνάδελφοι και συναδέλφισσες,την Πέμπτη 21-11-2013 πραγματοποιήθηκε συνέλευση των εκλεγμένων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.΄Υστερα απο συνεδρίαση με παρόντα όλα τα μέλη,το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΑΞΟΥ
διαμορφώνεται ως εξής:

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Υποψηφιότητες για τις εκλογές

Μετά τη σημερινή εκπνοή της νέας προθεσμίας που δόθηκε για την κατάθεση υποψηφιοτήτων για το διοικητικό συμβούλιο και την ελεγκτική επιτροπή του συλλόγου μας κατατέθηκαν οι ακόλουθες υποψηφιότητες: