Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Για τα γεγονότα της Πάρου

Καταγγελία των συλλόγων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κυκλάδων με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα της Πάρου:

Το μακρύ τους … και το κοντό τους …

Ακολουθεί η κοινή ανακοίνωση των συλλόγων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κυκλάδων με αφορμή τη νέα στήλη του survey που αφορά στη χωρητικότητα των αιθουσών.



Το Υπ. Παιδείας ζητάει από τους διευθυντές στο μέσο της πλέον απαιτητικής και ταραχώδους σχολικής χρονιάς της τελευταίας πενταετίας να συμπληρώσουν στο survey μια νέα και ύποπτη στήλη. Δίπλα από το πεδίο στο οποίο αναφέρεται ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη πρέπει ο/η διευθυντής/ντρια ή ο/η προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας να αναγράψει κατ΄ εκτίμηση πόσους μαθητές χωράει η κάθε αίθουσα!!! Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι η συμπλήρωση αυτής της στήλης είναι υποχρεωτική για να αποδεχτεί το survey την ανανέωση των στοιχείων.

Αφαίρεση αμιαντοσκεπών στη Χώρα Νάξου.


Ακολουθεί επιστολή που στάλθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες και που συνυπογράφουν διάφοροι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων σχολείων της Χωρας Νάξου, καθώς επίσης και ο σύλλογός μας. Η επιστολή αφορά στην απομάκρυνση των αμιαντοσκεπών που βρίσκονται κοντά στα σχολεία μας.


ΘΕΜΑ : Αφαίρεση αμιαντοσκεπών στη Χώρα Νάξου.

            Ύστερα από συνάντηση των Δ.Σ. των κάτωθι υπογραφόντων συλλόγων κρίνουμε απολύτως αναγκαίο να τεθεί ως επείγον το θέμα της ύπαρξης αμιαντοσκεπών στο κτήριο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χώρας Νάξου καθώς και στο κτήριο της αποθήκης του ΚΕΠΠΥΕΛ Νάξου που βρίσκεται δίπλα στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Χώρας Νάξου. Θέτουμε ως επιτακτικό το αίτημά μας για άμεση και ασφαλή απομάκρυνση και αντικατάσταση  των αμιαντοσκεπών αυτών. Στο παρελθόν οι σύλλογοι γονέων του 2ου και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Χώρας Νάξου έχουν γνωστοποιήσει το πρόβλημα στις αρμόδιες αρχές, με επιστολές τους ζητώντας αντικατάσταση των αμιαντοσκεπών, χωρίς όμως να λάβουν επίσημη απάντηση και κυρίως χωρίς να δοθεί καμία λύση.

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Δελτίο τύπου για τη συνάντηση ΔΟΕ και ΟΛΜΕ


Συναντήθηκαν σήμερα 27/2/2013 στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. στην Αθήνα τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε.
Συζητήθηκαν οι κοινοί τρόποι δράσης των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών ενάντια στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για την προωθούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και το νέο πειθαρχικό δίκαιο.
Συμφωνήθηκε να αναπτυχθούν μια σειρά δράσεις στην εκπαίδευση (ενημέρωση πολιτικών κομμάτων, εκπαιδευτικών και κοινωνίας) και να οργανωθούν κοινές αγωνιστικές κινητοποιήσεις με στόχο να μην περάσουν αλλά και  να ακυρωθούν στην πράξη τα σχέδια της Κυβέρνησης. 

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Εκδήλωση του αντιφασιστικού δικτύου στο Φιλώτι


Ενημέρωση σχετικά με τη συμμετοχή μας στο αντιφασιστικό δίκτυο Νάξου


Όλοι μας γνωρίζουμε,  είτε από την ιστορία, είτε από προσωπικές μνήμες, τι σημαίνει φασισμός καθώς και την κληρονομιά που έχει αφήσει στην ανθρωπότητα: πολέμους, γενοκτονίες, αιματοκυλίσματα, σκλαβιά, μισαλλοδοξία, άγρια εκμετάλλευση, υποταγή, ανελευθερία, φόβο…
      Είναι γεγονός, ότι σε περιόδους κρίσης, ο φασισμός βρίσκει πρόσφορο έδαφος για να εξαπλωθεί. Δυστυχώς, μια τέτοια περίοδο διανύουμε και σήμερα και το πρώτο σύνθημα που έρχεται στο νου κάθε υγιούς ανθρώπου είναι: ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ!
       Η έντονη ανησυχία για τη ραγδαία εξάπλωση του φασισμού στην κοινωνία και το κράτος, οδήγησε στη δημιουργία πλήθους αντιφασιστικών δικτύων και μετώπων σε όλη την Ελλάδα.
       Τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, ως συνέχεια της ομόφωνης απόφασης που πήρε η Γενική Συνέλευση να εγκριθεί ψήφισμα κατά του φασισμού και πιο συγκεκριμένα της χρυσής αυγής, αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στη συγκρότηση του Αντιφασιστικού Δικτύου στη Νάξο.
        Την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2012 συστάθηκε το Αντιφασιστικό Δίκτυο Νάξου με τη συμμετοχή σωματείων, συλλόγων, συλλογικοτήτων, αντιφασιστών και αντιφασιστριών και παραμένει ανοιχτό σε οποιαδήποτε άλλη συμμετοχή.

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη συνεδρίασή του στις 21/2/2013, μια μέρα μετά τη γενική απεργία και αφού έλαβε υπόψη του:
·                     Τη διαρκή υποβάθμιση της Δημόσιας δωρεάν Παιδείας στην πατρίδα μας που συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο και των νέων μέτρων και περικοπών της κυβέρνησης και την τρόικας, που εφαρμόζουν κατά γράμμα όλες τις αντεργατικές διατάξεις του πρόσφατα ψηφισμένου 3ου μνημονίου.
·                     Τη δραματική οικονομική κατάσταση των σχολικών επιτροπών και τη δραματική μείωση των αποδοχών μας που στους νέους εκπαιδευτικούς ξεπερνάει το 45% και οδηγεί στην εξαθλίωση του κλάδου.
·                     Τις νέες πειθαρχικές διατάξεις που καταργούν το «τεκμήριο αθωότητας» και μας οδηγούν σε έναν εργασιακό μεσαίωνα, με τη διαθεσιμότητα, την αργία και τις απολύσεις να επιτρέπονται ακόμα και για αυτούς που απλά παραπέμπονται στα νέα πειθαρχικά συμβούλια.
·                     Το σχέδιο Π.Δ. για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επέστρεψε ως απαράδεκτο στον Υπουργό και το οποίο υλοποιεί τις αντιπαιδαγωγικές και αντιεπιστημονικές διατάξεις του 4024/12, που συνδέουν την αξιολόγηση με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, μέσα από παράλογες και άδικες ποσοστώσεις από βαθμό σε βαθμό αλλά και με πρόβλεψη για στασιμότητα ακόμα και απολύσεις.
·                     Την πλήρη κατάρρευση του προϋπολογισμού για την Παιδεία και τις προσλήψεις στην εκπαίδευση που οδηγεί στην αύξηση του διδακτικού ωραρίου των μόνιμων εκπαιδευτικών και στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές και αναπληρώτριες.

Αποφάσισε να πραγματοποιήσει τις παρακάτω δράσεις: