Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013
Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013
Για την κατάργηση της ελεύθερης εισόδου των εκπαιδευτικών σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία
| Και αυτή παιδιά μου είναι η είσοδος του μουσείου. Έχει και κάτι αρχαία μέσα αλλά δεν πειράζει εμείς θα μιλήσουμε για την είσοδο που την ξέρω καλύτερα! |
Ακολουθεί η επιστολή της ΔΟΕ για το θέμα της εισόδου των εκπαιδευτικών στα μουσεία
Κύριε Υπουργέ
Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ
Κύριε Υφυπουργέ
Την περίοδο της
Υπηρεσιακής Κυβέρνησης, το καλοκαίρι του 2012, με Κ.Υ.Α., που συνυπογράφουν οι
Υπουργοί Οικονομικών και Πολιτισμού-Τουρισμού,
κ.κ. Γιώργος Ζανιάς και Τατιάνα
Καραπαναγιώτη (ΦΕΚ 1945, τεύχος Β΄, 15
Ιουνίου 2012) καταργήθηκε το
δικαίωμα ελεύθερης εισόδου των εκπαιδευτικών σε Αρχαιολογικούς χώρους, σε
Μνημεία και σε Μουσεία που ανήκουν στο Δημόσιο.
Με την απόφαση αυτή
δικαίωμα ελεύθερης εισόδου έχουν πολλές κατηγορίες πολιτών (και ορθά) όπως: οι αστυνομικοί, οι δημοσιογράφοι, οι
υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, τα μέλη των Διοικητικών
Συμβουλίων και οι Διευθυντές των ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ που εποπτεύονται από το
Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, οι πτυχιούχοι Αρχαιολογικών και Ιστορικών
Τμημάτων Φιλοσοφικών Σχολών, καθώς και των Σχολών Αρχιτεκτονικής, οι πτυχιούχοι
Μουσειακών Σπουδών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, οι Διευθυντές και τα
μέλη των Ξένων Αρχαιολογικών Σχολών στην Ελλάδα, οι συνταξιούχοι υπάλληλοι του
Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, και του Ταμείου Διαχείρισης, οι υπάλληλοι
των εποπτευομένων από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού Ιδιωτικών
Αρχαιολογικών Μουσείων, κ. ά. Από τον κατάλογο αυτό είναι χαρακτηριστική η απουσία των εκπαιδευτικών.
Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013
Για να θυμηθούμε...
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι, ας δούμε τι έγινε στην περσινή πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα...
Έκτακτη γ.σ. και πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα
Το Σάββατο 26 Ιανουαρίου και ώρα 11:30, θα πραγματοποιηθεί στο τρίτο δημοτικό έκτακτη γενική συνέλευση για να συζητήσουμε την αγωνιστική πορεία του κλάδου μας καθώς και τη στάση μας απέναντι στην επερχόμενη αξιολόγηση. Η έκτακτη γενική συνέλευση συγκαλείται ύστερα
Ενημερωτικό σημείωμα της ΔΟΕ για το επίδομα θέσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Με
Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.) των Υπουργείων Διοικητικής Μεταρρύθμισης και
Οικονομικών που δημοσιεύτηκε στο Φ.Ε.Κ. 414/τεύχος Β’/23 Φεβρουαρίου 2012
καθορίζονται τα επιδόματα που λαμβάνουν οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι, στο
Δημόσιο και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Στη συγκεκριμένη ρύθμιση και στην
περίπτωση 3 αναφέρει: «3: …πέραν του βασικού μισθού, οι ανωτέρω
δικαιούνται τα επιδόματα και τις παροχές, που προβλέπονται από τις διατάξεις
των άρθρων 15,16,17 και 20 του Ν.2024/2011 (ΦΕΚ226Α)…». Είναι φανερό
ότι εδώ δεν περιλαμβάνεται το άρθρο 18
του Ν.4024/11, που αναφέρεται στο επίδομα θέσης ευθύνης.
Από
την πρώτη ανάγνωση είναι φανερό ότι η συγκεκριμένη διάταξη αναφέρεται στους
συμβασιούχους του Δημοσίου που δεν μπορούν να καταλάβουν διευθυντικές θέσεις,
αγνοεί όμως πλήρως την πραγματικότητα στην εκπαίδευση όπου ο μονοθεσίτης εκπαιδευτικός υποχρεωτικά είναι και
προϊστάμενος της σχολικής μονάδας.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταδίκασε άμεσα τη
συγκεκριμένη απόφαση, η οποία καταπατά κάθε έννοια δικαίου και ισονομίας και ζήτησε, με
αλλεπάλληλες παρεμβάσεις του, την αποκατάσταση της δικαιοσύνης. Ενισχυτικά στην
επιχειρηματολογία της Ομοσπονδίας λειτουργεί το γεγονός ότι για την καταβολή
τού επιδόματος δεν απαιτείται επιπλέον
οικονομικό κόστος, καθώς το κονδύλι,
είναι εγγεγραμμένο στον προϋπολογισμό. Ενώ προβλέπεται η καταβολή του,
για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα ολιγοθέσια σχολεία και
νηπιαγωγεία, δεν καταβάλλεται στους αναπληρωτές που τους αντικαθιστούν.
Οι
ενέργειες της Δ.Ο.Ε.
Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013
Εισήγηση της ΔΟΕ προς τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η Ελλάδα διανύει ήδη τον πέμπτο χρόνο ύφεσης! Μιας ύφεσης που διαρκώς
βαθαίνει, κυρίως εξαιτίας της πολιτικής που εφαρμόζεται από το 2010, με
πρόσχημα τη σωτηρία της χώρας από τον κίνδυνο του τεράστιου δημοσίου χρέους της
και της επαπειλούμενης χρεοκοπίας και περιλαμβάνει ιδιαίτερα σκληρά και επώδυνα
μέτρα εις βάρος της ελληνικής Κοινωνίας. Οι αντοχές των εργαζομένων αλλά και
συνολικά της χειμαζόμενης ελληνικής κοινωνίας, από την οικονομική κρίση και τις
ασκούμενες πολιτικές, δοκιμάζονται ξανά μπροστά στην αναλγησία όλων εκείνων που
εξακολουθούν να αναπαράγουν την ίδια αδιέξοδη και αντικοινωνική μνημονική
πολιτική.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...