Το Σάββατο 26 Ιανουαρίου και ώρα 11:30, θα πραγματοποιηθεί στο τρίτο δημοτικό έκτακτη γενική συνέλευση για να συζητήσουμε την αγωνιστική πορεία του κλάδου μας καθώς και τη στάση μας απέναντι στην επερχόμενη αξιολόγηση. Η έκτακτη γενική συνέλευση συγκαλείται ύστερα
Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013
Ενημερωτικό σημείωμα της ΔΟΕ για το επίδομα θέσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Με
Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.) των Υπουργείων Διοικητικής Μεταρρύθμισης και
Οικονομικών που δημοσιεύτηκε στο Φ.Ε.Κ. 414/τεύχος Β’/23 Φεβρουαρίου 2012
καθορίζονται τα επιδόματα που λαμβάνουν οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι, στο
Δημόσιο και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Στη συγκεκριμένη ρύθμιση και στην
περίπτωση 3 αναφέρει: «3: …πέραν του βασικού μισθού, οι ανωτέρω
δικαιούνται τα επιδόματα και τις παροχές, που προβλέπονται από τις διατάξεις
των άρθρων 15,16,17 και 20 του Ν.2024/2011 (ΦΕΚ226Α)…». Είναι φανερό
ότι εδώ δεν περιλαμβάνεται το άρθρο 18
του Ν.4024/11, που αναφέρεται στο επίδομα θέσης ευθύνης.
Από
την πρώτη ανάγνωση είναι φανερό ότι η συγκεκριμένη διάταξη αναφέρεται στους
συμβασιούχους του Δημοσίου που δεν μπορούν να καταλάβουν διευθυντικές θέσεις,
αγνοεί όμως πλήρως την πραγματικότητα στην εκπαίδευση όπου ο μονοθεσίτης εκπαιδευτικός υποχρεωτικά είναι και
προϊστάμενος της σχολικής μονάδας.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταδίκασε άμεσα τη
συγκεκριμένη απόφαση, η οποία καταπατά κάθε έννοια δικαίου και ισονομίας και ζήτησε, με
αλλεπάλληλες παρεμβάσεις του, την αποκατάσταση της δικαιοσύνης. Ενισχυτικά στην
επιχειρηματολογία της Ομοσπονδίας λειτουργεί το γεγονός ότι για την καταβολή
τού επιδόματος δεν απαιτείται επιπλέον
οικονομικό κόστος, καθώς το κονδύλι,
είναι εγγεγραμμένο στον προϋπολογισμό. Ενώ προβλέπεται η καταβολή του,
για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα ολιγοθέσια σχολεία και
νηπιαγωγεία, δεν καταβάλλεται στους αναπληρωτές που τους αντικαθιστούν.
Οι
ενέργειες της Δ.Ο.Ε.
Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013
Εισήγηση της ΔΟΕ προς τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η Ελλάδα διανύει ήδη τον πέμπτο χρόνο ύφεσης! Μιας ύφεσης που διαρκώς
βαθαίνει, κυρίως εξαιτίας της πολιτικής που εφαρμόζεται από το 2010, με
πρόσχημα τη σωτηρία της χώρας από τον κίνδυνο του τεράστιου δημοσίου χρέους της
και της επαπειλούμενης χρεοκοπίας και περιλαμβάνει ιδιαίτερα σκληρά και επώδυνα
μέτρα εις βάρος της ελληνικής Κοινωνίας. Οι αντοχές των εργαζομένων αλλά και
συνολικά της χειμαζόμενης ελληνικής κοινωνίας, από την οικονομική κρίση και τις
ασκούμενες πολιτικές, δοκιμάζονται ξανά μπροστά στην αναλγησία όλων εκείνων που
εξακολουθούν να αναπαράγουν την ίδια αδιέξοδη και αντικοινωνική μνημονική
πολιτική.
Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013
Σχετικά με τις άδειες αναπληρωτών
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
«Όποιος αρρωσταίνει πάνω
από 15 ημέρες χάνει τη διδακτική του προϋπηρεσία
δεν πληρώνεται και απολύεται!»
| Μια χαρά είμαι παιδιά! Μόνο που πριν από 15 μέρες είχα ένα ατύχημα. Ποιοθ θα διαβάθει ορθογραφία; |
Με
την εγκύκλιο 155734/Δ1 10-12-2012 της Διεύθυνσης Προσωπικού του Υπουργείου
Παιδείας που υπογράφει η αναπληρώτρια προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης κυρία
Ευδοκία Καρδαμίτση καθορίζεται το πλαίσιο αναρρωτικών αδειών των αναπληρωτών
εκπαιδευτικών και των αδειών λόγω επιπλοκών κύησης (επαπειλούμενη κύηση).
Με βάση το πλαίσιο αυτό:
όποιος αναπληρωτής εκπαιδευτικός παίρνει αναρρωτική άδεια πάνω από 15 μέρες
χάνει την εκπαιδευτική του προϋπηρεσία, δεν πληρώνεται και ...απολύεται!! Με
την ίδια εγκύκλιο κάθε έγκυος αναπληρώτρια εκπαιδευτικός με επαπειλούμενη
εγκυμοσύνη που παίρνει αναρρωτική πάνω από 15 μέρες χάνει τη διδακτική της
προϋπηρεσία!
Συγκεκριμένα:
Προσφυγή της ΑΔΕΔΥ στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του μνημονίου 3
Κατά του μνημονίου 3 προσέφυγε η ανώτατη διοίκηση ενώσεων δημοσίων υπαλλήλων. Ακολουθεί το κείμενο της προσφυγής που είναι ιδιαίτερα μεγάλο σε έκταση:
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
(ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ)
ΑΙΤΗΣΗ
Της «Ανώτατης Διοίκησης Ενώσεων
Δημοσίων Υπαλλήλων» (ΑΔΕΔΥ), η οποία εδρεύει στην Αθήνα, οδός Ψύλλα 2 και
Φιλελλήνων, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
ΚΑΤΑ
Του Ελληνικού Δημοσίου, νομίμως εκπροσωπούμενου
από τον Υπουργό Οικονομικών και τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
1)
Της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου της 9ης Νοεμβρίου 2012 (ΦΕΚ Α, 224/12-11-2012)
2)Της
υπ’ αριθμόν ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔΔ/οικ.26188 εγκυκλίου του Υπουργού Διοικητικής
Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κυρίου Αντώνη Μανιτάκη
3)
Της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου της 19ης Νοεμβρίου 2012 (ΦΕΚ Α,
229/19-11-2012)
4)
Της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου της 4ης Δεκεμβρίου 2012 (ΦΕΚ Α,
237/5-12-2012)
5)Της
υπ’ αριθμόν ΔΙΔΑΔ/ΔΙΠΙΔΔ/οικ.28770 εγκυκλίου του Υπουργού Διοικητικής
Μεταρρύθμισης
6)
Της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου της 12ης Δεκεμβρίου 2012 (ΦΕΚ Α, 240/12-12-2012)
7)
Κάθε άλλης συναφούς πράξεως ή παραλείψεως της Διοικήσεως προγενέστερης η
μεταγενέστερης
Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013
9 εκ. ευρώ για την επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων
Απόφαση με την οποία χρηματοδοτούνται οι Δήμοι με το ποσό των 9.000.000,00 €, για την επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων, υπέγραψε ο υπουργός Εσωτερικών Ευρ. Στυλιανίδης. Επισημαίνεται, ότι η κατανομή έγινε με κριτήρια τον αριθμό των τμημάτων των σχολικών κτιρίων κατά 30% και των μαθητών κατά 70%, σύμφωνα με στοιχεία σχολικού έτους 2007-2008 της «Ελληνικής Στατιστικής Αρχής».
| Λοιπόν παιδάκια μου τα λεφτά του δήμου μπορεί να μη φτάνουν για να κλείσουμε την τρύπα στο ταβάνι, αλλά φτάνουν να αγοράσουμε λεκάνη να πέφτει το νερό όταν βρέχει! |
Το ποσό που θα διαχειριστεί ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων ανέρχεται σε
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...