Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Εισήγηση της ΔΟΕ προς τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης


Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η Ελλάδα διανύει ήδη τον πέμπτο χρόνο ύφεσης! Μιας ύφεσης που διαρκώς βαθαίνει, κυρίως εξαιτίας της πολιτικής που εφαρμόζεται από το 2010, με πρόσχημα τη σωτηρία της χώρας από τον κίνδυνο του τεράστιου δημοσίου χρέους της και της επαπειλούμενης χρεοκοπίας και περιλαμβάνει ιδιαίτερα σκληρά και επώδυνα μέτρα εις βάρος της ελληνικής Κοινωνίας. Οι αντοχές των εργαζομένων αλλά και συνολικά της χειμαζόμενης ελληνικής κοινωνίας, από την οικονομική κρίση και τις ασκούμενες πολιτικές, δοκιμάζονται ξανά μπροστά στην αναλγησία όλων εκείνων που εξακολουθούν να αναπαράγουν την ίδια αδιέξοδη και αντικοινωνική μνημονική πολιτική.

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Σχετικά με τις άδειες αναπληρωτών


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
«Όποιος αρρωσταίνει πάνω από 15 ημέρες χάνει τη διδακτική του προϋπηρεσία
 δεν πληρώνεται και απολύεται!»
Μια χαρά είμαι παιδιά! Μόνο που πριν από 15 μέρες
είχα ένα ατύχημα. Ποιοθ θα διαβάθει ορθογραφία;
Με την εγκύκλιο 155734/Δ1 10-12-2012 της Διεύθυνσης Προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας που υπογράφει η αναπληρώτρια προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης κυρία Ευδοκία Καρδαμίτση καθορίζεται το πλαίσιο αναρρωτικών αδειών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και των αδειών λόγω επιπλοκών κύησης (επαπειλούμενη κύηση).
Με βάση το πλαίσιο αυτό: όποιος αναπληρωτής εκπαιδευτικός παίρνει αναρρωτική άδεια πάνω από 15 μέρες χάνει την εκπαιδευτική του προϋπηρεσία, δεν πληρώνεται και ...απολύεται!! Με την ίδια εγκύκλιο κάθε έγκυος αναπληρώτρια εκπαιδευτικός με επαπειλούμενη εγκυμοσύνη που παίρνει αναρρωτική πάνω από 15 μέρες χάνει τη διδακτική της προϋπηρεσία!
Συγκεκριμένα:

Προσφυγή της ΑΔΕΔΥ στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του μνημονίου 3


Κατά του μνημονίου 3 προσέφυγε η ανώτατη διοίκηση ενώσεων δημοσίων υπαλλήλων. Ακολουθεί το κείμενο της προσφυγής που είναι ιδιαίτερα μεγάλο σε έκταση:

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
(ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ)

ΑΙΤΗΣΗ

Της «Ανώτατης Διοίκησης Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων» (ΑΔΕΔΥ), η οποία εδρεύει στην Αθήνα, οδός Ψύλλα 2 και Φιλελλήνων, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
ΚΑΤΑ

Του Ελληνικού Δημοσίου, νομίμως εκπροσωπούμενου από τον Υπουργό Οικονομικών και τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
1) Της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου της 9ης Νοεμβρίου 2012 (ΦΕΚ Α, 224/12-11-2012)
2)Της υπ’ αριθμόν ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔΔ/οικ.26188 εγκυκλίου του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κυρίου Αντώνη Μανιτάκη
3) Της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου της 19ης Νοεμβρίου 2012 (ΦΕΚ Α, 229/19-11-2012)
4) Της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου της 4ης Δεκεμβρίου 2012 (ΦΕΚ Α, 237/5-12-2012)
5)Της υπ’ αριθμόν ΔΙΔΑΔ/ΔΙΠΙΔΔ/οικ.28770 εγκυκλίου του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης
6) Της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου της 12ης Δεκεμβρίου 2012 (ΦΕΚ Α, 240/12-12-2012)
7) Κάθε άλλης συναφούς πράξεως ή παραλείψεως της Διοικήσεως προγενέστερης η μεταγενέστερης

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

9 εκ. ευρώ για την επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων

Απόφαση με την οποία χρηματοδοτούνται οι Δήμοι με το ποσό των 9.000.000,00 €, για την επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων, υπέγραψε ο υπουργός Εσωτερικών Ευρ. Στυλιανίδης. Επισημαίνεται, ότι η κατανομή έγινε με κριτήρια τον αριθμό των τμημάτων των σχολικών κτιρίων κατά 30% και των μαθητών κατά 70%, σύμφωνα με στοιχεία σχολικού έτους 2007-2008 της «Ελληνικής Στατιστικής Αρχής».
Λοιπόν παιδάκια μου τα λεφτά του δήμου μπορεί να μη φτάνουν
για να κλείσουμε την τρύπα στο ταβάνι, αλλά φτάνουν
να αγοράσουμε λεκάνη να πέφτει το νερό όταν βρέχει!

Το ποσό που θα διαχειριστεί ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων ανέρχεται σε

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Μη λειτουργία Σχολικών Μονάδων λόγω χιονόπτωσης

Λόγω των καιρικών συνθηκών, που επικρατούν στα ορεινά χωριά του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και για την αποφυγή ατυχημάτων κατά την μεταφορά μαθητών προς στα σχολεία αλλά και στους χώρους αυτών, αποφασίζουμε τη μη λειτουργία των σχολικών μονάδων Α/θμιας, Κορωνίδας, Κορώνου, Απειράνθου, Δανακού, Μονής, Κυνιδάρου, Δαμαριώνα,Φιλωτίου, Χαλκείου,Χειμάρρου και Β/θμιας, Σκαδού, ΕΠΑΛ Φιλωτίου, Γυμνάσιο και Λύκειο Τραγαίας για σήμερα 8/1/2011 ημέρα Τρίτη. 

Ο Δήμαρχος 
α/α

Ο Αντιδήμαρχος

Αντώνης Μανιός

Καλή χρονιά σε όλους τους συναδέλφους! Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του σήμερα, εκτός από αυτούς στα ορεινά που είδαν άσπρη μέρα!!

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Καλές γιορτές!

Το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου δασκάλων Νάξου, Αμοργού και μικρών Κυκλάδων σας εύχεται
Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2013