Η Ε.Ε.
της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., εξειδικεύοντας την απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της 3ης
Δεκεμβρίου 2012 για κήρυξη νέας Απεργίας στο Δημόσιο το δεύτερο δεκαήμερο του
Δεκεμβρίου, αποφάσισε, στη σημερινή της έκτακτη συνεδρίαση, την
πραγματοποίηση 24ωρης Πανδημοσιοϋπαλληλικής Απεργίας, την Τετάρτη, 19
Δεκεμβρίου 2012.
Η πολιτική του μνημονίου, της φτώχειας, της
εξαθλίωσης, της ανεργίας και της διάλυσης των Δημοσίων Υπηρεσιών και της
«ακύρωσης» Κοινωνικών Αγαθών, που επιβάλλεται από την Τρόικα και το ΔΝΤ και
εκτελείται κατά γράμμα από την τρικομματική Κυβέρνηση, απαιτεί από όλους μας να
ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να τους σταματήσουμε.
Η συνέχεια
του αγώνα είναι επιβεβλημένη.
Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο οι
εργαζόμενοι στο Δημόσιο, εξαιτίας των χιλιάδων απολύσεων και της υποστελέχωσης,
της υποχρηματοδότησης και της «εγκατάλειψης» των Δημοσίων Υπηρεσιών, όσο και το
σύνολο της ελληνικής Κοινωνίας, λόγω της επίθεσης που δέχονται τα Δημόσια και
Κοινωνικά Αγαθά στο πλαίσιο του Μνημονίου, απαιτεί να συνεχίσουμε και να
κλιμακώσουμε τις αγωνιστικές μας κινητοποιήσεις.
Στην πορεία προς τη νέα Πανελλαδική Απεργία της 19ης
Δεκεμβρίου 2012, η Α.Δ.Ε.Δ.Υ.:


