Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Δελτίο τύπου της ΑΔΕΔΥ


Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., εξειδικεύοντας την απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της 3ης Δεκεμβρίου 2012 για κήρυξη νέας Απεργίας στο Δημόσιο το δεύτερο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, αποφάσισε, στη σημερινή της έκτακτη συνεδρίαση, την πραγματοποίηση 24ωρης Πανδημοσιοϋπαλληλικής Απεργίας, την Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012.
Η πολιτική του μνημονίου, της φτώχειας, της εξαθλίωσης, της ανεργίας και της διάλυσης των Δημοσίων Υπηρεσιών και της «ακύρωσης» Κοινωνικών Αγαθών, που επιβάλλεται από την Τρόικα και το ΔΝΤ και εκτελείται κατά γράμμα από την τρικομματική Κυβέρνηση, απαιτεί από όλους μας να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να τους σταματήσουμε.

Η συνέχεια του αγώνα είναι επιβεβλημένη.
Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, εξαιτίας των χιλιάδων απολύσεων και της υποστελέχωσης, της υποχρηματοδότησης και της «εγκατάλειψης» των Δημοσίων Υπηρεσιών, όσο και το σύνολο της ελληνικής Κοινωνίας, λόγω της επίθεσης που δέχονται τα Δημόσια και Κοινωνικά Αγαθά στο πλαίσιο του Μνημονίου, απαιτεί να συνεχίσουμε και να κλιμακώσουμε τις αγωνιστικές μας κινητοποιήσεις.
Στην πορεία προς τη νέα Πανελλαδική Απεργία της 19ης Δεκεμβρίου 2012, η Α.Δ.Ε.Δ.Υ.:

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΝΑΞΟΥ


Οι παλαιότεροι θυμούνται σίγουρα τη γερμανική κατοχή, την πείνα, το αιματοκύλισμα των λαών και την άγρια λεηλασία του τόπου από τους ναζί και τους ντόπιους συνεργάτες τους, τους ταγματασφαλίτες και τους δοσίλογους. Η κληρονομιά του φασισμού στην ανθρωπότητα είναι οι πόλεμοι, οι γενοκτονίες, η στρατοκρατία, η σκλαβιά, η υποταγή και ο φόβος.

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

εισιτήρια για διακοπές Χριστουγέννων

Έχουμε και τη σούπερντούπερ οικονομική στα 10 ευρώ,
δίπλα στα καζάνια. Απλά θα ρίχνετε και φτυαριές
 με κάρβουνο για να φτάσουμε!

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,
              κάνουμε μια προσπάθεια να εκδοθούν οικονομικότερα ακτοπλοϊκά ομαδικά εισιτήρια για τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Ξαφνική οικονομική «συγκοπή» από την Περιφέρεια!

Αναδημοσιεύουμε την είδηση που αφορά το φεστιβάλ κινηματογράφου για παιδιά και για νέους. Στο φεστιβάλ συμμετείχε και δημοτικό σχολείο της Νάξου με τη δική του ταινία μικρού μήκους. Αναρωτιέται κανείς πως γίνεται να συμβαίνουν τέτοια πράγματα όταν κόπτονται για τη "διεθνή εικόνα της χώρας."


Ανακοίνωση για αιφνίδιο χαμό συναδέλφου

Να εκφράσουμε με τη σειρά μας τα ειλικρινή συλλυπητήρια για την άτυχη συνάδελφο που έχασε χθες τη ζωή της στη Θεσσαλονίκη. Ακολουθεί ανακοίνωση της ΔΟΕ:

Καλό ταξίδι Ελευθερία