Μετά την παραίτηση του Μεσολογγίτη Γεωργίου, τόσο από τη θέση του
Προέδρου, όσο και αυτή του μέλους, το ΔΣ του Συλλόγου προχώρησε στην ανασύνθεσή
του και, σύμφωνα με το καταστατικό, αναπληρώθηκε από τη Μαγκανάρη Ειρήνη,
το δεύτερο στη σειρά αναπληρωματικό εκλεγέν μέλος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα
των εκλογών της 25ης Νοεμβρίου 2011, αφού η πρώτη αναπληρωματική
εκλεγείσα, Γιαμούρη Κατερίνα, είναι αποσπασμένη σε άλλο Νομό.
| -Μωρέ μπράβο αιθουσάρα συνεδριάσεων οι δάσκαλοι! |
Ύστερα από συνεδρίαση με παρόντα όλα τα μέλη τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου
και σύμφωνα με την 28η Πράξη,
το Διοικητικό Συμβούλιο ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΑΞΟΥ διαμορφώνεται
ως εξής:
