Είμαι μπερδεμένος. Πίστευα ότι η
θέση μας ήταν στο ευρώ. Πίστευα ότι παρ’ όλα τα λάθη και τις παραλήψεις ΠΑΣΟΚ
και ΝΔ, θα έπρεπε να τους ψηφίσω για να μην κινδυνεύσει η ευρωπαϊκή πορεία της χώρα.
Ήταν δική μας παράλειψη να μην κάνουμε την ανάρτηση αυτήν νωρίτερα. Η παράσταση είναι εξαιρετική και όποιοι δεν είχαν την ευκαιρία χθες, καλό θα ήταν σήμερα να προσπαθήσουν να μην τη χάσουν. Τα συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα!
Την ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας «χτύπησε» πριν λίγο χάκερ ο οποίος με τίτλο «Καλωσορίσατε στο Υπουργείο Παραπαιδείας» ανήρτησε το ακόλουθο κείμενο: