Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Κρίση είναι... θα περάσει! vol4


Μετα το ηλεκτρονικό τσιγάρο.. δεν θα ήταν τρομερό  να έβγαζαν και ηλεκτρονικό πορτοφόλι;

Επανήλθαμε δριμύτεροι!

Βαδίζοντας προς την τελική ευθεία της σχολικής χρονιάς, αλλά και πλησιάζοντας προς τις κρισιμότερες εκλογές της χώρας, ευχόμαστε σε όλους δύναμη, κουράγιο και τόλμη!
Από σήμερα το ιστολόγιο επανέρχεται στους κανονικούς του ρυθμούς.

ΣΑΝ ΨΕΜΑ... Αυτοκτόνησε ο Δάσκαλος Σάββας Μετοικίδης!

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: alfavita.gr
 
Αυτοκτόνησε το απόγευμα του Σαββάτου ο 44χρονος δάσκαλος Σάββας Μετοικίδης. Ο αυτόχειρας απαγχονίστηκε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα (Σάββατο 21/4/2012) σε αποθήκη της πατρικής κατοικίας του στη Σταυρούπολη. Ο Σάββας ήταν πάντα μπροστά στους αγώνες, στις απεργίες, στις μικρές και μεγάλες καθημερινές μάχες μέσα και έξω από το σχολείο, για το δικαίωμα στη μόρφωση των παιδιών μας, για τη δημόσια δωρεάν παιδεία, για το δάσκαλο, τον εργαζόμενο, τον άνεργο, το μετανάστη, για ένα άλλο αύριο.Ευαίσθητος, κοινωνικά ανήσυχος, ανοιχτός στους ανθρώπους, δίπλα σε όποιον/α είχε ανάγκη, δεν λογάριασε ποτέ προσωπικό κόστος, κούραση, κίνδυνο. Με το δίκιο και την αλήθεια, ταξιδιώτης του ανοιχτού ορίζοντα, πάντα με το γέλιο στα χείλη, άνθρωπος των πράξεων κυρίως, και όχι των λόγων. Αλλά ο λόγος του ήταν πάντοτε «σπαθί».

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Συνάντηση με εκπαιδευτικούς της Αμοργού

Την Παρασκευή στις 30 Μαρτίου και ώρα 18:30 πραγματοποιήθηκε στο δημοτικό σχολείο Καταπόλων Αμοργού μία συνάντηση γνωριμίας με τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Αμοργού και μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου μας.

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Υπάλληλοι ΟΕΔΒ: Η νέα σχολική χρονιά θα είναι χειρότερη με τα βιβλία


Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Ε.Δ.Β.
 
Ανακοίνωση.
 
Σε λίγες ώρες ο Ο.Ε.Δ.Β. Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, θα αποτελεί παρελθόν, καταργείται οριστικά.

Ανοίγει ο δρόμος και για τις απολύσεις εκπαιδευτικών...


Tην συμμετοχή στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των εκπαιδευτικών, φέρνει με τροπολογία που κατέθεσε αργά το απόγευμα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας κ. Γιώργος Μπαμπινιώτης.