Μετα το ηλεκτρονικό τσιγάρο.. δεν θα ήταν τρομερό να έβγαζαν και ηλεκτρονικό πορτοφόλι;
Δευτέρα 23 Απριλίου 2012
Κρίση είναι... θα περάσει! vol4
Επανήλθαμε δριμύτεροι!
Βαδίζοντας προς την τελική ευθεία της σχολικής χρονιάς, αλλά και πλησιάζοντας προς τις κρισιμότερες εκλογές της χώρας, ευχόμαστε σε όλους δύναμη, κουράγιο και τόλμη!
Από σήμερα το ιστολόγιο επανέρχεται στους κανονικούς του ρυθμούς.
ΣΑΝ ΨΕΜΑ... Αυτοκτόνησε ο Δάσκαλος Σάββας Μετοικίδης!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: alfavita.gr
Αυτοκτόνησε το απόγευμα του Σαββάτου ο 44χρονος δάσκαλος Σάββας Μετοικίδης. Ο αυτόχειρας απαγχονίστηκε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα (Σάββατο 21/4/2012) σε αποθήκη της πατρικής κατοικίας του στη Σταυρούπολη. Ο Σάββας ήταν πάντα μπροστά στους αγώνες, στις απεργίες, στις μικρές και μεγάλες καθημερινές μάχες μέσα και έξω από το σχολείο, για το δικαίωμα στη μόρφωση των παιδιών μας, για τη δημόσια δωρεάν παιδεία, για το δάσκαλο, τον εργαζόμενο, τον άνεργο, το μετανάστη, για ένα άλλο αύριο.Ευαίσθητος, κοινωνικά ανήσυχος, ανοιχτός στους ανθρώπους, δίπλα σε όποιον/α είχε ανάγκη, δεν λογάριασε ποτέ προσωπικό κόστος, κούραση, κίνδυνο. Με το δίκιο και την αλήθεια, ταξιδιώτης του ανοιχτού ορίζοντα, πάντα με το γέλιο στα χείλη, άνθρωπος των πράξεων κυρίως, και όχι των λόγων. Αλλά ο λόγος του ήταν πάντοτε «σπαθί».
Τρίτη 17 Απριλίου 2012
Τρίτη 3 Απριλίου 2012
Σάββατο 31 Μαρτίου 2012
Ανοίγει ο δρόμος και για τις απολύσεις εκπαιδευτικών...
Tην συμμετοχή στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των εκπαιδευτικών, φέρνει με τροπολογία που κατέθεσε αργά το απόγευμα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας κ. Γιώργος Μπαμπινιώτης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Θέμα: Κάλεσμα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 24 Σε...

